اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970118290180092

آخرین فرصت شرکت در مسابقه پیش‌بینی نتایج جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در سایت ریحون

کد: 13970118290180092

https://goo.gl/Q7Rb6x

، تهران , (اخبار رسمی): در طول برگزاری مسابقات جام جهانی، به صفحه‌ی ویژه‌ی جام جهانی ریحون سر بزنید و نتیجه هر بازی را پیش‌بینی کنید؛ با پیش بینی درست نتیجه هر بازی، شانس برنده شدن جایزه‌های بسیار جذابی مثل اعتبارهای صد و دویست هزارتومنی ریحون را خواهید داشت.

worldcup camp 3/2 test
آخرین فرصت شرکت در مسابقه پیش‌بینی نتایج جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در سایت ریحون

با ثبت هر سفارش از ریحون، 1 امتیاز گرفته و شانس برنده شدن اعتبار هدیه یک میلیون تومانی ریحون و جایزه بزرگ ریحون یعنی یک دستگاه خودرو ۲۰۶ را دارید

چند سالی است که با روی کار آمدن سامانه‌های هوشمند، شکل زندگی و انجام کارهای روزمره، دست‌خوش تغییرهای زیادی شده ­است. دیگر نیازی نیست که برای انجام فعالیت‌های بانکی در صف‌های طولانی باجه‌ها بایستید؛ از سوی دیگر برای خرید شارژ سیم کارت و یا خرید کالاهای دیجیتال و هر کالای دیگری، وقت زیادی گذاشته و به بازارهای شهر مراجعه کنید؛ چراکه امروزه همه این کارها را می‌توان با چند کلیک روی گوشی هوشمند به سادگی انجام داد.

هوشمند شدن بسیاری از فعالیت‌های روزانه، باعث صرفه‌جویی در وقت و در نتیجه تردد کمتر در خیابان‌های شهر می‌شود که این دو موضوع در زندگی امروزه که مشکلات و دغدغه‌های زیادی را با خود به همراه دارد؛ موضوع بسیار مهمی به حساب می‌آید. یکی از اتفاق‌های خوب زندگی هوشمند، اضافه شدن سامانه‌های هوشمند سفارش غذا اینترنتی مثل ریحون است؛ به کمک این سامانه‌ها، دیگر نیازی به منوی کاغذی رستوان‌ها و تماس تلفنی برای سفارش غذا ندارید؛ چراکه همه این کارها را در کمتر از 2 دقیقه می‌توانید به صورت آنلاین انجام دهید.

پش بینی کن؛ برنده شو؛ با کلی غذای خوشمزه، این یک بازی برد برده!

جام جهانی، بزرگ‌ترین رویداد ورزشی در جهان است. این بزرگی با برنامه‌های ویژه‌ی سامانه سفارش آنلاین غذای ریحون برای کاربران همراه است. در طول برگزاری مسابقات جام جهانی، به صفحه‌ی ویژه‌ی جام جهانی ریحون سر بزنید و نتیجه هر بازی را پیش‌بینی کنید؛ با پیش‌بینی درست نتیجه هر بازی، شانس برنده شدن جایزه‌های بسیار جذابی مثل اعتبارهای صد و دویست هزار تومانی ریحون را دارید.

همچنین با ثبت هر سفارش از ریحون، 1 امتیاز گرفته و شانس برنده شدن اعتبار هدیه یک میلیون تومانی ریحون و جایزه بزرگ ریحون یعنی یک دستگاه خودرو را  دارید. گفتنی است که در حال حاضر خدمات ریحون با بیش 3500 رستوران در کلان شهرهای تهران، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز، رشت، اهواز و قزوین فعال است.

یکی از ویژگی‌های مهم ریحون، داشتن یک وبلاگ بسیار قدرتمند است؛ وبلاگی که هر چیزی در مورد غذا، خواص خوراکی‌ها، اخبار داخلی ریحون و حتی بازی‌های رایانه‌ای و ویدیویی را در خود جای‌داده است؛ درنتیجه با مراجعه به وبلاگ ریحون، می‌توانید اطلاعات زیادی در مورد انواع غذاهای کشورهای مختلف، خواص خوراکی‌ها، خبرهای داخلی ریحون و نقد و بررسی بازی‌های روز دنیا کسب کنید. از مطالب جذاب منتشر شده در بلاگ ریحون می‌توان به معرفی انواع پیتزا، انواع غذای ایرانی و دسر و  انواع  سس اشاره کرد. مطالب منتشرشده در وبلاگ ریحون، به گروه‌های اصلی داستان خوراکی‌ها، اخبار ریحونی، غذا بازی و بسیاری موارد دیگر تقسیم می‌شوند. در ماه بیش از 20 مطلب جذاب و کاربردی در این وبلاگ منتشر می‌شود که هر یک از این مطالب، با ادبیات بسیار ساده و روان، می‌توانند اطلاعات زیادی را به شما منتقل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ریحون

ریحون هوشمندانه ترین راه سفارش اینترنتی غذا از رستوران های خوب شهر هست که به رستوران ها امکان ارائه سرویس آنلاین داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]