اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951217242716024

امشب روی آنتن می رود

اختلاف سبک زندگی با همسر درمحرمانه خانوادگی

کد: 13951217242716024

https://goo.gl/7FjKhn

، تهران , (اخبار رسمی): نهمین قسمت برنامه تلویزیونی «محرمانه خانوادگی» با موضوع اختلاف سبک زندگی با همسر، سه شنبه 17 اسفند از شبکه افق پخش می شود.

اختلاف سبک زندگی با همسر درمحرمانه خانوادگی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان صدا و سیما، فصل اول برنامه تلویزیونی «محرمانه خانوادگی» با موضوع «چگونه همسر خود را انتخاب کنیم؟» چندی است روی آنتن شبکه افق رفته است.

این برنامه در 13 قسمت قرار است به رازهای انتخاب همسر بپردازد؛ برنامه ای ترکیبی شامل موضوعاتی مانند سن مناسب ازدواج، شیوه خواستگاری، ازدواج فامیلی، ازدواج دانشجویی، ازدواج اینترنتی و ازدواج عاشقانه که سعی دارد با استفاده از فرم های نو و با لحنی نرم نکات ریز و کاربردی در موضوع ازدواج را مورد توجه قرار دهد.
در نهمین قسمت، باز هم به مسئله ای دیگر پیرامون ازدواج اشاره می شود و این مسئله، اختلاف سبک زندگی با همسر و خانواده همسر خواهد بود.
محمد جباری سردبیری «محرمانه خانوادگی» را بر عهده دارد و هفت مجری به کار اجرای آن می پردازند؛ برنامه ای که خانه مستند انقلاب اسلامی تهیه کننده آن است.
این برنامه را می توانید سه شنبه 17 اسفند ساعت 20:30 از شبکه افق ببینید، تکرار آن هم ساعت های 8:30 و 13:30 روز بعد روی آنتن می رود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که بعنوان روابط‌عمومی نظام ایفای نقش می‌کند، بمنظور حصول به نظام ارتباطی جامع و پویا،برقراری و تنظیم ارتباطات و مناسبات کارآمد درون و برون سازمانی،تدارک بسترهای لازم برای تسهیل جریان تعامل متقابل این رسانه با جامعه مخاطبان در سطح داخل و خارج از کشور،از ساختار مناسبی برخوردار است و روابط‌ عمومی سازمان صداوسیما از جمله عناصر مهم ساختار این رسانه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها