5 تا 8 دی برگزار می شود

ششمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان اداری

کد: 13951004206165842

https://goo.gl/09f3NF

، تهران , (اخبار رسمی): ششمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان اداری (هوفکس 2017) با حضور 100 شرکت داخلی و خارجی از پنجم تا هشتم دی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

ششمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان اداری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه های ایران، مهم ترین هدف از برپایی این نمایشگاه فراهم کردن بستر ارتقای کمی و کیفی طراحی، تولید، فروش و صادرات تولیدات ومحصولات ایرانی است. 
این نمایشگاه در فضایی به وسعت 18000 متر مربع در حالی آغاز به کار می کند که حدود 100 شرکت داخلی و خارجی از کشورهای چین ، تایوان ، ایتالیا و چند کشور دیگر آخرین توانمندی خود را در معرض نمایش می گذارند وعلاوه بر حضور پررنگ در نمایشگاه با یکدیگر به رقابتی سالم می پردازند.
همچنین در این نمایشگاه از هیات های تجاری کشور های ترکیه- آذربایجان- ارمنستان- عراق- قطر- عمان- پاکستان -امارات- افغانستان-روسیه و....جهت بازدید از نمایشگاه دعوت شده است و امید می رود به امضاء تفاهم ‌نامه‌های همکاری والبته اجرائی منجر شود.
این رویداد نمایشگاهی با مجوز رسمی از سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامی نمایشگاههای بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و با همکاری شرکت پیشگامان صنعت مبلمان پرشیا برگزار خواهد شد.
اولویت های برگزاری نمایشگاه حمایت از تولید مبلمان اداری در داخل کشور با رویکرد صادراتی است و کالاهایی چون صندلی اداری و آمفی تئاتر،میز،کتابخانه،فایل- تجهیزات و لوازم تکمیلی اداری-مبلمان و دکوراسیون اداری-پارتیشن و کانتر و.......ارائه می شود.
نوآوری در عرصه تولید یا خدمات ، رتبه بندی محصولات،برگزاری مسابقه ارزیابی محصولات برتر، نظرسنجی و برگزاری اولین دوره مسابقه صادراتی ایران از دیگر برنامه های این دوره نمایشگاه خواهد بود. 
ششمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان اداری (هوفکس 2017) به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران هر روز از ساعت 9 صبح الی 17 پذیرای حضور علاقه مندان خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سهامی نمایشگاه های جمهوری اسلامی ایران

شرکت نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران به عنوان شرکتهای تجاری و اقتصادی ایران با بهره مندی از فضا، امکانات و تسهیلات نمایشگاهی منحصر به فرد و نیرو های متخصص، بستر وزمینه مناسبی رااز طریق برپایی نمایشگاههای تخصصی و بین المللی جهت تولید کنندگان، بازرگانان داخلی و خارجی مهیا ساخته است تا علاوه برعرضه و نمایش توانمندیها، سرمایه گذاریهای مشترک بین المللی خود را در محل این نمایشگاه توسعه بخشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]