اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951006208405039

خطا در حذف عامل انسانی

سادگی، استراتژی آینده در نگهداری مشتری است

کد: 13951006208405039

https://goo.gl/XDUleW

، تهران , (اخبار رسمی): در کسب و کار امروز، ما تلاش می‌کنیم تا به مشتری‌هایمان از طریق روش‌های متفاوتی دسترسی پیدا کنیم. حس کلی ما این است که راه‌های ارتباطی زیاد، کارها را آسان‌تر می‌کند، اما اینطور نیست.

سادگی، استراتژی آینده در نگهداری مشتریست

«سادگی» در درگیری با مشتری، از راه‌های مختلفی می‌تواند به دست آید، اما واقع‌گرایی می تواند بازی را به طور کلی تغییر دهد. اینکه چگونه واقع گرایی برای مشتری‌های شما به کار خواهد رفت، به شما بستگی دارد.

به گزارش روابط عمومی صباسل، در کسب و کار امروز، ما تلاش می‌کنیم تا به مشتری‌هایمان از طریق روش‌های زیادی – با ایمیل (به صورت اتوماتیک شده یا غیر اتوماتیک)، از طریق تلفن، از طریق ویدیو، ملاقات‌های مجازی، ربات‌های چت، بر روی هر پلتفرم شبکه مجازی، (به صورت) شخصی و بیشتر  - دسترسی پیدا کنیم.

حس کلی ما این است که راه‌های ارتباطی زیاد کارها را آسان‌تر می‌کند، اما اینطور نیست.

به طور کلی انتظارات مشتری به صورت فزآینده و سریع در حال تغییر است، اما آیا پیچیده کردن ارتباط با مشتری، کاریست که باید انجام دهیم؟ آیا پیام‌های تبریک کپی پیست شده –که دقیقا همان چیزی است که در ایمیل، ربات‌های چت و (شبکه‌های) اجتماعی مورد استفاده قرار می‌گیرد- واقعا خوشایند هستند؟

حقیقت این است که نیستند و همه میدانیم که نیستند! در ادامه چند نکته ساده در زمینه ارتباط با مشتری آمده است.

 راه‌های ارتباط جدید شکل دهید

راهی که از طریق آن مشتری‌ها با کسب و کار شما درگیر می شوند، باید ساده باشد، نه پیچیده. اما حتی بزرگترین شرکت‌ها نیز هنوز با چالش چگونگی استفاده موثر از شبکه‌های اجتماعی برای درگیر کردن مشتری، مواجه هستند. اما یک چیز مسلم است، سادگی تجربه کاربری، وفاداری می آورد. ترکیب اکانت ها و ربات ها و چت های ماشینی همه چیز را پیچیده و بی احساس میکند.

هوش مصنوعی در مقابل ارتباطات انسانی

استفاده از هوش مصنوعی، هزینه ها را کاهش میدهد. به عنوان مثال ربات‌های چت چندین مشتری را به صورت همزمان، با دفعات عکس‌ العمل آهسته‌تر، مدیریت می‌کنند که بسیاری از موارد تنهاموجب ناامید و دلسرد شدن مشتری می‌شوند. سادگی ارتباط و واقعی بودن آن مساله اساسی ست.

شرکت‌های پیشرو که در مسیر درگیری مشتری، متوجه شده‌اند که سادگی یک چیز الزامی است، نه لوکس، چون جهان از هر دو نظر اقتصادی و اجتماعی بسیار تغییر کرده است؛ امروزه همه‌چیز بسیار مفید و مناسب‌تر و همچنین همه‌چیز بسیار پیچیده‌تر است.

بیشتر ما که با دستگاه‌های موبایل زندگی و کار می‌کنیم، بر حسب وظیفه تعادل زندگی/کار مان را وقتی خیلی پرمشغله هستیم، ترکیب می‌کنیم. امروزه این سادگی است که به عنوان یک واحد پول ارزشمند در نظر گرفته می‌شود و مشتری هایتان به دلیل دریافت این مسکن مختصر به شما پاداش می‌دهند. این پاداش همان وفاداری به برند است.

سخن نهایی اینکه:

حذف کورکورانه عنصر انسانی از درگیری مشتری، استراتژی نادرستی است.

«سادگی» در درگیری با مشتری، از راه‌های مختلفی می‌تواند به دست آید، اما واقع‌گرایی می تواند بازی را به طور کلی تغییر دهد.  اینکه چگونه واقع گرایی برای مشتری‌های شما به کار خواهد رفت، به شما بستگی دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صباسل

صباسل استارتاپی است که در سال 1392 و با هدف ارائه خدمات رسانه دیجیتال، توسط بعضی چهره‌های شناخته شده صنعت ارتباطات کشور تأسیس شد. چهار حوزه اصلی فعالیت صباسل عبارتند از: - سرویس‌های ارزش افزوده موبایل - پخش ویدئو بر روی تلفن همراه - صباد؛ سامانه تبلیغات تلفن همراه - انتشار و بومی سازی محتوای تلفن همراه

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]