اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951104225715615

در نوروز ۹۶ انجام می شود

برگزاری منطقه ای چهارمین جشنواره تئاترخیابانی ارس

کد: 13951104225715615

https://goo.gl/sVObL2

، تبریز , (اخبار رسمی): مدیر فرهنگی و آموزشی سازمان منطقه آزاد ارس از برگزاری چهارمین جشنواره تئاتر خیابانی ارس بین استان های شمال غرب کشور در این منطقه خبر داد.

برگزاری منطقه ای چهارمین جشنواره تئاترخیابانی ارس

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد ارس، ابراهیم نصیری اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده است این جشنواره دوم لغایت 13فروردین ماه 1396 در منطقه آزاد ارس برگزار شود.

دبیر ستاد برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی ارس با اشاره به سابقه برگزاری این جشنواره در ارس خاطرنشان کرد: با تجربه اجرای سه دوره این رویداد فرهنگی و هنری در سال های گذشته برنامه ریزی های لازم برای برگزاری دوره چهارم این جشنواره با دامنه ای گسترده و فراگیر، بصورت منطقه ای انجام شده است.

نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در منطقه آزاد ارس با بیان اینکه مجوز این جشنواره از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده است، از حمایت ها و حسن نظر و رهنمود مدیرکل هنرهای نمایشی و معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی کرد.

دبیر ستاد برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی ارس گفت: در کنار اهداف کلی جشنواره، جذب مخاطبین و مهمانان و گردشگران با هدف انتقال پیامهای موردنظر سازمان در حوزه اقتصادی وسرمایه گذاری و گردشگری، ایجاد فضای شاد و مفرح برای گردشگران و مهمانان، تبادل فرهنگی و گردشگری در این جشنواره با حضور گروه های شرکت کننده از سایر استانها و معرفی پتانسیل ها و اهمیت سرمایه گذاری در منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس از جمله اهداف دیگر برگزاری این جشنواره است.

نصیری از برگزاری این جشنواره در بخش های آئینی و رقابتی خبر داد و گفت: چهارمین جشنواره تئاتر خیابانی ارس در بخش های آیین های نمایشی بصورت غیررقابتی و بخش تئاتر خیابانی بصورت رقابتی برگزار می شود و در بخش تئاتر خیابانی طرح ها بایستی در راستای موضوعات فراخوان تهیه و ارائه شده باشند.

وی با دعوت از هنرمندان عرصه تئاتر برای حضور در این جشنواره گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ۲۵ بهمن ماه سال جاری است و گروه های هنری بایستی با مراجعه به سامانه هنرمندان منطقه ارس نسبت به ارسال آثار اقدام کنند.

اضافه می شود سومین جشنواره تئاتر خیابانی ارس در نوروز 1395 با نمایش 11 اثر راه یافته به مرحله نهایی از شهرستان های جلفا، مرند و تبریز در منطقه آزاد ارس برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس

منطقه آزاد ارس با توانمند سازی و بهره‌گیری از ظرفیت ها، فرصتها و پتانسیل‌های سرزمین اصلی از نقش آفرینان اصلی در شکوفایی و بالندگی کشور در جهت توسعه صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی و دستیابی به تکنولوژی های نوین و احراز جایگاه اول اقتصادی کشور در منطقه، و تعمیق امنیت در مرزها بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر