«هدهد 19» با اجرای گبرلو روی آنتن شبکه شما

کد: 13950920198096024

https://goo.gl/7MFiCo

، تهران , (اخبار رسمی): برنامه «هدهد 19» از 20 آذرماه تا پایان جشنواره نوزدهم تولیدات مراکز استان‌ها هرشب به صورت زنده روی آنتن تلویزیون می‌رود.

«هدهد 19» با اجرای گبرلو روی آنتن شبکه شما

به گزارش احبار رسمی به نقل از ستاد خبری نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌های صدا و سیما، برنامه «هدهد 19» ویژه جشنواره نوزدهم، به مدت 14 شب از شنبه 20 آذرماه تا پایان این جشنواره، هر شب ساعت 21 و به مدت 75 دقیقه به‌صورت زنده از شبکه شما پخش می‌شود.
اجرای برنامه «هدهد 19» را محمود گبرلو بر عهده دارد و هاله خواجه نصیر اخبار مربوط به جشنواره را اطلاع‌رسانی خواهد کرد.
در هر قسمت از این برنامه از اعضای کمیسیون‌های مختلف جشنواره، اعضای هیات داوران و کارگردان‌های صاحب اثر در جشنواره برای حضور در برنامه دعوت به‌عمل می‌آید و ارتباط تلفنی با یکی از هنرمندان در هر قسمت از برنامه نیز از دیگر آیتم‌های «هدهد 19» است.
30 دقیقه از هر قسمت برنامه نیز به دو استان اختصاص داده شده است تا مسئولان هر استان گزارشی در مورد  آثار ارسالی خود به جشنواره نوزدهم ارائه دهند. 
برنامه «هدهد 19» از هفتمین قسمت از مرکز اهواز پخش خواهد شد و تهیه کنندگی این برنامه را قاسم خدایاری بر عهده دارد.
نوزدهمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیما از 30 آذر تا 2 دی ماه در شهر اهواز استان خوزستان برگزار می‌شود.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران که بعنوان روابط‌عمومی نظام ایفای نقش می‌کند، بمنظور حصول به نظام ارتباطی جامع و پویا،برقراری و تنظیم ارتباطات و مناسبات کارآمد درون و برون سازمانی،تدارک بسترهای لازم برای تسهیل جریان تعامل متقابل این رسانه با جامعه مخاطبان در سطح داخل و خارج از کشور،از ساختار مناسبی برخوردار است و روابط‌ عمومی سازمان صداوسیما از جمله عناصر مهم ساختار این رسانه است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها