اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950724158656024

یک سریال مهیج پلیسی به کارگردانی اکبر زنجانپور

کد: 13950724158656024

https://goo.gl/iBxHrU

، تهران , (اخبار رسمی): از روز یک شنبه 25 مهر ماه شنونده سریال مهیج پلیسی «خاک و خاکستر» به کارگردانی اکبر زنجانپور از رادیو نمایش باشید.

یک سریال مهیج پلیسی به کارگردانی اکبر زنجانپور

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، نمایش رادیویی «خاک و خاکستر» را علیرضا مهربان نوشته و در خلاصه داستان آن آمده است: جنازه ای مشکوک را سردبیر کنجکاو یک روزنامه پیدا می کند و این خود آغازیست بر یک داستان هیجان انگیز...

در این سریال رادیویی حمیدرضا هدایتی، محسن بهرامی، امیر عباس توفیقی، بهناز بستان دوست، مینو جبارزاده، مهرداد عشقیان، سلمان خطی، نورالدین جوادیان، میرطاهر مظلومی و تعداد زیادی از هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می پردازند.

«خاک و خاکستر» به تهیه کنندگی مهتاب امینی، صدابرداری پیروز صدرایی، گویندگی احمد گنجی و افکت محمدرضا قبادی فر ، تا پایان هفته ساعت 20:00 به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که بعنوان روابط‌عمومی نظام ایفای نقش می‌کند، بمنظور حصول به نظام ارتباطی جامع و پویا،برقراری و تنظیم ارتباطات و مناسبات کارآمد درون و برون سازمانی،تدارک بسترهای لازم برای تسهیل جریان تعامل متقابل این رسانه با جامعه مخاطبان در سطح داخل و خارج از کشور،از ساختار مناسبی برخوردار است و روابط‌ عمومی سازمان صداوسیما از جمله عناصر مهم ساختار این رسانه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها