اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960204247000122

در تاریخ  پنج‌شنبه و جمعه ۴ و 5 خرداد ۱۳۹۶ اجرا می‌شود

برگزاری دوره آموزشی سودوکوى مدیریت کسب و کار

کد: 13960204247000122

https://goo.gl/Kd5xXR

، نیشابور , (اخبار رسمی): دوره‌ی آموزشی «سودوکوى مدیریت کسب و کار» در تاریخ پنج‌شنبه و جمعه، ۴ و 5 خرداد ۱۳۹۶ ، در اهواز برگزار خواهد شد تا علاقه مندان موضوع مدیریت کسب و کار از این فرصت بهره ببرند.

برگزاری دوره آموزشی سودوکوى مدیریت کسب و کار

به گزارش روابط عمومی آکادمی کامیاران،  مهندس قاسمی با بیان این خبر، درباره اهمیت و دلایل برگزاری این دوره گفت: این کارگاه به تمام مدیران، کارآفرینان و صاحبان کسب‌و‌کار که در مجموعه خود تصمیم‌گیرنده اصلی هستند و قصد دارند در زمان کوتاهی رشد قابل‌توجهی داشته باشند؛ توصیه می شود. قاسمی افزود: با شرکت در این کارگاه می توانید مشکلات مدیریتی مجموعه خود را حل کرده یا به حداقل برسانید. این دوره می‌تواند مدیریت کسب و کار را برای شما بسیار جذاب و لذت‌بخش‌ سازد.

وی در زمینه نکات آموزشی این دوره و مزایای آن برای شرکت کنندگان افزود: به عنوان مدیر نگرانی و دلشوره بسیار کمتری داشته باشید بیشتر کارها بدون حضور شما و به درستی انجام می شوند افزایش فروش را تجربه خواهید کرد با ساعت کار کمتر، به نتایج بسیار عالی تری دست پیدا می کنید در محل کار خود خیلی بیشتر از قبل فکر می‌کنید، برنامه‌ریزی می‌کنید و کارها بیشتر توسط کارمندان انجام می‌شود وقت بیشتری را برای انجام کارهای مورد علاقه، تفریح و در کنار خانواده بودن خواهید داشت.

متولی برگزاری این دوره تاکید کرد:گاهی فقط چند ساعت یادگیری، زمانهای زیادی از شما را آزاد می‌کند تا به کارهای مهم‌تر بپردازید. زمان این کارگاه فقط 16 ساعت می باشد که با توجه به ارائه مطالب کاربردی در آن، ارزش اختصاص وقت را دارد.

گفتنی است این دوره آموزشی از پنج‌شنبه و جمعه ۴ و 5 خرداد ۱۳۹۶ در صبح و عصر به همراه پذیرایی ناهار و میان وعده برگزار می شود .

علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره می‌توانند به این سایت مراجعه و یا با شماره تلفن 33383344-061 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]