اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950701133536117

به نفع کودکان بیمار برگزار می شود

جدال تیم های چوگان ایران وآرژانتین در جام شریان

کد: 13950701133536117

https://goo.gl/MRNCtj

، تهران , (اخبار رسمی): تیم‌های چوگان ایران و آرژانتین در یک بازی دوستانه و به نفع کودکان با بیمار مادرزادی قلبی تحت عنوان جام شریان به مصاف هم می روند.

جدال تیم های چوگان ایران وآرژانتین در جام شریان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون چوگان، تیم چوگان آرژانتین به عنوان یکی از قدرت های جهان ، اوایل هفته آینده عازم ایران می‌شود تا در تاریخ 9 مهرماه و در جام شریان به مصاف تیم ملی چوگان ایران برود.
این بازی دوستانه جمعه نهم مهرماه و از ساعت 10 صبح در باشگاه قصر فیروزه تهران برگزار می شود و عواید حاصل از بلیط فروشی این مسابقه به بنیاد خیریه شریان که کودکان با بیماری مادرزادی قلبی را تحت پوشش خود دارد اختصاص خواهد یافت.
همچنین یکی دیگر از اهداف فدراسیون چوگان در ترتیب دادن این بازی دوستانه مقابل آرژانتین ارزیابی هر چه بیشتر چوگان بازان ایرانی است تا با شناخت نقاط ضعف و قوت خود در رقابت های پیش رو با آمادگی کامل حاضر شوند.
فدراسیون چوگان در حاشیه این مسابقه برنامه هایی مفرح همچون اجرای خواننده محبوب کشورمان امید حاجیلی را برای تماشاگران تدارک دیده است.

علاقه مندان جهت شرکت در این امر خیر و تماشای رقابت دیدنی چوگان بازان ایران و آرژانتین می توانند جهت هماهنگی ، تهیه و رزرو بلیط با شماره 44015706 – 021 تماس حاصل کنند.

زمان : 10 صبح 9مهرماه 1395

محل برگزاری : تهران – بزرگراه باقری – بزرگراه دوران – جنب ایستگاه مترو کلاهدوز – جنب نیروی دریایی سپاه پاسداران ج.ا.ا – باشگاه چوگان قصر فیروزه

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون چوگان جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون چوگان به همت جمعی از پیشکسوتان چوگان و در پی فرمایشات مقام معظم رهبری در زمستان سال 1381 تاسیس و به عنوان یک فدراسیون مستقل آغاز به کار کرد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش