اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950615114626130

بررسی تفاوت پژوی ایرانی و فرانسوی

اجاره پژو 405 مشتری کمی دارد

کد: 13950615114626130

http://goo.gl/RMzXB8

، تهران , (اخبار رسمی): با بالا رفتن میزان تولید و تقاضای این محصول کم کم کیفیت و ظرافت بعضی از خودروها تغییر چشم گیری کرده اند، در این گزارش نگاهی به تفاوت های پژو ایرانی و فرانسوی می اندازیم.

بررسی تفاوت پژو ایرانی و فرانسوی

به گزارش اجاره خودرو سعادت رنت ، فرانسوی ها همواره در طراحی خودرو های هاچ بک های محبوب و موفق و استاد شده اند و بارها توانایی های خود را با ارائه مدل های موفقی همچون خانواده  پژو و انواع رنو مگان به اثبات رسانده اند یکی از این هاچ بک های محبوب که با طراحی جذاب و متفاوت، سیستم برق و الکترونیک پیشرفته و قابلیت های دینامیکی مطلوبی است، یک هاچ بک تمام عیار بوده و به مدت یک دهه در بازار جهانی دوران خوبی را پشت سر گذاشته است.

در کشورجمهوری اسلامی ایران ما نیز کاملا یک محصول موفق بوده و افزون بر چندین سال همچنان پرنفس تولید می شود و البته که کیفیت روزهای اول را ندارد. با توجه به تغییرات کیفیتی و فنی ای که در این خودرو اعمال شده،

یک سوال مطرح است که آیا در اجاره پژو 206 نمونه صفر کیلومتر ایرانی بهتر است یا یک فرانسوی قدیمی؟

این روزها پژو 206 دقیقا همان شرایطی را تجربه می کند که پژو 405 یک دهه پیش تجربه کرده است؛ یعنی انبوهی از قطعات و سیستم های فنی آن داخلی سازی شده، خودروی ملی بر پایه آن طراحی شده و به احتمال زیاد یک دهه دیگر هم مهمان جاده های کشورمان است البته گویی پژو 405 در حال توقف تولید است به همین رو اجاره پژو 405 در بازار کمی کمرنگ تر شده است..

داستان ایرانی شدن پژو  به خروج شرکت پژو هنگام اعمال تحریم های بین المللی باز می گردد. با خروج پژو، واردات بسیاری از قطعات فنی  (به خصوص قطعات الکترونیکی) که هنوز داخلی سازی نشده بودند، متوقف شد برای جلوگیری از توقف تولید و از دست رفتن بازار مطلوب آن، طرح داخلی سازی 100درصد پژو را در سال 1392 اجرایی کرد و همزمان با آغاز تولید رانا، سیستم های الکترونیک و مالتی پلکس رانا را روی 206 پیاده سازی کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت اجاره خودرو سعادت رنت

شرکت اجاره خودرو سعادت رنت ارائه دهنده ، انواع خودرو های اجاره ای ایرانی و خارجی بدون راننده و ارائه خدمات تشریفات و ماشین عروس cip و vip می باشد. سال هاست با شماییم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]