اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951124234855999

توسط روس‌ها احداث می‌شود

کلنگ‌زنی 4 واحد جدید نیروگاه حرارتی درایران

کد: 13951124234855999

https://goo.gl/O3awwx

، تهران , (اخبار رسمی): مهدی سنایی، سفیر کشورمان در مسکو از سفر معاون اول نخست‌وزیر روسیه به تهران ومراسم کلنگ‌زنی چهار واحد جدید نیروگاه حرارتی در کشورمان خبر داد.

کلنگ‌زنی 4 واحد جدید نیروگاه حرارتی درایران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی ایران و روسیه، سنایی در همین خصوص گفت: هفته‌های پایانی سال ۱۳۹۵ با تحرکات جدیدی در روابط ایران و روسیه همراه خواهد بود؛ براین اساس در هفته‌ جاری دیمتری راگوزین، معاون نخست وزیر روسیه در راس هیاتی به تهران سفر خواهد کرد و ضمن ملاقات با معاون علمی و فناوری رییس جمهور و وزیر دفاع همکاری های دو کشور در عرصه های فناوری و صنایع دفاعی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین اوایل اسفند ماه ایگور شوالوف معاون اول نخست وزیر روسیه برای بررسی راهکارهای توسعه روابط اقتصادی و تجاری دو کشور و همچنین گسترش همکاری ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا به تهران سفر می‌کند.
سفر وزیر انرژی روسیه به تهران و سفر وزیر تجارت اتحادیه اقتصادی اوراسیا به تهران نیز در همین فاصله انجام خواهد شد.
اوایل اسفندماه همچنین مراسم کلنگ زنی چهار واحد جدید نیروگاه حرارتی برگزار میشود؛ این چهار واحد نیروگاهی مجموعا با ۱۴۰۰ مگاوات در چارچوب توافقات میان دو رئیس جمهور و با بیش از یک میلیارد دلار فاینانس دولت روسیه ساخته می‌شود.
همچنین قرار است که دوم تا چهارم اسفند ماه امسال نیز همایش بزرگ تجاری ایران و روسیه با حضور نمایندگان بخش خصوصی و با حضور چند صد نفر از نمایندگان تجاری دو کشور در محل برج میلاد تهران برگزار شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق مشترک بازرگانی ایران و روسیه

در اوائل دهه 1970 میلادی جمعی از صنعتگران و بازرگانان ایرانی که در چارچوب قرادادهای تهاتری بین دولتی به مبادله کالا با اتحاد جماهیر شوروی می پرداختند گرد هم آمدند و برای تقویت و توسعه روابط اقتصادی بین جوامع بازرگانی ایران و اتحاد جماهیر شوروی اتاق مشترکی را به وجود آوردند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]