اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951130236547010

در نهمین جشنواره وب و موبایل ایران و برای دومین سال متوالی

«وبسیما»برترین شرکت طراحی سایت ایران شد

کد: 13951130236547010

https://goo.gl/0noegt

، تهران , (اخبار رسمی): برای دومین سال پیاپی خلاقیت، دانش و مهارت وبسیما باعث شد تا این مجموعه به عنوان برترین شرکت طراحی سایت ایران در سال ۹۵انتخاب شده و پر افتخارترین شرکت طراحی وبسایت، لقب گیرد.

«وبسیما»برترین شرکت طراحی سایت ایران شد

۱۵ کاندید نهایی و ۷ وبسایت برگزیده(با تندیس جشنواره وب و موبایل) حاصل فعالیت دوسال گذشته،برترین شرکت طراحی سایت ایران است

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی آژانس خلاقیت وبسیما، این مجموعه  به عنوان برترین شرکت طراحی سایت ایران در سال ۹۵ برگزیده شد.

بر اساس این گزارش، این مجموعه در جشنواره وب 94  هم از مجموعه نمونه کارهای خود، 7 وب سایت را در جشنواره شرکت داد که همگی آنها کاندید نهایی دریافت تندیس شدند و به مرحله دوم راه پیدا کردند، اما در نهایت  از میان آنها سه وب سایت تندیس بهترین سایت در دسته بندی‌های خود را دریافت کرده و برگزیده شدند.

بر پایه این اطلاع، امسال هم، این مجموعه درخشان‌تر از سال قبل با 8 نمونه کار در جشنواره وب 95 شرکت داشت که همگی در دسته بندی‌های خود کاندید نهایی به انتخاب داوران شده و به مرحله دوم رای گیری راه یافتند تا در نهایت ۴ تندیس را کسب کنند.

آژانس خلاقیت وبسیما، در مجموع در دوسال گذشته با ۱۵ کاندید نهایی و ۷ وبسایت برگزیده توانست امسال تندیس برترین شرکت طراحی سایت ایران را به خود اختصاص دهد.

گفتنی است، آمار بینظیر این مجموعه باعث شد تا علاوه بر لقب بهترین شرکت طراحی سایت، لقب پرافتخارترین شرکت طراحی وب سایت را هم با نام این مجموعه همراه ببینیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس خلاقیت وبسیما

وبسیما حاصل یک تفکر تحول گرا و زیبایی محور است. این گروه در سال 2012 میلادی با اهدافی بزرگ و آرمان گرایانه پا به عرصه تجارت بین المللی نهاد و از همان ابتدا با رویکردی انقلابی در زمینه تبلیغات و بازاریابی، توانسته است تا به امروز در این مسیر استوار و ثابت قدم باقی بماند. هدف ما رسیدن به جایگاهی فراتر از مرزهای کشور عزیزمان است. وبسیما ارائه دهنده یک بسته کامل از خدمات و سرویس هاست. این بدان معنی است که ما با بهره مندی از بهترین کارشناسان، به مشتریان خود سرویس ها و خدمات بی نظیری را ارائه میدهیم، یک آژانس خلاقیت کامل. یک طرح بازاریابی جامع و مهارت برای اجرای آن. اگر به یک سرویس تبلیغاتی آنلاین یا آفلاین، یا یک وبسایت منحصر به فرد و یا یک استراتژی بی رقیب نیازمند هستید، ما شما را حمایت می کنیم تا تمامی اهداف مشترکمان محقق شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]