اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950815176796024

پخش سریال «رخصت» از شبکه قرآن

کد: 13950815176796024

https://goo.gl/aPB29r

، تهران , (اخبار رسمی): مجموعه تلویزیونی «رخصت» را از یکشنبه 16 آبان، در شبکه قرآن و معارف سیما به تماشا بنشینید.

پخش سریال «رخصت» از شبکه قرآن

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مجموعه تلویزیونی «رخصت» با موضوع گسترش فرهنگ عاشورایی درمیان جوانان و همچنین حرمت نزول و ربا و عواقب دنیوی و اخروی آن از یکشنبه 16 آبان، در شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

از نقش آفرینان این سریال می توان به عنایت بخشی، ثریا قاسمی، یوسف مرادیان، نیما شاهرخ شاهی، مجید مشیری، مارال فرجاد ، بابک انصاری، منوچهر آذر و بیتا خردمند اشاره کرد.

این سریال که از تولیدات گروه فیلم و سریال شبکه قرآن سیما در سال 93 است، در 14 قسمت 50 دقیقه ای از یکشنبه 16 آبان، هر روز، ساعت 14:10 پخش خواهد شد.

«رخصت» داستان مهندس جوانی به نام سعید است که به وصیت پدرش تصمیم به برگزاری مراسم عزاداری محرم می گیرد اما در این راه با مشکلات و موانعی روبرو می شود.

قدرت الله صلح میرزایی کارگردان و احمد دیری تهیه‌کنندگی این سریال را بر عهده دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که بعنوان روابط‌عمومی نظام ایفای نقش می‌کند، بمنظور حصول به نظام ارتباطی جامع و پویا،برقراری و تنظیم ارتباطات و مناسبات کارآمد درون و برون سازمانی،تدارک بسترهای لازم برای تسهیل جریان تعامل متقابل این رسانه با جامعه مخاطبان در سطح داخل و خارج از کشور،از ساختار مناسبی برخوردار است و روابط‌ عمومی سازمان صداوسیما از جمله عناصر مهم ساختار این رسانه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها