اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609106046117

قدردانی فدراسیون چوگان از رئیس صدا وسیما

کد: 13950609106046117

http://goo.gl/3qCgo2

، تهران , (اخبار رسمی): رییس فدراسیون چوگان از رییس صداوسیما تشکر کرد.

قدردانی فدراسیون چوگان از رئیس صدا وسیما

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون چوگان، رئیس فدارسیون چوگان ، برای پوشش مناسب رقابت‌های چوگان در جام های مختلف از جمله جام گرامیداشت هفته دولت ، از آقای عبدالعلی عسکری رئیس سازمان صدا وسیما و آقای شیعه مدیریت شبکه ورزش ج . ا. ا. قدردانی نمود.

متن نامه به شرح زیر است:
جناب آقای دکتر عبدالعلی علی عسکری
رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
با سلام،
احتراما، بدین وسیله از جانب همکارانم و جامعه چوگان کشور از جنابعالی و تمامی همکاران محترمتان به ویژه معاونت های محترم صدا و سیما ، مدیر و مسئولان شبکه های سوم، ورزش سیما ، رادیو ورزش ، شبکه خبر و پرس تی وی برای پوشش مناسب رقابت‌های  چوگان  در جام های مختلف از جمله جام گرامیداشت هفته دولت قدر دانی می کنم .
بی‌ شک حمایت های آن برادر بزرگوار از ورزش ملی و کهن  کشور، مایه دلگرمی و نقطه اتکایی برای توسعه و گسترش این رشته ورزشی ، در پیشبرد برنامه های خود خواهد بود.
چوگان جزو رشته هایی بوده که همواره مورد حمایت رهبر معظم انقلاب قرار داشته و ایشان در چند مورد پیرامون احیای این رشته اصیل ایرانی توصیه های لازم را داشته اند، رهبر معظم انقلاب، آبان 75 به مسئولان ورزش کشور در خصوص ورزش های بومی و اصیل توصیه های لازم را کردند و حتی نام چوگان را بر زبان آورده و عنوان کردند: در حال حاضر در دنیا این رشته برگزار می شود، ولی در ایران از آن اطلاعات لازمی در اختیار عموم مردم قرار ندارد. ایشان اسفند سال گذشته در دیدار با قهرمانان المپیک و پارالمپیک بار دیگر به ورزش چوگان اشاره کردند و گفتند: «من چند سال قبل که دوستان ورزشی اینجا آمده بودند و ملاقات کردند از چوگان اسم آوردم. چوگان ورزش ایرانی هاست، مال ما هم است، ورزش خوبی هم هست، ورزش سرگرم کننده و شادی هم هست. استعداد این ورزش در ایران وجود دارد اگر وجود نداشت پیش نمی آمد. در طول تاریخ ورزش چوگان در ایران معروف بوده است.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون چوگان جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون چوگان به همت جمعی از پیشکسوتان چوگان و در پی فرمایشات مقام معظم رهبری در زمستان سال 1381 تاسیس و به عنوان یک فدراسیون مستقل آغاز به کار کرد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش