اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911204908515561

حرکات موثر آموزش ورزش یوگا در خانه

کد: 139911204908515561

https://bit.ly/3bPPmXu

، تهران , (اخبار رسمی): یوگا شاخه ای از فلسفه است که با نظم و ترتیب فیزیکی و معنوی شناخته می شود. از طرفی دیگر باید بدانید که این رشته ورزشی همزمان هم جسم انسان و هم روح انسان را ارتقا می دهد. همچنین یوگا را می توانیم فرایندی برای خودشناسی توصیف کنیم.

حرکات موثر یوگا در خانه
حرکات موثر آموزش ورزش یوگا در خانه

تاریخچه یوگا در یک نگاه

این ورزش یکی از قدیمی ترین میراث های فرهنگی کشور هند می باشد که در زبان آن ها یوگا به معنی متحد کردن می باشد. فردی به نام پاتانجالی اولین اصل یوگا را در متن های هندی در ۵۰۰۰ سال قبل به ثبت رسانده است. با این ورزش علاوه بر سلامت جسمی به سلامت اخلاقی و ذهنی می توانید دست پیدا کنید.
در حقیقت این ورزش باعث کمک کردن به طول عمر انسان و شادی روح می شود. علاوه بر این در تاریخچه یوگا باید گفت که هاتا یوگا یکی از سبک ‌های شناخته‌ شده و معروف یوگا می‌باشد. این سبک توسط فردی به نام تی کریشمانچاریا به غرب آمد و امروزه به عنوان یکی از محبوب ترین سبک های یوگا تبدیل شده است.

یوگا چیست؟

در پاسخ به سوال بسیاری از افراد که می پرسند یوگا چیست باید گفت که یوگا شاخه ای از فلسفه می باشد که با نظم و ترتیب فیزیکی و معنوی شناخته می شود. از طرفی دیگر باید بدانید که این رشته ورزشی همزمان هم جسم انسان و هم روح انسان را ارتقا می دهد. همچنین یوگا را می توانیم فرایندی برای خودشناسی توصیف کنیم.
یکی از ویژگی های بسیار مهم این ورزش که طرفداران زیادی به آن علاقه مند هستند توجه کردن به تنفس می باشد. زیرا در هنگام حرکات معین عمل بازدم و در دیگر حرکات عمل دم انجام می شود. اگر شما هم به فکر ورزش در خانه می باشید و نمی دانید به سراغ چه ورزشی بروید ما به شما یوگا در منزل را پیشنهاد می کنیم.

بررسی انواع تمرین یوگا در خانه برای تمرکز

یوگا در خانه برای تمرکز بهترین ورزش در خانه می باشد که هم به صورت انفرادی و هم همراه دوستان و اشنایان خود می توانید آن را انجام دهید. در ادامه می خواهیم به بررسی انواع تمرین یوگا در خانه برای تمرکز و حرکات آن بپردازیم. انواع تمرین یوگا در خانه عبارت است از :
انوسارا : اگر می خواهید یک کلاس یوگای خوب و فلسفی داشته باشید می توانید از این حرکت استفاده کنید همچنین این حرکت بر اساس فعالیت های قلبی می باشد.

آشتانگا : اگر به دنبال راهی برای تقویت عروق خود می باشید می توانید از این حرکت یوگا استفاده کنید زیرا سالم ترین و کامل ترین راه برای تقویت عروق این تمرین می باشد.
بیکرام : اگر می خواهید در حین انجام حرکات ورزشی عرق کنید و عرق کردن را دوست دارید می توانید از این حرکت یوگا بهره ببرید.
هاتا : این حرکت در حین انجام آهسته آهسته و گام به گام می باشد و اگر سایر تمرینات یوگا را دوست ندارید و از روحیه لطیفی برخوردار هستید ما این تمرین را برای شروع به شما پیشنهاد می کنیم.
 آیینگار : اگر جزو افرادی هستید که به جزئیات توجه می کنید و همواره کارهایتان را آهسته و با حوصله انجام می دهید این تمرین برای شما مناسب است.
کریپالو : اگر از زندگی یکنواخت و روتین خود خسته شده اید و به دنبال یک تلنگر هستید این تمرین یوگا برای شما مناسب می باشد.
کوندالینی : اگر مواد مخدر مصرف می کنید و می خواهید خودتان شروع به ترک کنید این تمرین بهترین تمرین روحی برای شما می باشد.

ادامه مطلب یوگا در خانه را در بخش مقاله ورزشی سایت اسان اسپرت مطالعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسان اسپرت

گروه تخصصی "آسان اسپرت" در سال ۱۳۹۵ با هدف فعالیت در زمینه ارائه کلیه خدمات و محصولات ورزشی از طریق فضای مجازی شروع به فعالیت نمود. ما نیز همانند بسیاری از شما مراجعه کنندگان به فضای مجازی و مشتریان سنتی که به دنبال سریعترین، ساده ترین و ارزانترین راه دریافت خدمات و محصولات ورزشی بودید، همواره دچار سختی ها و پیچیدگی های مراحل خرید یا فروش در شکل سنتی و مجازی بوده ایم و به خوبی می دانیم که یافتن بهترین گزینه ی ممکن برای خرید و فروش خدمات و محصولات ورزشی در بازار شلوغ کنونی، کاری بس پر دغدغه، زمان بر، و گیج کننده است. از این رو گروه آسان اسپرت به عنوان جامعه متخصصین ورزش کشور و مسلط به مقوله ورزش و تحولات گوناگون این صنعت بر آن شد که ضمن بررسی علمی و دقیق نیاز ها، محدودیت ها، فرصت ها و تهدیدهای موجود بازار فعلی ورزش کشور ، به ایجاد و راه اندازی پایگاهی مجازی بپردازد. اگرچه نهایت سعی خود را نموده ایم که حداکثر سادگی را در فرآیند ارائه خدمات و محصولات داشته باشیم، لیکن همواره مشتاق دریافت نظرات و پیشنهادات سازنده شما برای هرچه بهتر و کارآمدتر کردن این فرآیند هستیم. در صورتی که علاقمند به در میان گذاشتن نظرات خود با ما هستید، آنها را به آدرس[email protected] ارسال نمائید. آسان اسپرت با ساده سازی و روشن سازی فرآیند خرید و فروش انواع خدمات و محصولات ورزشی، شما را یاری می کند تا با کمترین دردسر و در کمترین زمان "بیابید" یا "بسپارید".

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | سلامت و زیبایی