اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951004205766033

اولین دوره جشنواره "تفریحی-ورزشی محله"در منطقه 22

کد: 13951004205766033

https://goo.gl/lG9XHA

، تهران , (اخبار رسمی): با همکاری و مشارکت اداره تفریحات سازمان ورزش، اداره تربیت بدنی منطقه 22، اداره اجتماعی فرهنگی ناحیه3 اولین دوره جشنواره "تفریحی-ورزشی محله" در سوله الزهرا(س) محله شریف با حضور بیش از 700 ورزشکار برگزار و شرکت کنندگان در این مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند.

اولین دوره جشنواره "تفریحی-ورزشی محله"در منطقه 22

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، فروتن معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: این جشنواره که به منظور به منظو توسعه ورزش و تفریحات سالم در محلات دوازدهگانه منطقه برای اولین بار در رشته های فلوربال، طناب کشی، ایرهاکی، فوتبالروی میز، تنیس روی میز، ترامپولین و ... دوم و سوم دی ماه از ساعت 9 الی 20 به صورت رایگان برگزار و شرکت کنندگان در آن در دو بخش انفرادی (خانم ها و آقایان) و خانوادگی با هم به رقابت پرداختند.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 با بیان اینکه یکی از نیازهای شهروندان داشتن برنامه سالم برای پرکردن اوقات فراغت است، تصریح کرد: امروز برگزاری جشنواره ها و همایش‌های ورزشی پاسخی مثبت  به این نیاز است. با اجرای این گونه برنامه ها اهداف مدیریت شهری در توجه ویژه به ورزش های شهروندی و محلات، توسعه ورزش همگانی، پرکردن اوقات فراغت، ارتقاء نشاط و پویایی ساکنان محلات محقق خواهد شد.
فروتن با تاکید بر اجرای برنامه های تفریحی-ورزشی ویژه در محلات گفت: درتلاش برای توسعه و تعمیم ورزش محلات و همچنین ورزش شهروندی در محلات هستیم. قرار است با آوردن فعالیت های ورزشی درون محلات و تشویق خانواده ها به حضور در مسابقات ورزشی ضمن آشنایی آنها با امکانات ورزشی محله خود، قدمی موثر در جهت افزایش شور و نشاط شهروندان برداریم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]