اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950915195156102

تا پایان سال 95 به بهره برداری می رسد

زائر سرای جدید شهرداری کرج در مشهد مقدس

کد: 13950915195156102

https://goo.gl/Fxu08a

، کرج , (اخبار رسمی): مدیر رفاه کارکنان شهرداری کرج با بیان اینکه یکی از تاکیدات شهردار این کلانشهر ارتقاء و توسعه خدمات رفاهی به پرسنل است گفت: بر این اساس و با پیگیری های مدیریت رفاه کارکنان شهرداری ایران کوچک تا پایان سال 95 زائر سرای جدید مشهد برای کارکنان به بهره برداری می رسد

زائر سرای جدید شهرداری کرج در مشهد مقدس

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مدیریت شهری کرج؛ سعیدی سیرائی  این خبر را اعلام کرد و گفت: بهبود و ارتقاء سطح خدمات رفاهی و افزایش کیفیت زندگی پرسنل شهرداری کرج در بخش های مختلف نظیر گردشگری، ورزش، درمان، وام های قرض الحسنه و... از مهمترین برنامه های اداره کل رفاه کارکنان این دستگاه می باشد که تا کنون نیز اقدامات متعددی در این رابطه به انجام رسیده است.

مدیر رفاه کارکنان شهرداری کرج اظهار داشت: این مدیریت با پیگیری های شهردار و مصوبه شورای اسلامی شهر ایران کوچک موفق شد تا در راستای فراهم آوردن امکانات رفاهی برای پرسنل در مشهد مقدس مجتمع اقامتی زیارتی را با 36 واحد مسکونی و تمامی امکانات خریداری کند که تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

سعیدی سیرائی ادامه داد: متراژ واحدهای زائرسرای مذکور به 60 الی 108 متر مربع می رسد و در حال حاضر با همت اداره کل رفاه کارکنان شهرداری کرج تجهیز این مجموعه در دستور کار قرار گرفته است و مقرر شده به فوریت مشاوری در زمینه هتلداری با این حوزه همکاری های لازم را به منظور خرید تجهیزات داشته باشد.

این مسئول اضافه کرد: بر آنیم همزمان با تعطیلات عید نوروز زائر سرای مشهد شهرداری کرج را افتتاح کنیم تا همکاران شهرداری این کلانشهر همراه خانواده خود بتوانند از این تسهیلات ویژه بهره‌مند شوند.

مدیر رفاه کارکنان شهرداری کرج در پایان سخنان خود یادآور شد: توجه به عوامل انگیزشی در کارکنان شهرداری این کلانشهر جزء اولویت‌های کاری این دستگاه است و در این خصوص مدیریت رفاه کارکنان شهرداری ایران کوچک برنامه های مختلفی را در دست اجرا دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]