اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960817267425274

 فروش ویژه dorsabook.ir به مناسبت بیست و پنجمین دوره‌ هفته کتاب

تخفیف‌ 25 درصدی برای خرید از نشر درسا

کد: 13960817267425274

https://goo.gl/E4D4u3

، تهران , (اخبار رسمی):  فروش ویژه dorsabook.ir به مناسبت ۲۵امین دوره‌ی هفته‌ی کتاب از امروز آغاز شد و تا پایان آبان ماه ادامه خواهد داشت. این فروش شامل ژانرهای، مدیریت سازمانی و فردی، موفقیت، انگیزشی، مذاکره و فروش، مهارت‌های فردی، مهارت‌های زندگی، زناشویی و تربیتی، رمان، عرفان، روانشناسی و... است.

تا آخر آبان با تخفیف‌ %25 درصدی از مجموعه نشر و پخش درسا و لیوسا خرید کنید
کتاب های روان شناسی،مهارتهای زندگی،مهارتهای فردی،خودسازی،خودشناسی،موفقیت،مدیریت سازمانی و فردی،رمان
تا آخر آبان با تخفیف‌ %25 درصدی از مجموعه نشر و پخش درسا و لیوسا خرید کنید
کتاب های روان شناسی، مهارت های زندگی، مهارتهای فردی، خودسازی، خودشناسی، موفقیت
تا آخر آبان با تخفیف‌ %25 درصدی از مجموعه نشر و پخش درسا و لیوسا خرید کنید
جشنواره فروش ویژه کلیه محصولات وب سایت www.dorsabook.ir به مناسبت بیست و پنجمین دوره هفته کتاب

جشنواره‌ی فروش ویژه به مناسبت بیست و پنجمین دوره‌ی هفته‌ی کتاب تا پایان ماه جاری با %25 تخفیف در وب سایت www.dorsabook.ir آغاز شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مجموعه نشر و پخش درسا، جشنواره‌ی تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت به مناسبت بیست و پنجمین دوره‌ی هفته‌ی کتاب تا پایان ماه جاری با %25 تخفیف در وب سایت www.dorsabook.ir ادامه خواهد داشت. این فروش شامل ژانرهای، مدیریت سازمانی و فردی، موفقیت، انگیزشی، مذاکره و فروش، مهارت‌های فردی، مهارت‌های زندگی، زناشویی و تربیتی، رمان، عرفان، روانشناسی و... است.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند کلیه کتاب‌های درخواستی در زمینه‌های روانشناسی، مدیریت، مذاکره و فروش، مهارت‌های زندگی، مهارت‌های فردی، رمان، عرفان و... را از طریق وب سایت رسمی فروشگاه کتاب www.dorsabook.ir وبا %25 تخفیف تهیه کنید.

مدیریت این مجموعه ضمن تبریک بیست و پنجمین دوره هفته کتاب، پویایی ذهن در مسیر دانایی را هدف اصلی این رویداد فرهنگی دانست. او اظهار امیدواری کرد با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان و ارتقای فرهنگ کتابخوانی، بستری مناسب برای بهره‌مندی علاقه‌مندان فراهم شود.

 

معرفی کتاب آدم های سمی توسط جناب دکتر بابایی زاد در برنامه حال خوب از شبکه سلامت. ( انتشارات درسا )

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات درسا

www.dorsabook.ir شرکت نشر و پخش درسا با پیشینه ی بیش از سی سال سابقه فعالیت در زمینه ی نشر و توزیع کتاب و تولید بیش از هفتصد عنوان کتاب در زمینه های گوناگون و نیز دارا بودن بیش از سه هزار عنوان کتاب با هدف ترویج فرهنگ پژوهش و کتابخوانی و عرضه‌ی عناوین ارزشمند به قلم نویسندگان ایرانی و خارجی، فهرستی از بهترین آثار را در اختیار فارسی‌زبانان در سراسر جهان قرار می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]