اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950718154846024

سوگنامه ای در رثای سیدالشهدا(ع)

گشودن دفتری از سروده های عاشورایی در شبکه دو

کد: 13950718154846024

https://goo.gl/ebHjcJ

، تهران , (اخبار رسمی): دو ویژه برنامه «نی نامه» و «بر آستان اشک» با محتوای مروری بر سروده های عاشورایی در ایام محرم از شبکه دو سیما پخش می شود.

گشودن دفتری از سروده های عاشورایی در شبکه دو

به گزارش روابط عمومی شبکه دو، «نی نامه» عنوان میان برنامه ایست که به شعرخوانیِ شاعران برجسته کشورمان در سوگ سید و سالار شهیدان و واقعه کربلا می پردازد. در این ویژه برنامه خوانش برگزیده آثار عاشورایی شاعران برجسته ای همچون زنده یاد قیصر امین پور، زنده یاد حسین منزوی، محمدعلی بهمنی، مرتضی امیری اسفندقه، سعید بیابانکی و... به همراه تصاویر مرتبط به علاقمندان اشعار آیینی و عاشورایی تقدیم می شود.

همچنین ویژه برنامه «بر آستان اشک» به پوشش تصویری سومین سوگواره شعر آیینی «بر آستان اشک» با حضور شاعران اهل بیت (ع) می پردازد و بعد از گفت و گوی ویژه خبری روانه آنتن شبکه دو می شود.

گفتنی است «نی نامه» و «بر آستان اشک» کاری است از گروه امور اجتماعی که به ترتیب به تهیه کنندگی امیر عسگری و سجاد نوروزی برای پخش از شبکه دو سیما در ایام محرم تدارک دیده شده اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که بعنوان روابط‌عمومی نظام ایفای نقش می‌کند، بمنظور حصول به نظام ارتباطی جامع و پویا،برقراری و تنظیم ارتباطات و مناسبات کارآمد درون و برون سازمانی،تدارک بسترهای لازم برای تسهیل جریان تعامل متقابل این رسانه با جامعه مخاطبان در سطح داخل و خارج از کشور،از ساختار مناسبی برخوردار است و روابط‌ عمومی سازمان صداوسیما از جمله عناصر مهم ساختار این رسانه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها