اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960607259656851

آتینو خرید به سبکی نو

تشکیل پایگاه داده جامع از مشتریان با تکنولوژی آیبیکن

کد: 13960607259656851

https://goo.gl/eVTKAo

، تهران , (اخبار رسمی): بیکن ها، مشتریان را به محض ورودشان به داخل فروشگاه شناسایی می کنند. بنابراین به راحتی می توان مشتریان تکراری، مشتریانی که برای بار اول به فروشگاه مراجعه کردند، تعداد خریدهای مشتریان تکراری، مقدار زمان صرف شده مشتریان جدید و تکراری داخل فروشگاه، و… را تشخیص داد.

تشکیل پایگاه داده جامع از مشتریان با تکنولوژی آیبیکن
تشکیل پایگاه داده جامع از مشتریان با تکنولوژی آیبیکن

خرده فروشی های بزرگ و کوچک با تکنیک های مختلفی به دنبال جمع آوری داده از مشتریان شان هستند و به شدت در حال سرمایه گذاری رو این موضوع هستند.

به گزارش آتینو، این امکانات می‌تواند شامل موارد زیر باشند:

 

تشکیل پایگاه داده جامع از مشتریان با تکنولوژی آیبیکن
خرده فروشی‌های بزرگ و کوچک با تکنیک‌های مختلفی به دنبال جمع آوری داده از مشتریان شان هستند و به شدت در حال سرمایه گذاری رو این موضوع هستند. داده‌های جمع آوری شده توسط خرده فروشان شامل داده‌های فروش آنلاین، اطلاعات خرید مشتری، داده‌های برنامه تلفن همراه، اطلاعات پایه ای مشتری، اطلاعات برنامه‌های وفاداری و اطلاعات مرتبط با کمپین‌های تبلیغاتی و میزان اثربخشی آن‌ها است. این مخزن اطلاعات، بینش مفیدی را برای خرده فروشان فراهم می‌کند تا با تغییر مدل‌های ارائه خدمات، تجربه مشتریان شان را بهبود بخشند. تکنولوژی آیبیکن ابزاری مفید برای جمع آوری داده‌های مشتریان و تجزیه و تحلیل بهتر و دقیقتر داده‌ها می‌باشد. با نصب بیکن در فروشگاه‌های خرده فروشی می‌توان به حجم عظیمی از داده‌ها و اطلاعات مشتریان دست یافت. روش‌های آفلاین تبلیغات و بازاریابی برای تشخیص دقیق رفتار مشتری، ردیابی و تجزیه و تحلیل مشتری مناسب نیستند. رفتار مشتریان آنلاین به راحتی قابل تفسیر است. بیکن‌ها موجب دیجیتالی شدن فروشگاه‌ها می‌شوند و اطلاعات مفیدی همچون تعداد بازدید مشتریان از فروشگاه، تعداد خرید مشتریان از فروشگاه، مدت زمان توقف هر مشتری در یک مکان خاص، رفتار خرید گذشته هر مشتری، تاریخ و مدت زمان حضور هر مشتری در داخل فروشگاه، نوع محصول خریداری شده توسط هر مشتری، و… را جمع آوری و ثبت می‌کند. با تکنولوژی آیبیکن، خرده فروشان می‌توانند برای افزایش فروش، افزایش آگاهی از برند و افزایش وفاداری مشتریان شان برنامه ریزی‌های دقیق داشته باشند و در این راستا تلاش کنند.
 

نقشه‌های حرارتی و ردیابی حرکت مشتری
حرکت مشتری در فروشگاه بر اساس هدف خرید وی می‌باشد. مشتریان بنا بر دلایلی در اطراف محصولی خاص جمع می‌شوند. مثلا اگر پیشنهاد ویژه یا تخفیف خاصی روی آن محصول خاص در حال اجرا باشد و یا آن محصول خاص به تازگی معرفی شده باشد. تجزیه و تحلیل و ردیابی حرکت مشتریان، با استفاده از بیکن‌ها می‌تواند به درستی و با دقت انجام شود و مناطقی که مشتریان بیشتر به آنجا رفتند (نقاط پربازدید)، محصولاتی که بیشتر مورد استقبال واقع شدند، قفسه‌هایی که بیشتر مشتریان جلوی آن توقف داشتند و… مورد شناسایی بیکن‌ها قرار گیرد. خرده فروشی‌ها می‌توانند بر اساس الگوی حرکتی مشتریان، تبلیغات مرتبط با مکان مشتری و محصول مورد نظر وی را در زمان خاص به گوشی همراه وی ارسال کنند.
 

شناسایی مشتریان از طریق بیکن‌ها
بیکن‌ها، مشتریان را به محض ورودشان به داخل فروشگاه شناسایی می‌کنند. بنابراین به راحتی می‌توان مشتریان تکراری، مشتریانی که برای بار اول به فروشگاه مراجعه کردند، تعداد خرید‌های مشتریان تکراری، مقدار زمان صرف شده مشتریان جدید و تکراری داخل فروشگاه، و… را تشخیص داد. این اطلاعات و آمار و ارقام در هنگام اجرای برنامه‌های وفاداری و دادن پاداش به مشتریان وفادار، بسیار مهم هستند. به طور مثال بیکن‌ها به گوشی‌های همراه مشتریانی که 10 بار به فروشگاه مراجعه کردند، پیشنهاد‌های ویژه و تخفیف‌های شگفت انگیز را به صورت پاپ آپ ارسال خواهند کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آتینو

پیشنهادهای ناب، تخفیف یابی مجاورتی، کسب امتیاز و دریافت بنِ هدیه و جایزه برای کاربران آتینو. با آتینو می تونی امتیاز جمع کنی و امتیازت رو صرف گرفتن کارت های هدیه مورد علاقت کنی، با اونا خرید کنی، تخفیف بگیری و از خرید ارزان و مطمئن لذت ببری. آتینو خرید به سبکی نو

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]