اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951123234696851

آتینو خرید به سبکی نو

آینده وفاداری دیجیتال با بیکن ها

کد: 13951123234696851

https://goo.gl/tIsTPM

، تهران , (اخبار رسمی): تکنولوژی آیبیکن این امکان را برای خرده فروشان فراهم می کند که بتوانند پیام های سفارشی را بر اساس موقعیت افراد برای آن ها ارسال کنند. روش تبلیغات مجاورتی اثربخشی بالاتری نسبت به سایر روش های تبلیغات و بازاریابی دارد.

آینده وفاداری دیجیتال با بیکن ها

تکنولوژی آیبیکن با استفاده از بلوتوث کم انرژی ( بلوتوث هوشمند یا BLE) سیگنال هایی را به محیط اطراف پخش می کند. روش تبلیغات مجاورتی اثربخشی بالاتری نسبت به سایر روش های تبلیغات و بازاریابی دارد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی آتینو، یکی از تغییرات رخ داده در انقلاب تکنولوژی، ادغام و تبدیل کوپن های سنتی به برنامه های وفاداری دیجیتال است. البته این مرحله از  تغییرات نیز در حال تکامل و همگام شدن با الگوهای رفتاری مصرف کنندگان است. دوره کارت های وفاداری کاغذی به سر رسیده است و کارت های وفاداری دیجیتال جایگزین آن شده اند. با دیجیتالی شدن کارت های وفاداری، نیاز به کاغذ یا پلاستیک از بین رفته است. تقاضا در میان مصرف کنندگان برای طرح های وفاداری متصل به برنامه های تلفن همراه، افزایش یافته است.
ظهور تکنولوژی آیبیکن
تعداد قابل توجهی از برند ها و خرده فروشی ها، کوپن هایی را به مصرف کنندگان بر اساس موقعیت مکانی شان از طریق وای فای، NFC ، بلوتوث و یا GPS پیشنهاد می دهند. برند ها با ارسال دیجیتال کوپن ها، تصمیم خرید ناگهانی را در میان مشتریان افزایش می دهند و تجربه خرید لذت بخش را برای آن ها فراهم می کنند. تکنولوژی آیبیکن با استفاده از بلوتوث کم انرژی ( بلوتوث هوشمند یا BLE) سیگنال هایی را به محیط اطراف پخش می کند. اگر شخصی بلوتوث دستگاه تلفن همراه خود را روشن کرده باشد و در مجاورت و نزدیکی یک دستگاه آیبیکن قرار گرفته باشد، بیکن نصب شده، دستگاه تلفن همراه وی را شناسایی می کند و مطالب و اطلاعات مرتبط را به صورت پاپ آپ به تلفن همراه او ارسال می کند. محتوای اطلاعات فرستاده شده را می توان برای هر محدوده مشخص، تنظیم کرد به طور مثال پیام خوش آمدگویی زمانی که فرد وارد فروشگاه می شود، برای او ارسال شود و با حرکت وی در بخش های مختلف فروشگاه، اطلاعات مرتبط با هر بخش برای وی ارسال شود.
وفاداری دیجیتال و رشد تلفن همراه
تبلیغات تلفن همراه از زمان ظهور خدمات اس ام اس در حال رشد است. خدمات اس ام اس انبوه و ارسال تبلیغ به سراسر مشتریان، یک روش ناپسند تبلیغات از سوی کاربران تلفن همراه شناخته شده است و برای آن ها مزاحمت ایجاد می کند. زیرا ممکن است تبلیغات ارسالی در زمان و مکان مناسب و به شخص مناسب ارسال نشده باشد. افراد ترجیح می دهند محتوای تبلیغاتی را در زمان و مکان مناسب و با توجه به ویژگی های شخصیتی، نیازمندی ها و علایق شان دریافت کنند. تکنولوژی آیبیکن این امکان را برای خرده فروشان فراهم می کند که بتوانند پیام های سفارشی را بر اساس موقعیت افراد برای آن ها ارسال کنند. روش تبلیغات مجاورتی اثربخشی بالاتری نسبت به سایر روش های تبلیغات و بازاریابی دارد. پیش بینی می شود تا سال 2020 بیش از یک و نیم میلیارد کوپن سفارشی از طریق بیکن ها به دست مصرف کنندگان می رسد. برندها و خرده فروشی های سراسر جهان جهت ایجاد مزیت رقابتی برای کسب و کارشان، در تلاش برای سرمایه گذاری روی تکنولوژی آیبیکن هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آتینو

پیشنهادهای ناب، تخفیف یابی مجاورتی، کسب امتیاز و دریافت بنِ هدیه و جایزه برای کاربران آتینو. با آتینو می تونی امتیاز جمع کنی و امتیازت رو صرف گرفتن کارت های هدیه مورد علاقت کنی، با اونا خرید کنی، تخفیف بگیری و از خرید ارزان و مطمئن لذت ببری. آتینو خرید به سبکی نو

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]