اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950608104545388

در منطقه قرق تالش استان گیلان

کلنگ‌ مدرسه "اقتصادنوین" به زمین زده شد

کد: 13950608104545388

http://goo.gl/CfNpAx

، تهران , (اخبار رسمی): به منظور ایفای مسئولیت اجتماعی کلنگ مدرسه جدید"اقتصادنوین" در منطقه قرق تالش استان گیلان به زمین زده شد.

مدرسه اقتصاد نوین

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک اقتصاد نوین، در مراسمی با حضور سرپرست منطقه دو استان‌های بانک اقتصادنوین، نماینده سازمان نوسازی مدارس منطقه تالش، نماینده سازمان نوسازی مدارس کل کشور و مدیرکل آموزش و پرورش منطقه تالش  کلنگ مدرسه "اقتصاد نوین" به زمین زده شد.

بر اساس این گزارش علی فکر آزاد سرپرست منطقه 2 استان‌های بانک اقتصادنوین با اشاره به تاکید این بانک بر مسئولیت‌های اجتماعی گفت: بانک اقتصادنوین در دوره فعالیت خود تاکنون توانسته همزمان با تاثیرگذاری مطلوب در بازار پولی و مالی کشور در حوزه‌های اجتماعی نیز اقدامات موثر و تاثیرگذار بر جای گذارد که این اقدامات به عنوان الگو در نظام بانکی مورد توجه قرار گرفته است.

وی گفت: بانک اقتصادنوین در سال‌های اخیر مدارس متعددی در مناطق محروم در استان‌های خراسان شمالی، سمنان، خوزستان، آذربایجان شرقی، ایلام، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کردستان، بوشهر و اردبیل راه‌اندازی کرده و طبق برنامه امسال نیز علاوه بر استان گیلان احداث چند مدرسه جدید در سایر استان‌های کشور نیز آغاز خواهد شد.

قابل ذکر است که مدرسه بانک اقتصادنوین در منطقه قروق تالش استان گیلان واقع شده که فرصت تحصیل را برای کودکان و نوجوانان این منطقه فراهم می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصادنوین در تاریخ 29 الی 31 تیرماه سال 1380، براساس مجوزات مأخوذه از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار؛ اقدام به پذیره‌نویسی سهام کرد. مجمع عمومی مؤسس بانک اقتصادنوین در 13 مرداد 1380 برگزار و در تاریخ 20 مرداد همان سال، با سرمایه اولیه به مبلغ 250 میلیارد ریال در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری تهران، تحت شماره 177132 به ثبت رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش