در برنامه این هفته سرزمین ما بررسی می‌شود

باید و نباید‌های صید و شکار

کد: 13951001205086024

https://goo.gl/QWzl7t

، تهران , (اخبار رسمی): پنج شنبه دوم دی ماه، در برنامه تلویزیونی سرزمین ما، به موضوع صید و شکار و باید‌ها و نباید‌ها و بررسی قوانین موجود و همچنین مشکلات شکار قانونی و آسیب شناسی شکار غیر قانونی پرداخته خواهد شد.

باید و نباید‌های صید و شکار

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سرزمین ما، صد و هشتمین برنامه، پنجشنبه با حضور سید بهزاد یوسفی، شکارچی و مستند ساز که موافق شکار قانونی است، به روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.
همچنین مهمان تلفنی برنامه، محمد علی الله قلی، فعال محیط زیست و مخالف شکار - چه قانونی و چه غیر قانونی - درباره معضل بزرگ و چندین ساله شکار بی رویه پرندگان مهاجر فریدون کنار صحبت خواهد کرد.
در این زمینه با مسلم آهنگری، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان مازندران نیز گفتگوی تلفنی انجام خواهد شد تا توضیحاتی ارائه دهد.
برنامه سرزمین ما، به تهیه کنندگی الهام پیرهادی و اجرای ایرج میلانی، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک است که پنج شنبه‌ها ساعت 9:30 صبح از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که بعنوان روابط‌عمومی نظام ایفای نقش می‌کند، بمنظور حصول به نظام ارتباطی جامع و پویا،برقراری و تنظیم ارتباطات و مناسبات کارآمد درون و برون سازمانی،تدارک بسترهای لازم برای تسهیل جریان تعامل متقابل این رسانه با جامعه مخاطبان در سطح داخل و خارج از کشور،از ساختار مناسبی برخوردار است و روابط‌ عمومی سازمان صداوسیما از جمله عناصر مهم ساختار این رسانه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها