اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950802166116421

در یک ماه اخیر صورت گرفت

20 مورد واگذاری خط بین خطوط تاکسیرانی قزوین

کد: 13950802166116421

https://goo.gl/zphY65

، قزوین , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: در یک ماه اخیر 20 مورد واگذاری خط بین خطوط تاکسیرانی تحت نظارت سازمان انجام شد.

20 مورد واگذاری خط بین خطوط تاکسیرانی قزوین

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین، عبدالعلی دربندی زاده افزود: با توجه به نظارت های دقیق بازرسان سازمان بر عملکرد تاکسیرانان، در صورتی که تاکسیرانان گردشی فعالیت خوبی داشته باشند، می توانند وارد خطوط تاکسیرانی شده و به فعالیت خود ادامه دهند.

وی با اشاره به برخی از شرایط لازم برای حضور تاکسیرانان در خطوط تاکسیرانی عنوان کرد: برخورداری از سابقه فعالیت بیش از 5 سال و نداشتن پرونده در هیئت انضباطی از جمله مهمترین شرایط لازم برای فعالیت تاکسیرانان در خطوط درون شهری است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین تصریح کرد: تاکسیرانان دارای شرایط حضور در خطوط تاکسیرانی درخواست فعالیت خود را به سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین ارائه دادند و پس از بررسی و تأیید صلاحیت، فعالیت خود را در خطوط درون شهری سازمان آغاز کردند.

دربندی زاده خاطرنشان کرد: در شهریور ماه سال جاری نیز 20 نفر از تاکسیرانان به دلیل عملکرد خوب موفق شدند وارد خطوط تاکسیرانی شده و به فعالیت خود در این خطوط ادامه دهند.

وی یادآور شد: پس از حضور تاکسیرانان در خطوط تاکسیرانی تحت نظارت سازمان به صورت مستمر از نحوه عملکرد آنان بازرسی به عمل می آید تا تاکسیرانان غیرفعال نیز از خطوط خارج شوند، زیرا مهمترین رسالت سازمان ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت به شهروندان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری قزوین

قزوین را در نوشته‌های قدیم اروپا شهر باستانی «ارساس» یا «ارسا سیا» و در تواریخ یونان همان شهر قدیمی «راژیا» و در زمان اشکانیان به نام موسس آن «اردپا» خوانده‌اند. ساسانیان آنرا «کشوین» نامیده‌اند، یعنی سرزمینی که نباید از آن غافل شد برخی هم آن را «قسوین» یا شهر که مردمی پرصلابت و استوار دارد و بعضی از مورخان هم معرب «کاسپین» گفته‌اند به دلیل آنکه قوم کاپست از مجاورت دریای مازندران به طرف این دشت مهاجرت کرده و با اقوام بومی اختلاط کرده‌اند و گروهی هم به مرکز ایران رفته‌اند و دریای خزر نیز به همین دلیل به بحرالقزوین یا دریای قزوین اشتهار دارد. در منطقه قزوین صدها تپه باستانی شناسایی شده که هر یک برگ زرینی از تاریخ و تمدن میهن اسلامی‌مان را در سینه جای داده‌اند و تنها حفاری تپه سگزآباد نشانگر تمدن 9 هزار ساله یکجانشینی در این دشت حاصلخیز است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه