اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960722263997768

استارتاپ "تجربه کنیم" شروع به فعالیت کرد

کد: 13960722263997768

https://goo.gl/W7UAwA

، تهران , (اخبار رسمی): سایت «تجربه کنیم» فعالیت خود را آغاز کرد، شما می‌توانید تجربه و مهارت‌های خود را در این وب‌سایت ثبت کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید.

استارتاپ "تجربه کنیم" شروع به فعالیت کرد
تجربه و مهارت خود را در سایت تجربه کنیم به اشتراک بگذارید .

استارتاپ تجربه کنیم فعالیت خود را آغاز کرد، شما می‌توانید تجربه و مهارت‌های خود را در سایت "تجربه کنیم" ثبت کنید و از تجربه و مهارت‌های دیگران استفاده کنید

تجربه کنیم اولین وب‌سایت به اشتراک گذاری تجربه و مهارت است که در بخش‌های مختلف تجربه، فعالیت می‌کند.
شما میتوانید تجربه و مهارت‌هایی که به آنها تسلط  کافی دارید را در سایت تجربه کنیم ثبت کنید تا کاربرانی که از سایت دیدن می‌کنند در صورت علاقه‌مندی به تجربه‌ی شما، آن را رزرو و با شما برای کسب تجربه‌ی جدید همگام شوند.
همانطور که عنوان شد تجربه دسته‌های مختلفی دارد که به آن اشاره می کنیم :
آموزشی، ادبی، تاریخی، تجاری، تفریحی، تندرستی، جنگ، دورهمی، روستایی، رویداد، طبیعت، عشایری، غذا(خوراک)، مذهبی، موسیقی، هنر، ورزشی، کودک و ...
شما می‌توانید تجربه‌های خود را در هریک از دسته‌های بالا  قرار دهید. در مقاله‌ی بعدی راجع به دسته‌ها بیشتر خواهیم نوشت.
مثلا در نظر بگیرید که شخصی مسلط به موزه‌های تهران است و تجربه موزه‌گردی دارد و می‌تواند راجع به اشیاء و رویدادهای موزه توضیح دهد، این فرد تجربه موزه‌گردی خود را در دسته‌ی تاریخی، فرهنگی دسته بندی می‌کند و اطلاعات لازم راجع به تجربه را می‌نویسد و افراد علاقه‌مند می‌توانند موزه‌‌گردی را رزرو کنند.
همچنین در سایت تجربه کنیم شما می‌توانید تجربه‌های مختلف را داشته باشید و در صورت علاقه‌مندی به یکی از تجربه‌ها آن را ادامه بدهید.
مثلا شما علاقه‌مند به سنتور هستید و یک تجربه 3 ساعته برای شما کافی است تا با کلیات سنتور و نت‌های ساده سنتور آشنا شوید و اگر علاقه‌مند بودید می‌توانید به یادگیری سنتور ادامه دهید در غیر این صورت می‌توانید سراغ موسیقی‌های دیگر بروید.
برای اطلاعات بیشتر سایت تجربه کنیم را ببینید و تجربه‌ای جدید با "تجربه کنیم" برای خود و دیگران رقم بزنید.

www.tajrobekonim.ir

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تجربه کنیم

استارتاپ تجربه کنیم فعالیت خود را از سال 1396 شروع کرد ، تجربه کنیم وبسایتی است که شما می توانید تجربه و مهارت های خود را ثبت و به اشتراک بگذارید. برای اطلاعات بیشتر و تماس با پشتیبانی می توانید به وبسایت تجربه کنیم به آدرس www.tajrobekonim.ir مراجعه کنید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]