اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951025219816102

با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

پروژه محتشم کاشانی (مهرویلا) افتتاح شد

کد: 13951025219816102

https://goo.gl/50gKk7

، کرج , (اخبار رسمی): با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استاندار البرز، نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار کرج، مدیران و مسئولان همچنین مردم این کلانشهر، ابر پروژه محتشم کاشانی (مهرویلا) افتتاح شد.

پروژه محتشم کاشانی (مهرویلا) افتتاح شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، هم اکنون با حضور دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مسئولان ارشد شهری و استانی البرز پروژه عظیم زیرگذر محتشم کاشانی (مهرویلا) افتتاح شد.
این پروژه همراه با تملکات آن بیش از 500 میلیارد تومان هزینه اجرایی در بر داشته است که در محل زیرگذر محتشم کاشانی، ایستگاه خط 5 قطار شهری و سازه سخت مترو نیز در حال ساخت است.
پروژه عظیم زیرگذر مهرویلا بعد از تونل نیایش تهران، بزرگترین تونل شهری است که غیر از آن در شهرهای کشور پلی به این عظمت و بزرگی ساخته نشده است و این امر یک شاخص ارزشمند برای کلانشهر کرج به شمار می آید.
گفتنی است در آیین افتتاح پروژه محتشم کاشانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استاندار البرز، نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران و مسئولان همچنین مردم این کلانشهر، حضور داشتند.
 
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری کرج

شهرداری کرج نهادی است مردمی که وظیفه نگهداری شهر کرج را بر عهده دارد. شهردار کرج به صورت غیر مستقیم توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر کرج انتخاب می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه