اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951113230365842

17 تا 19 مهر 96 صورت می گیرد

برگزاری نمایشگاه و کنفرانس بهداشت و سلامت عمان

کد: 13951113230365842

https://goo.gl/ddqC0I

، تهران , (اخبار رسمی): کنفرانس پزشکی و سلامت عمان با چشم انداز سال 2050 دولت هم‌تراز و همسو است و هدف آن پرداختن به چالش‌ها و همچنین مباحثه در جهت بهبود بخش پزشکی است.

برگزاری نمایشگاه و کنفرانس بهداشت و سلامت عمان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت سهامی نمایشگاه های ایران، نمایشگاه و کنفرانس سلامت و پزشکی عمان رویداد بین المللی برجسته ای است که رشد و توسعه بخش مراقبت های پزشکی را هر سال برجسته تر می‌کند.

هدف این نمایشگاه همه جنبه‌های صنعت پزشکی و سلامتی است، پنجره‌ای به سوی محصولات سلامتی، خدمات و تسهیلات پزشکی و سلامت و همچنین فرصتی برای توسعه‌های بیشتر، تجارت بهتر و سرمایه‌گذاری مناسب‌تر است.

این نمایشگاه در سال 2009 تاسیس شد و در سال 2013 توانست گواهی UFI را دریافت کند. کنفرانس پزشکی و سلامت عمان با چشم انداز سال 2050 دولت هم‌تراز و همسو است و هدف آن پرداختن به چالش‌ها و همچنین مباحثه در جهت بهبود بخش پزشکی است.

این نمایشگاه، پیشروترین نمایشگاه سلامت و پزشکی در عمان و تنها نمایشگاهی است که شرکت جهانی صنعت نمایشگاهی آن را تایید و گواهی کرده است. این نمایشگاه 17 تا 19 مهر ماه سال آینده در مسقط عمان برپا خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سهامی نمایشگاه های جمهوری اسلامی ایران

شرکت نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران به عنوان شرکتهای تجاری و اقتصادی ایران با بهره مندی از فضا، امکانات و تسهیلات نمایشگاهی منحصر به فرد و نیرو های متخصص، بستر وزمینه مناسبی رااز طریق برپایی نمایشگاههای تخصصی و بین المللی جهت تولید کنندگان، بازرگانان داخلی و خارجی مهیا ساخته است تا علاوه برعرضه و نمایش توانمندیها، سرمایه گذاریهای مشترک بین المللی خود را در محل این نمایشگاه توسعه بخشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]