اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951016215306536

مسائل و مشکلات جامعه با اندیشه ملی قابل حل است

همایش آفتاب مهربانی موسسه خیریه شجره طیبه

کد: 13951016215306536

https://goo.gl/MvxB5n

، اصفهان , (اخبار رسمی): همایش بزرگ آفتاب مهربانی ازسوی موسسه خیریه شجره طیبه اصفهان وبا حضور 1200 نفر از حامیان در تالارکوثر اصفهان برگزار شد .

همایش آفتاب مهربانی موسسه خیریه شجره طیبه

همایش بزرگ آفتاب مهربانی ازسوی موسسه خیریه شجره طیبه اصفهان وبا حضور 1200 نفر از حامیان در تالارکوثر اصفهان برگزار شد . 

به گزارش روابط عمومی خیریه شجره طیبه، در این همایش که معاون استاندار و جمعی از نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی وشورای اسلامی شهر و شهردار اصفهان و مسئولین استانی حضورداشتند حسین سیستانی رئیس هیات مدیره موسسه طیبه که ویژه نخبگان علمی است گفت : علم واندیشه ودانش در همه جوامع مطرح و رو به تکامل است واسلام نیز توجه ویژه ای به آن دارد بطوریکه  اگر نخبگان و اندیشه های ملی پویای آنان بارور شوند مشکلات ومسائل  جامعه حل می شود . 
وی با اشاره به اینکه 2 درصد هر جامعه ای نخبگان آن جامعه هستند گفت :  آنان با اندیشه جامعه را به پیش می برند و باعث تحول جامعه می شوند . 
سیستانی افزود : در گوشه وکنار شهر وروستا ها کسانی هستند که به علت عدم مدیریت و نداشتن بضاعت مالی توانایی شکوفا شدن استعداد هایشان نیست و هدف تاسیس این موسسه خیره ارزیابی و انتخاب این گروه است که با کمک خیران بتوانیم فرصت رشد وبالندگی آنان را فرام نمائیم . 
همچنین انصاری مهر رئیس اتاق فکر و معاون آموزشی این موسسه بااشاره به وضعیت آموزشی باورخواهان گفت : 250 یاورخواه دانشجو و 350دانش آموز زیر پوشش موسسه هستند و برای آینده برنامه جذب 1000 یاور خواه را داریم . 
وی گفت : یکی از مهمترین برنامه های آمورشی موسسه این است که باید از کمیت به سمت کیفیت حرکت کنیم وبا برنامه ریزی منسجم خروجی مطلوب وبا کیفیت داشته باشیم . 
در این همایش محمد رضا یزدان پناه مدیرعامل خیریه شجره طیبه نیز با اشاره به اینکه این موسسه از سال 83 با هدف نخبه پروری و کمک به استعدادهای درخشان در خانواده های بی بضاعت شکل گرفت و اکنون با ایجاد 11 شعبه در شهرستانهای نجف آباد و خمینی شهر و شاهین شهر و شهرضا و فلاورجان و مبارکه و لنجان و چادگان و فریدن و فریدون شهر و پیر بکران در راستای تحقق این هدف گام های مثبتی بر داشته است . 
لازم به ذکر است اجرای این برنامه عام المنفعه بعهده دکتر آذر و اکلیلی و سعید حیدری بود که خیران نیز با کمک های خود از این موسسه پشتیبانی کردند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خیریه شجره طیبه (ویژه نخبگان علمی)

وجود استعداد های درخشان در خانواده های بی بضاعت ، سنت حسنه انفاق و نیکوکاری در کشورعزیزمان وعدم وجود پایگاهی جهت شناسایی،حمایت و شکوفایی این استعداد ها باعث گردید جمعی از دانش دوستان و خیرین در سال ۸۳ با هدف نخبه پروری از این استعدادهای پنهان اقدام به تاسیس موسسه خیریه شجره طیبه (ویژه نخبگان علمی)در شهرهنر و گنبد های فیروزه ای نمودند و با توجه به شرایط حاکم بر کشور در عرصه علم ،دانش و نخبه پروری همچنین نیاز به رشد ، شکوفائی و خودکفائی در عرصه های گوناگون و استفاده از تمامی پتانسیلهای موجود ،این موسسه به عنون خیریه منحصر به فرد در این خصوص در کشور،توانسته است نقش ارزنده ای را ایفا نماید و با ایجاد شعبات ۱۲ گانه در شهرستان های نجف آباد ، خمینی شهر،شاهین شهر ،شهرضا ،فلاورجان ،مبارکه ،لنجان ،چادگان ،فریدن ،بوئین میاندشت ،فریدونشهر ،پیربکران در راستای تحقق این هدف والا گام بردارد . امید است با استعانت از خداوند متعال و یاری تمام خیراندیشان که در این عرصه ایفای نقش نموده و خواهند نمود ،شاهد شکوفائی استعداد های پنهان بیشتری در میهن عزیزمان باشیم .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]