16 آذر گشایش می یابد

نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین و پوشش های صنعتی

کد: 13950914194725842

https://goo.gl/zzHglH

، تهران , (اخبار رسمی): شانزدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ ، رزین ، پوشش های صنعتی و مواد کامپوزیت از 16 آذر در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران گشایش می یابد.

نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین و پوشش های صنعتی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت سهامی نمایشگاه های ایران، در این نمایشگاه 270 شرکت داخلی و 150 شرکت خارجی از سوئیس، آلمان، اتریش، ایتالیا، اندونزی، تایوان، اکراین، امارات، ترکیه، چین، اسپانیا، هند، فرانسه، هلند، سوئد، مالزی، انگلیس، کره جنوبی، آمریکا، هند، روسیه، هلند، لبنان، تایلند، استرالیا، ندرلند، اسلوانی و … درخواست حضور خود در نمایشگاه را اعلام و حضور پر رنگ خواهند داشت.
منفرد مدیر اجرایی این نمایشگاه در آستانه بر پایی این رویداد بزرگ اظهار داشت: استقبال برای حضور در نمایشگاه و ثبت نام همچنان ادامه دارد که این امر بیانگر امید و اطمینان آنها از توسعه روابط اقتصادی با بازرگانان و سرمایه‌گذاران خارجی است.

به گفته وی شورای سیاستگزاری بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی اهداف دولت مبنی بر ترغیب ورود کالاهای سرمایه ای، ماشین آلات، ابزار و مواد اولیه به جای محصولات تمام شده از خارج کشور، نهایت سعی خود را به عمل آورده تا نمایشگاه مذبور رویدادی باشد در مسیر توسعه زیر ساخت های صنعت و اقتصاد کشور تا محلی برای ورود کالاهای مصرفی و تمام شده که باعث مقابله سرمایه گذاران و صنعتگران خواهد شد.
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی رنگ ، رزین ، پوشش های صنعتی و مواد کامپوزیت از 16 تا19 آذر ماه امسال به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران سالن های 1-44 ، 2-44 ، A31 ، B 31 ، 40 ، A40 ، 41 ، B41 ، 6 و 5 برپا می شود و از ساعت 9 تا 17 پذیرای حضور علاقه مندان خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سهامی نمایشگاه های جمهوری اسلامی ایران

شرکت نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران به عنوان شرکتهای تجاری و اقتصادی ایران با بهره مندی از فضا، امکانات و تسهیلات نمایشگاهی منحصر به فرد و نیرو های متخصص، بستر وزمینه مناسبی رااز طریق برپایی نمایشگاههای تخصصی و بین المللی جهت تولید کنندگان، بازرگانان داخلی و خارجی مهیا ساخته است تا علاوه برعرضه و نمایش توانمندیها، سرمایه گذاریهای مشترک بین المللی خود را در محل این نمایشگاه توسعه بخشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]