اطلاعات تماس
  • 091516*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980419383798711

مسیر جدیدی برای آموزش نرم افزارهای گرافیکی ادوبی

ورود به بازارکار با آموزش افتر افکت، آموزش ایلوستریتور و آموزش فتوشاپ

کد: 13980419383798711

http://bit.ly/2SIXL4Y

، (اخبار رسمی): آموزش افتر افکت، آموزش ایلوستریتور و آموزش فتوشاپ برای بازار کار و به طور کلی راه و روش آموزش اصولی نرم افزارهای ادوبی در مکتب تی وی آموزش داده می‌شود. این مجموعه همچنین آموزش‌هایی مانند آموزش پریمیر و آموزش ایندیزاین و همینطور آموزش‌های پروژه محوری مانند موشن گرافیک را ارائه می‌دهد..

ورود به بازارکار با  آموزش افتر افکت، آموزش ایلوستریتور و آموزش فتوشاپ
رسانه آموزشی مکتب تی وی
ورود به بازارکار با  آموزش افتر افکت، آموزش ایلوستریتور و آموزش فتوشاپ
آموزش نرم افزار های ادوبی توسط استاد مخصوص به هرکدام از آن ها
ورود به بازارکار با  آموزش افتر افکت، آموزش ایلوستریتور و آموزش فتوشاپ
آموزش عملی نرم افزار های گرافیکی به صورت تعاملی

آموزش افتر افکت ، آموزش ایلوستریتور و آموزش فتوشاپ مساله بسیار مهمی در بین افرادی است که قصد ورود به بازار کار گرافیک دارند و تقریبا 90 درصد فضای کاری گرافیک با نرم افزاری ادوبی آغشته است. حسین بافنده در ادامه یکی از اولین سایت‌های آموزش تخصصی نرم‌افزارهای گرافیکی ادوبی را معرفی می‌کند.

رسانه‌ی آموزشی مکتب تی وی به آدرس maktabtv.com آموزش‌های منحصر به فردی در تمام نرم افزارهای ادوبی را از لحاظ محتوا و کیفیت سمعی و بصری آموزش ارائه داده است و در ادامه به صورت جزئی به آموزش افتر افکت ، آموزش ایلوستریتور و آموزش فتوشاپ می‌پردازد.

آموزش‌های مکتب تی وی شامل تمام نرم افزارهای گرافیکی ادوبی مانند آموزش افتر افکت ، آموزش ایلوستریتور و آموزش فتوشاپ ، آموزش ایندیزاین، آموزش پریمیر، آموزش اودیشن، آموزش ادوب انیمیت و آموزش ادوب ایکس دی است.

مکتب تی وی آموزش‌ها را با ویژگی‌های منحصر به فرد زیر تولید می‌کند:

تدریس هر نرم افزار ادوبی توسط استاد تخصصی آن مجموعه به طوریکه حتی در نرم‌افزارهای مشابه مانند ایلوستریتور و فتوشاپ که در طراحی به کار می‌روند استاد یکی نیست و آموزش‌های هر نرم افزار توسط بهترین متخصصین و مدرسین آن نرم افزار ضبط شده است.  بنابراین آموزش‌ها استاد منحصر به فردی دارند. برای مثال آموزش افتر افکت توسط یکی ازا فریلنسرهای مطرح با سابقه کار در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، آموزش ایلوستریتور توسط یکی از فریلنسرهای مطرح حوزه تصویرسازی و فارغ التحصیل گرافیک دانشگاه تهران و آموزش فتوشاپ هم توسط یکی از طراحان برجسته و فارغ التحصیل دانشگاه تهران تدریس شده است.

طراحی سناریو برای ویدیوهای آموزشی شامل ضبط پلاتو برای آموزش در استودیو ، موشن گرافیک، صداگذاری و.... آموزش تعاملی به این صورت که با در نظر گرفتن تمام مواد مورد نیاز  جهت تمرین و همینطور هدایت هنرجو توسط مدرس برای تمرین و تکرار مطالب، شرایط جهت آموختن عملی را در تمام سرفصل های آموزش افتر افکت ، آموزش ایلوستریتور و آموزش فتوشاپ ایجاد شده است.

امکان استفاده از  مطالب آموزشی رایگان جهت تمام علاقمندان در تمام حوزه های ذکر شده در داخل سایت امکانپذیر است. بعد از تهیه تمامی دوره‌ها یکبار به‌صورت مستقیم امکان دانلود دوره به‌صورت یکجا داده شده تا در هر زمان دلخواه کاربر و همینطور هر وسیله‌ی مطلوب مورد استفاده قرار گیرد. در اختیار بودن مادام العمر تمامی فایل‌های خریداری شده در پنل اختصاصی کاربر و دریافت آپدیت‌های بعدی پکیج ‌ها برای کاربران میسر خواهد بود.

دوره‌های آموزشی در مکتب تی وی از مقدماتی تا پیشرفته تمام نیاز کاربر را بدون کم وزیاد در حوزه‌ی خود نرم افزار در بر گرفته و پس از آن کاربر قادر است تا بر حسب علاقه و شرایط خاص خود هر یک از دوره‌های آموزشی پروژه محور در تمام حوزه‌های مدنظر را که به‌صورت مهندسی معکوس از بازار کار رایج در ایران اقتباس شده است را، بگذراند.

برای مثال فردی که بعد از یادگیری کامل فتوشاپ علاقه مند به گرفتن سفارش در حوزه کارت ویزیت است می‌تواند دوره‌ای در این رابطه که تمام نیازهای وی را کاملا پوشش می‌دهد را در مکتب تی وی بگذراند.

