اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628129666117

در تورنمنت چوگان حمایت از کودکان دیابتی

تیم نزاجا قهرمان شد

کد: 13950628129666117

https://goo.gl/o8LcQs

، تهران , (اخبار رسمی): تیم چوگان نیروی زمینی ارتش عنوان قهرمانی تورنمنت 4 جانبه خیریه گابریک که حامی کودکان دیابتی است را از آن خود کرد.

تیم نزاجا قهرمان شد

 به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون چوگان ، در روز پایانی رقابت های چوگان 4 جانبه گابریک که در باشگاه قصر فیروزه تهران برگزار شد دو تیم نزاجا و کانون چوگان البرز در دیدار فینال به مصاف هم رفتند که این رقابت حساس و پایاپای در پایان با نتیجه 6 بر 5 به سود تیم نزاجا به پایان رسید تا این تیم جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

در دیدار رده بندی این رقابت ها نیز تیم چوگان نوروزآباد با حساب 4 بر 3 از سد باشگاه قصر فیروزه گذشت و به عنوان سومی این رقابت ها رسید.

اعظم حیات نون داور بین المللی از پاکستان و امیر علی عبیدی از ایران به عنوان دو داور سوارکار قضاوت این مسابقات را بر عهده داشتند.

در پایان این مسابقات نیز که با استقبال خوب علاقمندان به رشته کهن و ایرانی چوگان برگزار شد ، از سوی دکتر گلنار وکیل گیلانی رییس فدراسیون چوگان به تیم های شرکت کننده جوایز و لوح تقدیر اهدا شد.

از برنامه های جانبی این جام میتوان به اجرای بینظیر محمد رضا مقدم ، سهیل رحمانی و امید اله کوهی خواننده های مطرح و مردمی کشور ، اجرای موسیقی کودکان ، شاهنامه خوانی توسط کودکان گابریکی ، همراهی موسیقی سنتی در کنار رقابت ها ، حضور غرفه های متنوع در کنار این رقابت ها و استقبال کم نظیر تماشاچیان اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون چوگان جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون چوگان به همت جمعی از پیشکسوتان چوگان و در پی فرمایشات مقام معظم رهبری در زمستان سال 1381 تاسیس و به عنوان یک فدراسیون مستقل آغاز به کار کرد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش