اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950620120046208

هواپیمایی ملی تایلند هم آمد

آغاز همکاری «تای ایرویز» با ایران از مهر

کد: 13950620120046208

http://goo.gl/eK1A0X

، (اخبار رسمی): نخستین پرواز هواپیمایی«تای ایرویز» به ایران 10مهرماه انجام می‌شود تا همکاری هواپیمایی ملی تایلند با ایران با حضور مقامات دولتی دو کشور به صورت رسمی آغاز شود.

آغاز فروش بلیت در سایت رسمی هواپیمایی ملی تایلند به مقصد تهران

تای ایvویز بیش از 70 مقصد بین المللی در 33 کشور مختلف اروپا، استرالیا و آسیا دارد که بانکوک، گوانگژو، پکن، سیدنی، ملبورن و پرت از این جمله اند.

به گزارش روابط عمومی تای ایرویز «شارامپورن جوتیکاتیرا» مدیرعامل شرکت هواپیمایی تای ایرویز اینترنشنال، با بیان این خبر گفت: پروازهای تهران - بانکوک، در تاریخ 1 اکتبر (10 مهر) با 4پرواز در هفته و توسط هواپیمای بویینگ 777 آغاز می‌شود.
وی در ادامه اظهار کرد: اطمینان داریم ایجاد این خط هوایی مابین دو کشور می تواند فرصت های جدید بسیاری را برای جذب گردشگران ایجاد کند.

جوتیکاتیرا افزود: این شرکت اکنون در موقعیتی قرار گرفته که می تواند تلاش‌های خود را در زمینه گسترش فعالیت ها و افزایش رقابت در ایران آغاز کند.

وی در خصوص مسیر پروازی تهران-بانکوک اظهار کرد: سالانه 250 هزار نفر ایرانی به تایلند سفر می کنندو از همین رو  امیدواریم این خط هوایی بتواند در تسهیل سفر مسافران شبکه پروازی این خط هوایی به تهران و گسترش سفر گردشگران خارجی ایران نیز نقش مهمی ایفا کند.

بر اساس این گزارش در دیدار دهم مردادماه سال جاری بین «راسمی چیتهام» سفیر تایلند و مرتضی دهقان، قائم مقام هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری ارتقا سطح همکاری های مشترک در زمینه حمل و نقل هوایی دو کشور بحث و بررسی صورت گرفت. 

همچنین پیرامون تسهیل در راه اندازی پروازهای شرکت تای ایرویز تایلند به عنوان شرکت حامل پرچم آن کشور به ایران نیز مذاکراتی صورت گرفت و مقرر گردید پرواز این شرکت از اول اکتبر به ایران راه اندازی شود. 

گفتنی است تای ایرویز عضو موسس اتحادیه Star Alliance ، اولین و بزرگترین اتحادیه‌ی خطوط هوایی دنیا به مرکزیت فرانکفورت آلمان است. الزام اصلی عضویت در این اتحادیه، رعایت بالاترین استاندارهای جهانی خدمات به مشتریان، امنیت و زیرساخت‌های فنی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تای ایرویز

تای ایرویز اینترنشنال (به انگلیسی: Thai Airways International) و یا هواپیمایی بین‌المللی تایلندبزرگترین شرکت هواپیمایی مربوط به کشور تایلند است. این شرکت به شصت مقصد بین‌المللی در سی و پنج کشور پرواز دارد که بیشتر آنها کشورهای آسیای جنوب شرقی و شرق آسیا هستند. اما مقصدهای داخلی این شرکت فقط یازده شهر است که آنها نیز عمدتاً دارای فرودگاه بین‌المللی هستند. تای ایرویز اینترنشنال شرکت حامل پرچم کشور تایلند است و تاریخچه آن به 1960 می‌رسد. ناوگان این شرکت تا سال 2011 شامل 91 هواپیما می‌شده است. تای ایرویز اینترنشنال در سال‌های اخیر خدمات پروازی با کیفیتی ارائه داده است و به همین دلیل، برنده چندین جایزه بین‌المللی کیفیت شده است از جمله کسب عنوان بهترین شرکت هواپیمایی جهان و بهترین خدمه پروازی درون کابین در سال 2006. فرودگاه سوارنابومی در بانکوک مقر اصلی هواپیماهای این شرکت است. فرودگاه‌های چیانگ می و نیز پوکت نیز دو فرودگاه اصلی مورد استفاده این شرکت هستند. از میان شرکت‌های هواپیمایی شرق آسیا، تای ایرویز یکی از شرکت‌های دارای بیشترین مقصد پروازی به کشورهای اروپایی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]