اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960203246765274

کتاب «قدرت قلب» منتشر شد

کد: 13960203246765274

https://goo.gl/M5fo0H

، تهران , (اخبار رسمی): راز من این است، خیلی ساده و شفاف: هر فردی فقط با قلبش می‌تواند همه چیز را به‌وضوح ببیند. آن‌چه اصل است، از دیده پنهان است.

کتاب قدرت قلب / بپتیست دوپاپا / نفیسه معتکف / نشر درسا Baptist de Pape

امروزه علم جدید ثابت کرده که عملکرد و قدرت قلب فراتر از عملکرد بیولوژیکی اون هست. به خودت اعتماد کن. در این صورت میدونی چطوری زندگی کنی.

به گزارش نشر و پخش درسا، کتاب بسیار خواندنی و پرمخاطب قدرت قلب، به نگارش بپتیست دوپاپا و ترجمه نفیسه معتکف در 240 صفحه توسط نشر درسا به بازار نشر عرضه شد.

در بخشی از این کتاب آورده شده است: 

در این فکر بودم که من واقعاً از زندگی چی می‌خوام؟ هدفم چیه؟ احساس می کردم که مسیر زندگیمو گم کردم و خیلی نگران آیندم بودم. می‌خواستم چیکار کنم؟ هر چقدر که نگرانیم بیشتر می‌شد حس می‌کردم دنیام بیشتر داره ازهم می‌پاشه.

فکر نمی‌کردم چیزی مهم‌تر از آگاهی، هدف زندگیم باشه.

میتونی از خودت بپرسی که از زندگی چی می خوای؟ ولی مهم ترین سوال اینه از زندگی بپرسی که از تو چه توقعی داره؟ تو برای زندگیت چی توی چنته داری؟

تو باید توی زندگیت لحظه هایی رو در سکوت باشی... چون سکوت باعث میشه از شلوغی ذهنت (که اسمش فکره) فاصله بگیری. افکاری شرطی و بیخود، مانع رسیدن پیام‌های زندگیت میشن.. پیام‌هایی که نقش راهنما رو برای اهدافت بازی می‌کنن.

از قضای روزگار، قلب قدرت‌های متعددی داره مثل: قدرت حس ششم، قصد و نیت، شکرگزاری، بخشش، انعطاف‌پذیری و از همه مهم‌تر عشق.

وقتی با این قدرت‌هایی که در وجود تو زندگی می‌کنن ارتباط برقرار می‌کنی می‌تونی تمام استعدادها و توانایی‌هات که زندگیتو می‌سازن کشف کنی و ببینی. تو می‌تونی قدرت قلبتو وسیع کنی.

وقتی با قلبت ارتباط برقرار کنی می‌تونی خودتو کامل بشناسی... می‌تونی اعتماد به نفس داشته باشی و موفق باشی.

ولی چطور می‌تونیم با قلب هوش‌مند و توان‌مند ارتباط برقرار کنیم؟ واسه شناختن هویت‌مون و این‌که باید چیکار کنیم، چطوری می‌تونیم از این قلب استفاده کنیم؟

به قول بودا که میگه: وظیفه تو اینه که دنیای خودتو کشف کنی و بعد با تمام وجود براش تلاش کن. 

قلب چیزی بیش‌تر از یه اندام مهمه... قلب تو یعنی کانون احساسات.

قدرت قلب

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات درسا

www.dorsabook.ir شرکت نشر و پخش درسا با پیشینه ی بیش از سی سال سابقه فعالیت در زمینه ی نشر و توزیع کتاب و تولید بیش از هفتصد عنوان کتاب در زمینه های گوناگون و نیز دارا بودن بیش از سه هزار عنوان کتاب با هدف ترویج فرهنگ پژوهش و کتابخوانی و عرضه‌ی عناوین ارزشمند به قلم نویسندگان ایرانی و خارجی، فهرستی از بهترین آثار را در اختیار فارسی‌زبانان در سراسر جهان قرار می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]