پس از «در قصه‌ها...»، شبکه دو «رخنه» پخش می کند

کد: 13950717153406024

https://goo.gl/vn239E

، تهران , (اخبار رسمی): پس از پایان سریال «در قصه ها زندگی می کنند»، از امروز شبکه دو سیما سریال های «رخنه» و «طفلان  مسلم» را برای پخش در ایام محرم در نظر گرفته است.

پس از «در قصه‌ها...»، شبکه دو «رخنه» پخش می کند

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی رسانه ملی، سریال تلویزیونی «رخنه» به تهیه کنندگی حسین تبریزی و مسعود اطیابی با درون مایه ای مذهبی و معنوی به روایت زندگی مردی به نام وحید می پردازد که کارگاه ساخت ابزار تعزیه و عزاداری دارد.

او این شغل را از پدرش به ارث برده است و در کنار همسرش روزگار را به خوشی می‌گذراند، اما وحید درست زمانی که باید وسایل عزاداری یکی از هیئت‌های مذهبی را آماده کند با مشکلی روبه‌ رو می‌شود که حل آن ساده نیست...

در «رخنه» بازیگرانی چون علیرضا جلالی تبار، زیبا بروفه، عنایت بخشی، امیر غفارمنش، نیلوفر شهیدی، میرطاهر مظلومی، اشکان اشتیاق، زهرا سعیدی، آتش تقی پور، رحیم نوروزی، افشین سنگ چاپ، آرزو ابی زاده، بیتا خردمند و مینا جعفرزاده به ایفای نقش می پردازند.

نگارش و کارگردانی این سریال را حسین تبریزی برعهده داشته و تدوین و صداگذاری آن به ترتیب بر عهده رضا مطهری، کامران خالقی و بهروز داوودی و احسان اجتهادی بوده است.

سریال «رخنه» کاری است از گروه فیلم و سریال شبکه دو است که از شنبه تا پنجشنبه ساعت 21:30، پخش خواهد شد.

همچنین سریال «طفلان مسلم»به کارگردانی سید مجتبی یاسینی در جدول پخش شبکه دو به منظور بهره مندی نوجوانان از سریال های مرتبط با وقایع عاشورا قرار گرفته که زمان پخش آن ساعت 16:15 خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که بعنوان روابط‌عمومی نظام ایفای نقش می‌کند، بمنظور حصول به نظام ارتباطی جامع و پویا،برقراری و تنظیم ارتباطات و مناسبات کارآمد درون و برون سازمانی،تدارک بسترهای لازم برای تسهیل جریان تعامل متقابل این رسانه با جامعه مخاطبان در سطح داخل و خارج از کشور،از ساختار مناسبی برخوردار است و روابط‌ عمومی سازمان صداوسیما از جمله عناصر مهم ساختار این رسانه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها