اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960705262444726

با اجرای کمپین «سهم تو از آموزش من»

بیش از هزار دانش‌آموز با استعداد کمک هزینه تحصیلی دریافت کردند

کد: 13960705262444726

https://goo.gl/RBmcfg

، تهران , (اخبار رسمی): با اجرای کمپین «سهم تو از آموزش من» بخشی از کمک‌هزینه تحصیل دانش‌آموزان بااستعداد و بورسیه بنیاد کودک در آستانه سال تحصیلی 96 تأمین شد.

بیش از هزار دانش‌آموز با استعداد کمک هزینه تحصیلی دریافت کردند
بیش از هزار دانش‌آموز با استعداد کمک هزینه تحصیلی دریافت کردند

بنیاد رفاه کودک (بنیاد کودک) با هزینه جمع‌آوری شده از این کمپین که توسط شرکت آب‌های معدنی دماوند و به همت بسیاری از هموطنان نیکوکار در تابستان امسال اجرا شد، توانست کمک هزینه بیش از هزار دانش‌آموز بورسیه خود را تأمین کند.

 

هر ساله با شروع سال تحصیلی جدید بسیاری از مؤسسات مردم نهاد هستند که دغدغه تحصیل دانش‌آموزان بااستعداد اما نیازمند را دارند. آن‌ها تمام همت خود را می‌گمارند تا با یاری نیکوکاران شرایط را برای تحصیل آینده‌سازان این سرزمین تسهیل کنند. در این راه بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها بنا بر مسئولیتی که بر دوش خود حس می‌کنند به صف این کمک‌کنندگان می‌پیوندند.

 

شرکت آب‌های معدنی دماوند نیز از ابتدای تابستان 96 به کمک بنیاد کودک شتافت تا با برپایی کمپین «سهم تو از آموزش من» بتواند کمک هزینه تحصیلی تعدادی از دانش‌آموزان بااستعداد و بورسیه این بنیاد را فراهم کند. این کمپین با شروع فصل تابستان آغاز شد و با همراهی چشمگیر هم‌وطنان نیکوکار تا پایان شهریورماه ادامه داشت. در طول این مدت، شرکت آب‌های معدنی دماوند بخشی از عواید حاصل از فروش بسته‌های آب یک‌و‌نیم لیتری خود، که با بسته‌بندی خاص این کمپین روانه بازار شده ‌بود را در اختیار بنیاد کودک قرار داد.

 

علیرضا برجسته مدیر عامل شرکت آب‌های معدنی دماوند ضمن تشکر از مشارکت بالای هم‌وطنان در این حرکت خیرخواهانه گفت: «این میزان از مشارکت و همراهی هم‌وطنان برای تامین کمک‌هزینه تحصیلی دانش‌آموزان بااستعداد اما نیازمند برای ما بسیار دور از ذهن بود، اما خوشحالیم که با همراهی هم‌وطنان عزیزمان توانستیم قدمی مؤثر برای بازگشت دوباره این استعدادهای جوان به مدرسه برداریم.»

 

وی همچنین در خصوص سابقه فعالیت‌های اجتماعی دماوند افزود: «این نخستین بار نبوده‌است که دماوند قدم در این راه گذاشته‌است. ما به‌عنوان بنیان‌گذار آب‌ بسته‌بندی و یکی از بزرگترین تولید کنندگان این صنعت در ایران همواره سعی کرده‌ایم قدم‌های موثری در راه مسئولیت‌های اجتماعی خود برداریم. رکن اصلی فعالیت‌های اجتماعی دماوند، فرهنگ‌سازی برای نوشیدن مایعات سالم بوده است. همچنین در حوزه مسئولیت اجتماعی، دماوند معتقد است رسیدن به ایرانی سرفراز با آموزش و تحصیل فرزندان این سرزمین محقق خواهد شد. از این رو آموزش کودکان ایرانی همواره یکی از دغدغه‌های این شرکت بوده‌ است. دماوند پیش از این نیز فعالیت‌های دیگری در این حوزه انجام داده‌است. از میان پروژه‌های تاکنون انجام شده می‌توانم به کمپین «آى با کلاه» با همکارى یونیسف در سال 2007 که با هدف کمک مالی به پروژه‌های آموزش و پرورش دختران در مناطق محروم اجرا شد، اشاره کنم.»

 

مؤسسه خیریه رفاه کودک (بنیاد کودک) مؤسسه‌ای مردم‌‌نهاد است که از سال 1373 با هدف دستیابی به این آرمان که هیچ دانش‌آموز بااستعدادی به دلیل مشکلات اقتصادی از تحصیل و تلاش باز نماند، شروع به کار کرده ‌است. بنیاد کودک در حال حاضر بیش از 28 نمایندگی در مناطق مختلف ایران دارد و تاکنون توانسته‌ بیش از 12 هزار دانش‌آموز را تحت حمایت قرار دهد که بسیاری از این دانش‌آموزان در سطح آموزش عالی و دانشگاهی نیز به موفقیت‌هایی دست یافته‌اند./

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دماوند

دماوند با قدمتی بیش از 40 سال از 1352شرکتی معتبر در صنعت آب‌های بسته‌بندی محسوب می‌شود که همواره سلامتی و تغذیه سالم مصرف‌کنندگانش بسیار حائز اهمیت است و از سال 1387این شرکت با یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های اروپایی و پیشرو در صنعت آب‌های بسته‌بندی و فعال در کشورهای مختلف همکاری می‌کند و به یمن این مشارکت سرمایه‌گذاری کلانی برای تکنولوژی مدرن کارخانه دماوند انجام داده است تا سطح کیفی و سلامت محصولات خود را به حد بهترین استانداردهای جهانی برساند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش