اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951018215786102

ظرفیت معابر کرج پاسخگوی حجم کنونی ترددها نیست

هوا مسموم است نه آلوده

کد: 13951018215786102

https://goo.gl/ZnSSgN

، کرج , (اخبار رسمی): رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی کلانشهر کرج گفت: ظرفیت معابر و شوارع کرج پاسخگوی حجم کنونی ترددها نیست و به دلیل فقر ناوگان حمل و نقل عمومی شاهد بند آمدن نفس شهر در لابه لای دودهای سمی و تشدید آلودگی هوا هستیم.

هوا مسموم است نه آلوده

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، حجت اله غلامرضایی طی سخنانی در نشست بررسی علل آلودگی هوا و آثار زیانبار فردی و اجتماعی آن که به همت کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج در محل سالن جلسات پارلمان شهری برگزار شد، ادامه داد: در اینکه برگزاری جلسات کارشناسی به منظور بررسی علل آلودگی هوا منشاء اثر است شکی وجود ندارد اما به شرطی که مصوباتِ آنها ضمانت اجرایی داشته باشد و رویکردِ ما صـرفـاً جنبه شعاری و تبلیغاتی نداشته باشد.
 وی افزود: در حالی که کرج عنوان چهارمین کلانشهر کشور را یدک می کشد اما سطح امکانات شهری و زیرساختها در این شهر ایده آل نیست و کماکان شاهد آمار بالای مهاجر پذیری هستیم و در چنین شرایطی چه انتظاری جز تشدید آلودگی هوا می توان داشت؟ به راستی هوای شهر اکنون مسموم است و از مرز آلودگی نیز گذر کرده است.
این مسئول شهری در پایان اظهار امیدواری کرد: با راه اندازی مترو در آینده ای نزدیک و احداث بزرگراه شمالی طی 4 سال آتی شاهد فروکش تب ترافیک در کلانشهر کرج باشیم و به دنبال آن سیر صعودی آلودگی هوا و مشکلات زیست محیطی نیز متوقف گردد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | محیط زیست