آموزش فتوشاپ

فتوشاپ یکه تاز عرصه گرافیک بوده به طوریکه به‌ صورت عامه ادیت عکس در بین مردم به عبارت فتوشاپ کردن مبدل شده است.

با توجه به رایج شدن کسب وکارهای آنلاین، تولید محتوای مورد نیاز این فضاها نیز افزایش یافته است به همین دلیل آموزش فتوشاپ نیز یکی از ملزومات افرادی است که حتی به‌صورت حرفه‌ای نیز قصد ورود به دنیای طراحی گرافیک را نداشته و فقط در هدف برآمدن از کارهای خود است.

موردی که در آموزش فتوشاپ مشاهده می‌شود این است که با توجه به گستره‌ی فراگیر این نرم افزار در بین بسیاری از مشاغل افراد زیادی متخصص این نرم افزار معرفی می‌شوند اما مورد قابل توجه این است که همه تخصص فتوشاپ را دارند اما صلاحیت تدریس آن را خیر!

فتوشاپ گستره‌ی کاری فراوانی را شامل ویرایش عکس، طراحی گرافیک، نقاشی دیجیتال و طراحی رابط کاربری دربر می‌گیرد و باید استادی در زمینه‌ی آموزش فتوشاپ در نظر گرفته شود که اولا دارای تحصیلات آکادمیک در زمینه گرافیک باشد تا موارد تئوری در حین آموزش ابزارها مانند مفاهیم نور و رنگ‌ها در فتوشاپ را  کاملا تشریح و ثانیا اشراف کامل به همه رده‌های شغلی را داشته باشد.

در آموزش فتوشاپ مکتب تی وی کاربران قادر خواهند بود تا علاوه بر یک دوره جامع که تمام نیازهای ابزاری را مرتفع کند، دوره‌های پروژه محور فتوشاپ را کاملا مشاهده کنند.

بهترین راه برای آموزش فتوشاپ نسبت به کلاس‌های آموزشی، استفاده از پکیج آموزش فتوشاپ است تا در مصرف زمان و هزینه صرفه جویی ممکن انجام شود و پکیج آموزشی نیز باید توسط استاد شامل شرایط ذکر شده تدریس شده و همینطور فایل‌های تمرینی برای دانشجو موجود بوده تا آموزش عملی فقط در حد یک شعار نباشد.

آموزش افتر افکت

نرم افزار افترافکت که یکی از نرم‌افزارهای سخت و دشوار خطاب می‌شود، کاربر را قادر می‌سازد تا تقریبا هر بلایی که مایل باشد به سر ویدیوهای خود بیاورد و این دلیلی است که آموزش افتر افکت تا این حد طرفدار دارد.

پس از آموزش افتر افکت فرد قادر است تا در یکی از رده‌های شغلی موشن گرافیک و جلوه‌های ویژه وارد شود. باتوجه به گسترش فضای مجازی محتوای ویدیویی مانند موشن گرافیک اغلب از طریق نرم افزار افترافکت تولید می‌شود و همین موضوع باعث داغ شدن بازار کاری موشن گرافیک در ایران شده است.

پس از بررسی‌های طولانی مدت تیم تولید محتوای رسانه آموزشی مکتب تی وی مشخص شد که آموزش افتر افکت در ایران یا خیلی طولانی و بدون نیاز کاربر است و یا کوتاه و سطحی فرد را به هدف خود مایل نمی‌کند.

پس از تحقیق و توسعه مکتب تی وی تمام چیزی که همه‌ی کاربران از آموزش افتر افکت فارغ از بحث موشن گرافیک یا جلوه‌های ویژه  انتظار خواهند داشت در مدت زمان مناسبی  برآورده کرده تا فقط مطالب متناسب با خود را آموزش دیده و در آن حوزه هم چیزی از قلم نیفتد.

آموزش ایلوستریتور

ایلوستریتور که ویژه تمام طراحان حرفه‌ای است و هرکس قصد یکی شدن با این طراحان را دارد آموزش ایلوستریتور برای وی واجب خواهد بود. ایلوستریتور، نرم‌افزاری برداری است که به‌واسطه استفاده از همین تصاویر برداری و یا وکتوری امکان کارکردن باکیفیت‌های بالای تصاویر در آن مقدور است.

پس از آموزش ایلوستریتور هنرجو قادر است تا در یکی از مشاغل طراحی گرافیک مانند تصویرگری، طراحی کاراکتر، نقاشی و... مشغول به فعالیت شود.

پس از گذراندن دوره آموزش ایلوستریتور در رسانه آموزشی مکتب تی وی کاربران در حداقل زمان ممکن به تمام سؤالات خود برای ورود به بازار کار دست پیدا خواهند کرد و قادر خواهند بود تا بر یکی از نرم‌افزارهای نسبتاً سنگین ادوبی فائق آیند.

در آموزش ایلوستریتور مکتب تی وی تمامی سرفصل‌ها بر اساس بازار کار تدوین شده و آموزش‌ها به‌صورتی است که در هر قسمت پروژه‌ای به‌صورت عملی اجرا شده و هنرجو با فایل‌های تمرینی همان پروژه همراه با استاد قدم‌به‌قدم تمرینات لازم را انجام خواهد داد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت رسانه‌ی آموزشی مکتب تی وی به آدرس maktabtv.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رسانه ی آموزشی مکتب تی وی

ما در آکادمی مکتب تی وی بر آنیم تا سیستم آموزش ویدیویی آنلاین ایران را ارتقا داده به امید آنکه هیچ فارسی زبانی از وجود اساتید مجرب و برتر کشور برای ورود به بازار کار بی بهره نباشد.

اطلاعات تماس
  • 091516*****
[نمایش اطلاعات]