اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950929202856690

در راستای ارتقاء اهداف مشتری پسندانه رخ داد

رونمایی از اپلیکیشن «دکورانه» در نمایشگاه الکامپ

کد: 13950929202856690

https://goo.gl/t2hmdl

، تهران , (اخبار رسمی): اپلیکیشن دکورانه، امکان دسترسی آسان و سریع‌ به اطلاعات مورد نیاز مشتریان حوزه دکوراسیون و معماری را به همراه سرعت دسترسی بیشتر فراهم می سازد تا رضایت‌مندی از این اپلیکیشن نسبت به گذشته افزایش بیشتری را به همراه داشته باشد.

با دکورانه، دنیای دکوراسیون در دستان شماست

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی دکورانه، نسخه جدید اپلیکیشن این شرکت در راستای به‌روزرسانی و رفع مشکلات گزارش شده از سوی کاربران در نمایشگاه الکامپ سال جاری رونمایی شد.

اپلیکیشن دکورانه، امکان دسترسی آسان و سریع‌ به اطلاعات مورد نیاز مشتریان حوزه دکوراسیون و معماری را به همراه سرعت دسترسی بیشتر فراهم می سازد تا رضایت‌مندی از این اپلیکیشن نسبت به گذشته افزایش بیشتری را به همراه داشته باشد.

محمدحسینی مدیرعامل طراحان آفتاب درخصوص این اپلیکیشن گفت: تولید این محصول نتیجه 3ماه تلاش تیم اجرایی و فنی بوده که فرآیندهای تولید و بهینه‌سازی برای تولید این محصول از شهریور ماه آغاز و در آبان‌ماه خاتمه و آماده رونمایی شد.

لازم به ذکر است که دکورانه، یک اپلیکیشن موبایل در حوزه معماری و دکوراسیون داخلی است که از ابتدای سال 95 به طور رسمی توسط خانه طراحان آفتاب ارائه شده بود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب‌سایت رسمی اپلیکیشن دکورانه مراجعه نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دکورانه، دکوراسیون برای همه

دکورانه، دکوراسیون برای همه "دکورانه" یک اپلیکیشن با موضوع دکوراسیون و معماری است که اطلاعات و آموزش های مورد نیاز برای کاربران را جمع آوری و ارایه می کند. "دکورانه" شامل معرفی محصولات و راهنمای خرید ، آموزش و بانک تصاویر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل