اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950814175790420

راهی برای تازه ماندن مواد غذایی

یخچال بالافریزرسامسونگ،تازگی رابه خانه شما می‌آورد

کد: 13950814175790420

https://goo.gl/1oyD87

، تهران , (اخبار رسمی): یخچال‌های بالافریزر سامسونگ با فناوری خنک‌کننده دوگانه (Twin Cooling) دو خنک‌کننده مجزا دارند. یکی برای فریزر و دیگری برای یخچال. بدین ترتیب، هوای این دو بخش با یکدیگر مخلوط نمی‌شود که یکی از مزایای این جدا شدن، مرطوب ماندن هوای یخچال است، به طوریکه این فناوری باعث حفظ 70 درصد رطوبت یخچال می‌شود.

یخچال بالافریزرسامسونگ،تازگی رابه خانه شما می‌آورد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سامسونگ در ایران ،انواع سالادها امروزه یکی از اجزای مهم هر وعده غذایی هستند؛ به‌خصوص برای کسانی که رژیم غذایی دارند. اما وقتی خانم خانه، خسته از سرکار برمی‌گردد، معمولا با صحنه ناخوشایندی در یخچال مواجه می‌شود که درست کردن سالاد را با چالش روبرو می‌کند. مواد غذایی اولیه سالاد که از روز قبل در یخچال مانده‌اند، آنچنان پلاسیده شده‌اند که دیگر نمی‌توان از آنها استفاده کرد. حالا تصور کنید در همین وضعیت، یک مهمان ناخوانده داشته باشید. تنها راه موجود این است که کاهوها و گوجه و خیار پلاسیده را دور بریزید و دوباره خرید کنید. آیا فرصت چنین کاری همیشه وجود دارد؟ آیا دور ریختن مدام مواد غذایی، کار درستی است؟ اجازه بدهید راهکاری به شما نشان بدهیم که همیشه سالادی شبیه آنچه در بهترین رستوران‌ها می‌خورید، داشته باشید.

باغچه سبزیجات در یخچال
معمولا تمامی یخچال‌ها، قسمتی به عنوان فریزر دارند و مشکل دقیقا از همین‌جا آغاز می‌شود. هوای مورد نیاز فریزر، سرد و خشک است، اما هوای یخچال باید مرطوب باشد تا مواد غذایی ماندگاری بیشتری داشته باشند. سیستم خنک‌کننده یخچال‌ها، هوا را در تمامی قسمت‌ها می‌چرخاند و بدین ترتیب، هوا پس از یکبار ورود به فریزر، خشک می‌شود. این هوای خشک، آب موادی مانند کاهو و خیار را گرفته و باعث پلاسیدن آنها می‌شود. میوه‌ها و سبزیجات آب بسیاری در خود دارند و همین آب است که طراوت، تردی و تازگی را به آن‌ها هدیه می‌دهد. اگر میوه‌ها و سبزیجات آب خود را از دست دهند، پلاسیده می‌شوند و دیگر طراوت و تازگی همیشگی خود را ندارد. راهکار قدیمی‌ها برای رهایی از این مشکل، پیچاندن برخی از مواد غذایی خام در روزنامه بود. اما امروزه می‌دانیم که با این کار، سرب روی کاغذ، با مواد غذایی مخلوط می‌شود. پس چه باید کرد؟
روش بهتر و امروزی این است که هوای درون یخچال را همواره مرطوب نگهداریم. برای این کار لازم است از مخلوط شدن هوایی که در یخچال گردش دارد با هوای فریزر، جلوگیری کنیم. سامسونگ در جدیدترین مدل‌های یخچال‌هایی که تولید می‌کند، این کار را انجام داده است.

یخچال‌های بالافریزر سامسونگ با فناوری خنک‌کننده دوگانه (Twin Cooling) یا همان سری‌های RT7000 و RT6000 سامسونگ، دو خنک‌کننده مجزا دارند. یکی برای فریزر و دیگری برای یخچال. بدین ترتیب، هوای این دو بخش با یکدیگر مخلوط نمی‌شود که یکی از مزایای این جدا شدن، مرطوب ماندن هوای یخچال است، به طوریکه این فناوری باعث حفظ 70 درصد رطوبت یخچال می‌شود در صورتی که در یخچال‌های معمولی رطوبت نزدیک به 30 درصد است. بدین ترتیب شما می‌توانید تا مدت‌ها، مواد غذایی تازه در یخچال داشته باشید و در همان حال، از امکانات یک فریزر خوب بهره ببرید. حالا دیگر شما همیشه یک باغچه کوچک سبزیجات در یخچال دارید و نگران مهمان ناخوانده یا کاهوهای پلاسیده نیستید.
یخچال‌های سامسونگ با خنک کننده دوگانه در 6 مدل با حجم‌های مختلف و با نام‌هایRT860،RT840، RT820، RT640، RT600 و RT580 در بازار ایران حضور دارند. یک یخچال جدید، هم به رژیم غذایی شما کمک می‌کند، هم به اقتصاد خانواده.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامسونگ

Samsung Electronics Co., Ltd. در عرصه فناوری همواره پیشرو بوده و فرصت‌های جدیدی را برای مردم در سراسر دنیا ایجاد کرده است. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، تحول و دگرگونی در دنیای تلویزیون، تلفن‌های هوشمند، تبلت، کامپیوتر، دوربین‌، وسایل الکترونیکی خانگی، چاپگر، سیستم‌های LTE، تجهیزات پزشکی، نیم رسانا‌ها و سیستمهای LED است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | دکوراسیون و منزل