اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970501306598546

پیانو کاغذی با حضور در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ انجام می‌دهد

نمایش توانمندی‌ الکترونیک و کامپیوتر ایران در عرصه بین‌الملل

کد: 13970501306598546

https://goo.gl/5yMKS8

، تهران , (اخبار رسمی): نمایندگان حوزه الکترونیک و کامپیوتر ایران با حضور در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ دستاوردها و توانمندی‌های خود را به فعالان بین المللی این حوزه نشان دادند.

نمایش توانمندی‌ الکترونیک و کامپیوتر ایران در عرصه بین‌الملل
نمایشگاه بین المللی الکامپ/الکام استارز

به گزارش روابط عمومی پیانو کاغذی، نمایشگاه بین‌المللی الکامپ با حضور 700 مجموعه و شرکت داخلی و خارجی فعال در صنعت الکترونیک و کامپیوتر از تاریخ 6 مرداد ماه 1397 تا 9 مردادماه 1397 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

جمال سامری مدیرعامل شرکت پیانو کاغذی با تشریح جایگاه و اهمیت این نمایشگاه گفت: نمایشگاه الکامپ هر سال یک‌بار با هدف معرفی دستاوردهای تازه شرکت‌های صنعت الکترونیک و کامپیوتر به مشتریان، متخصصان و کارشناسان برپا می‌شود.

او درباره دستاوردهای احتمالی این نمایشگاه هم اظهار داشت: هدف ما آشنایی با مخاطبان و معرفی پیانو کاغذی در فضای واقعی، جذب علاقه‌مندان به آموزش موسیقی به صورت آنلاین و همچنین جذب سرمایه‌گذاران حاضر در نمایشگاه جهت توسعه فعالیت‌های آتی است.

وی با بیان اهمیت قرارگیری در کنار سایر رقبا در این نمایشگاه، تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه بستر مناسب ایجاد ارتباط‌های جدید و موثر میان مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه است تا عیارسنجی لازم در این میدان رقابتی انجام شود.

جمال سامری علاقه‌مندان را به بازدید از نمایشگاه دعوت و گفت: مخاطبان می‌توانند برای بازدید از این توانمندی‌ها، به  سالن‌های 8 و 9 (الکام استارز) آمده و در کنار بازدید از سایر غرفه‌های داخلی و خارجی حاضر، نکات و سوالات خود را بررسی کنند.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر وبسایت www.paperpiano.ir را بازدیدکنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پیانو کاغذی

سایت آموزش آنلاین موسیقی در قالب عرضه محتوای ویدئویی برای افراد دارای محدودیت های سنی، جسمی، زمانی، مکانی و مالی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]