از ۵ تا ۸ بهمن برگزار می‌شود

گردهمایی بزرگ صنعتگران درب و پنجره

کد: 13951022218265842

https://goo.gl/QN8O23

، تهران , (اخبار رسمی): در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی درب و پنجره، در کنار شرکت‌های داخلی۶۰ شرکت از کشورهای ترکیه، چین، آلمان، بلغارستان، ایتالیا، بلاروس، اسپانیا، لهستان، اسلوونی و بلژیک آخرین پیشرفت‌های این صنعت را به نمایش می‌گذارند.

گردهمایی بزرگ صنعتگران درب و پنجره

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت سهامی نمایشگاه‌های ایران، در این رویداد بزرگ که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، بیش از ۴۰۰ شرکت از جمهوری اسلامی ایران و ۱۰کشور خارجی جدید‌ترین تولیدات، تجهیزات و خدمات مربوط به صنعت در و پنچره را عرضه و در معرض دید علاقمندان قرار می‌دهند. 

در هشتمین نمایشگاه بین المللی درب و پنجره و در کنار شرکت‌های داخلی۶۰ شرکت از کشورهای ترکیه، چین، آلمان، بلغارستان، ایتالیا، بلاروس، اسپانیا، لهستان، اسلوونی و بلژیک حضور خواهند داشت و آخرین پیشرفت‌های این صنعت را به نمایش می‌گذارند. 

امسال استقبال از هشتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته به حدی بوده است که از حدود یک ماه قبل، فضای اختصاص داده شده به نمایشگاه تکمیل شد و بیش از ۵۰ شرکت نیز در نوبت جایگزینی احتمالی قرار گرفتند. 

هشتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته در فضائی بالغ بر۴۲ هزار متر مربع در ۱۳ سالن نمایشگاهی و در پنج گروه اصلی؛ گروه پروفیل یوپی‌وی‌سی، گروه درب و پنجره یوپی‌وی‌سی، گروه ماشین آلات و تجهیزات، گروه در و پنجره آلومینیومی و گروه یراق آلات، شیشه پنجره و نشریات تخصصی و بصورت تفکیکی برگزار می‌شود. 

نمایشگاه بین‌المللی درب و پنجره ایران به علت روند چشمگیر رو به رشد و توسعه کیفی مطلوب، از دوسال قبل به عضویت اتحادیه جهانی نمایشگاههای جهانی (UFI) درآمد که این موضوع افتخاری برای ایران در حوزه نمایشگاهی محسوب می‌شود. 

معرفی ظرفیتهای بالقوه و بالفعل صنایع وخدمات مربوط به صنعت در و پنجره، شناسایی و معرفی مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود، ایجاد زمینه‌های سرمایه گذاری، آشنائی با نوآوری‌ها و پیشرفت‌های این صنعت، ایجاد فضای رقابتی، ایجاد ارتباط مستقیم میان تولید کنندگان و مصرف کنندگاه، اشتغالزائی و یافتن بازارهای صادراتی و افزایش صادرات مهم‌ترین اهداف برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته است. 

در این نمایشگاه انواع در و پنجره‌های ساختمانی، اداری، صنعتی، بیمارستانی، ماشین الات و ابزار تولید، مونتاژ و خط تولید در و پنجره، سیستم‌های تولید رباتیک، سیستم‌های اتوماسیون صنعتی، درهای گردان، درهای اتوماتیک، انواع تجهیزات و سیستم‌های دربازکن اتوماتیک، سیستم‌های کنترل از راه دور، سیستم‌های هوشمند ورود و خروج، سیستم‌های کنترل ورود و خروج، انواع دربازکن‌ها و انواع شیشه‌های مخصوص در و پنجره و دیگر صنایع وابسته به نمایش گذاشته می‌شود. 

برگزاری یک همایش و هشت کارگاه تخصصی در زمینه‌های مختلف مربوط به صنعت تولید در و پنجره از دیگر برنامه‌های جانبی هشتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته است. 

قرار است چهار هیات تجاری و بازرگانی از کشورهای منطقه با حضور در این نمایشگاه، ضمن بازدید از غرفه و سالن‌های نمایشگاهی، برای عقد قرارداد با بنگاهای اقتصادی و تولید کنندگان در و پنجره ایرانی وارد مذاکره شوند. 

هشتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته از ۵ تا ۸ بهمن ماه هر روز از ساعت 8 و نیم تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سهامی نمایشگاه های جمهوری اسلامی ایران

شرکت نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران به عنوان شرکتهای تجاری و اقتصادی ایران با بهره مندی از فضا، امکانات و تسهیلات نمایشگاهی منحصر به فرد و نیرو های متخصص، بستر وزمینه مناسبی رااز طریق برپایی نمایشگاههای تخصصی و بین المللی جهت تولید کنندگان، بازرگانان داخلی و خارجی مهیا ساخته است تا علاوه برعرضه و نمایش توانمندیها، سرمایه گذاریهای مشترک بین المللی خود را در محل این نمایشگاه توسعه بخشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]