کد: 139909244811515228

خدمات تازه تکنو پشتیبان رونمایی شد

ارائه تعمیرات ماشین لباسشویی در محل مرکز تعمیرات لوازم خانگی

کد: 139909244811515228

https://bit.ly/37XtIP2

، تهران , (اخبار رسمی): خدمات تازه تکنو پشتیبان با نام تعمیر ماشین لباسشویی در محل مرکز تعمیرات لوازم خانگی و ارائه خدمات پس از فروش تکنو پشتیبان رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه تعمیرات ماشین لباسشویی در محل به بازار تعمیرات لوازم خانگی برقی
ارائه تعمیرات ماشین لباسشویی در محل مرکز تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر ماشین لباسشویی در محل دارای محاسنی است که اعم از گارانتی تعمیرات میباشد و می‌تواند باعث آسودگی خاطر از تعمیرات انجام شده گردد.

به گزارش روابط عمومی شرکت تکنو پشتیبان، آذر ماه امسال، مرکز تعمیرات لوازم خانگی و ارائه خدمات پس از فروش تکنو پشتیبان میزبان رونمایی از تعمیر ماشین لباسشویی در محل، خدمت تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این خدمت که در حوزه تعمیرات لوازم خانگی برقی  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر انجام خدمات در محل را ارائه کند تا این خدمت تازه امکان نظارت بر نحوه انجام کار توسط تکنسین را برای مشتریان فراهم نماید.

بر پایه این اطلاع، تعمیر ماشین لباسشویی در محل دارای محاسنی است که اعم از گارانتی تعمیرات میباشد و می‌تواند باعث آسودگی خاطر از تعمیرات انجام شده گردد.

مدیریت محترم تکنو پشتیبان، ارایه این خدمت را نتیجه سالها تجربه درخشان در زمینه تعمیرات لوازم خانگی و کار در این مجموعه دانست و گفت: آمادگی های لازم برای ارائه این خدمت از ابتدای پاییز آغاز و در حال حاضر به سرانجام رسید.

وی زمان ارایه این خدمت را ماه جاری اعلام و ادامه داد: تکنو پشتیبان در سراسر تهران نماینده و تعمیرکار ماشین لباسشویی حرفه ای و با تجربه دارد و پس از تماس شما در همان روز تعمیرکار منطقه خودتان به محل اعزام می شود.ما منصفانه ترین نرخ تعمیر لوازم خانگی را در بین رقبا داریم! تمامی هزینه های دریافتی از شما در انتهای کار، طبق نرخ مصوب و تحت نظارت کامل این شرکت از شما دریافت می گردد.تمامی تکنسین های این مجموعه دوره دیده و متخصص هستند و به صورت میانگین دارای حداقل 10 سال سابقه کار، ما برای هر برند نیروی متخصص همان برند را به محل اعزام می کنیم.در تکنو پشتیبان بر خلاف دیگر شرکتها خدمات تعمیر ماشین لباسشویی شامل گارانتی می شود و در صورتی که خرابی تکرار شود جهت رفع مشکل هیچ هزینه ای از مشتری دریافت نمی شود. 

ایمیل: [email protected]

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تعمیر لوازم خانگی تکنو پشتیبان

مرکز تخصصی عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی برقی در تهران دارای بیش از 300 تعمیرکار و متخصص لوازم خانگی در مناطق مختلف تهران خدمات تعمیر یخچال فریزر و ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروفر، جاروبرقی در محل با قیمت مناسب

منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی