اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002065103915561

بهترین سالن های بسکتبال تهران

مشخصات لاکچری ترین و بهترین سالن های بسکتبال تهران

کد: 140002065103915561

https://bit.ly/3noEllq

، تهران , (اخبار رسمی): بسکتبال در چهار دوره ده دقیقه انجام می شود. البته این زمان بیشتر اوقات دقیق نیست زیرا در این بازی مساوی شدن معنایی ندارد و بازیکنان آن قدر به بازی ادامه می دهند تا امتیاز یک تیم بیشتر از تیم دیگر شود.

مشخصات لاکچری ترین و بهترین سالن های بسکتبال تهران
مشخصات لاکچری ترین و بهترین سالن های بسکتبال تهران

اگر به عنوان یک فرد تازه کار به دنبال سالن های بسکتبال در تهران هستید ابتدا باید با برخی از قوانین، خطاها و … ورزش بسکتبال آشنا باشید. این ورزش هیجانی در چهار دوره ده دقیقه انجام می شود البته این زمان بیشتر اوقات دقیق نیست زیرا در این بازی مساوی شدن معنایی ندارد و بازیکنان آن قدر به بازی ادامه می دهند تا امتیاز یک تیم بیشتر از تیم دیگر شود.

همچنین زمان استراحت بین دوره اول، دوم، سوم و چهارم به طور کلی دو دقیقه است. استراحت بین دو نیمه نیز ده دقیقه است که به هر تیم در اخر پنج دقیقه وقت اضافه داده می شود.

بعد از استراحت تیم ها بین دو نیمه زمین حمله و دفاع عوض می شود. همچنین باید بدانید زمان های گفته شده فوق زمان های واقعی بازی است. یعنی هنگامی که توپ در جریان نیست وقت بازی متوقف می شود.

به عنوان مثال هنگامی که خطایی رخ داده است یا موقع پرتاب آزاد زمان در این بازی متوقف می شود تا مشکل به طور کلی برطرف شود.

قوانین مهم بسکتبال

• قانون دریبل در بسکتبال
دریبل کردن که یکی از مهارت های اساسی این ورزش است زمانی شروع می شود که یک بازیکن کنترل توپ را در اختیار بگیرد و با پرتاب کردن و زدن آن در تماس با زمین مجددا آن را پیش از این که به بازیکن دیگری برخورد کند لمس نماید. همچنین زمانی مهارت دریبل کردن پایان می یابد که بازیکن با دست آن را بگیرد و یا اجازه دهد توپ در دست استراحت نماید. در قوانین بسکتبال بازیکن نمی تواند بعد از پایان دریبل کردن خود برای دومین بار اقدام به دریبل کردن کند.


• قانون رانینگ در بستکتبال
بازیکنی که در بازی بسکتبال توپ را در اختیار دارد می تواند یک پای خود را به هر سمتی که می خواهد یک یا چند مرتبه حرکت دهد. رانینگ حرکتی است که بازیکن صاحب توپ در داخل زمین یک یا دو پای خود را بدون توجه به محدودیت فوق حرکت دهد یا گام های وی با دریبل های بازیکن تناسب نداشته باشد.

خطاهای ورزش بسکتبال
• خطای شخصی : از انواع خطاهای شخصی در بازی بسکتبال می توانیم به بلاک کردن، شارژ کردن، دفاع از پشت سر، تماس با دست، نگه داشتن، استفاده غیر قانونی از دست ها، هل دادن و اسکرین اشاره کرد.
• خطای طرفین : در بازی بسکتبال خطای طرفین خطایی است که دو بازیکن مخالف روی همدیگر در یک زمان انجام می دهند.
• خطای غیر ورزشی : خطای فردی است که به طور عمد روی بازیکن با توپ و یا بدون توپ صورت می گیرد.
• دیسکالیفه : هر گونه خطایی خارج از روحیه ورزشکاری را با دیسکالیفه جریمه و دو پرتاب ازاد همراه با مالکیت توپ از وسط زمین به رقیب داده می شود.
• خطای تیمی : در هر ده دقیقه تیمی که خطا های انجام شده آن بیش از ۴ خطا باشد مرتکب خطای تیمی شده است.

سالن های بسکتبال در تهران
اگر شما هم جزو افرادی هستید که می خواهید در بهترین سالن های بسکتبال تهران تمرین کنید و به یک فرد حرفه ای تبدیل شوید دیگر لازم نیست نگران باشید. چون که در ادامه تعدادی از بهترین سالن های بسکتبال در مناطق مختلف شهر تهران را برای علاقه مندان این ورزش مطرح کرده ایم. لیست آدرس سالن های بسکتبال شهر تهران به همراه شماره تماس آن ها عبارت است از :
• سالن های بسکتبال – هنر بسکتبال
شماره تماس سالن : ۰۹۱۲۸۲۷۲۸۲۴
آدرس سالن : چهار راه فرمانیه، خیابان آذرمینا، خیابان شهید نوریان، مجموعه ورزشی غدیر (فدک)
• سالن های بسکتبال – کمپ بسکتبال قهرمانان
شماره تماس سالن : ۰۲۱۶۶۷۴۷۷۹۴
آدرس سالن : آجودانیه، انتهای بلوار محمدی، سالن ورزشی آماد
• سالن های بسکتبال – هیئت بسکتبال استان تهران
شماره تماس سالن : ۰۲۱۶۶۷۰۵۰۵۵
آدرس سالن : تهران، خیابان حافظ، جنب خیابان نوفل لوشاتو، مجموعه ورزشی حیدرنیا، سالن شیخ الاسلامی
• سالن های بسکتبال – مجموعه ورزشی شهید کاظمی(یاس)
شماره تماس سالن : ۰۲۱۴۴۸۷۰۰۹۵
آدرس سالن : تهران، شهرک ارغوان
• سالن های بسکتبال – آکادمی بسکتبال پردیس غرب
شماره تماس سالن : ۰۹۳۰۰۵۸۶۴۹۱
آدرس سالن : تهران، منطقه ۵، اشرفی اصفهانی، پونک، میرزابابایی، عدل جنوبی

نحوه اجاره سالن بسکتبال
آیا می خواهید اجاره سالن بسکتبال انجام دهید تا به راحتی همراه دوستان خود به صورت گروهی بازی کنید؟ آیا برای اجاره سالن بسکتبال سردرگم هستید و نمی دانید از کجا شروع کنید؟ به هیچ وجه نگران نباشید زیرا ما شما را به بهترین نحو ممکن برای اجاره سالن بسکتبال راهنمایی می کنیم. یکی از سالن های بسکتبال سالن ورزشی خوراکیان می باشد. از طریق سایت آسان اسپرت می توانید به صورت آنلاین اقدام به اجاره سالن بسکتبال خوراکیان کنید.
سالن ورزشی بسکتبال خوراکیان از نظر کف ‌پوش، نور و تهویه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. می ‌توانید با توجه به ابعاد سالن خوراکیان برای بسکتبال ۵ به ۵ و والیبال اقدام به رزرو این سالن ورزشی نمایید. ساعت کار سالن خوراکیان از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۲ شب می ‌باشد و شما می ‌توانید نسبت به اجاره سالن بسکتبال با سانس های ۹۰ دقیقه ‌ای اقدام فرمایید.همچنین مکان این سالن ورزشی در غرب تهران واقع شده است.

آشنایی با رزرو سالن بسکتبال
رزرو سالن بسکتبال و پیدا کردن سانس های خالی یک سالن همیشه یکی از دغدغه ورزشکاران بوده است. اما با سایت آسان اسپرت دیگر نگران رزرو سالن بسکتبال نباشید و به صورت آنلاین می توانید اقدام به رزرو سالن بسکتبال مورد علاقه خود کنید. یکی از سالن های بسکتبال مجموعه ورزشی ولنجک می باشد که در شمال تهران واقع شده است.
سالن بسکتبال ولنجک از نظر کف‌ پوش، نور و تهویه از کیفیت بالایی برخوردار است. می ‌توانید با توجه به ابعاد سالن ولنجک برای بسکتبال ۴ به ۴ اقدام به رزرو این سالن ورزشی نمایید. ساعت کار سالن ولنجک از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۲ شب می‌ باشد و شما می‌توانید نسبت به اجاره سالن بسکتبال با سانس های ۸۰ دقیقه‌ ای اقدام فرمایید.

سالن بسکتبال آزادی لاکچری
یکی از بهترین سالن های بسکتبال در شهر تهران و ایران سالن بسکتبال آزادی لاکچری می باشد. سالن بسکتبال آزادی لاکچری در قسمت شمالی مجتمع پنج سالن و ضلع غربی مجموعه ورزشی آزادی قرار گرفته است. ظرفیت سالن بسکتبال آزادی لاکچری ۳۰۰۰ نفر و مساحت آن ۴۵۰۰ متر مربع با ابعاد تقریبی ۴۴۴×۷۲ متر می باشد. سالن بسکتبال آزادی لاکچری دارای جایگاه ویژه مدعوین و خبرنگاران، کلاس های آموزشی، رختکن های ورزشکاران، جایگاه ویژه مقامات، تونل های ورودی ورزشکاران و تماشاچیان در چهار ضلع سالن، واحد صوت و برق و اسکوربرد می باشد. از سالن‌های ورزشی سرپوشیده ایران که در شهر تهران با ظرفیت ۳۰۰۰ نفر می‌باشد.

در ادامه تمامی جزئیات سالن بسکتبال آزادی لاکچری را مانند یک لیست برای کسب اطلاعات هرچه بیشتر شما فراهم کرده ایم:
• نام کامل : سالن بسکتبال آزادی
• مکان: تهران, ایران
• مالک : وزارت ورزش و جوانان
• اداره کننده : وزارت ورزش و جوانان
• ظرفیت : ۳۰۰۰ نفر
• ابعاد زمین : ۷۲ × ۴۴۴ متر
• سطح : ۴۵۰۰ متر مربع

در ادامه لیست تعدادی از سالن بسکتبال تهران را برای شما همراه با آدرس و شماره تلفن آن ها مطرح کرده ایم :

• سالن های بسکتبال – مجموعه ورزشی امید
شماره تماس : ۰۲۱۵۵۸۰۹۸۹۰
آدرس : تهران، قنات کوثر، شهرک امید، بوستان شرقی، اتوبان شهید بابایی

• سالن های بسکتبال – مجموعه ورزشی یادآوران
شماره تماس : ۰۲۱۵۵۰۳۸۷۳۱
آدرس : تهران، تقاطع اتوبان آزادگان و خیابان شهید رجایی، روبروی مسجد مادر

• سالن بسکتبال تهران – سالن ولنجک
شماره تماس : ۰۲۱۲۲۴۱۹۵۴۹
آدرس : تهران، ولنجک، بلوار دانشجو، میدان یاسمن، ضلع جنوبی مسجدالنبی (ص) ولنجک

• سالن بسکتبال تهران – ورزشگاه فدک
شماره تماس : ۰۲۱۵۵۰۵۵۸۳۰
آدرس : تهران، بزرگراه شهید تندگویان، میدان بهمن، فرهنگ سرای بهمن

• سالن های بسکتبال – مجموعه ورزشی ورزنده
شماره تماس : ۰۲۱۶۶۶۲۸۳۱۹
آدرس : تهران، خیابان قزوین، مهرآباد جنوبی، خیابان ۲۰ متری شمشیری، خیابان شهید رعنایی

بهترین سالن بسکتبال تهران
ورزش بسکتبال یه دلیل گروهی و هیجانی بودنش بازیکنان آن باید دارای سرعت عمل و تحرک زیاد باشند. به عبارتی دقیق تر خصوصیاتی چون آمادگی جسمانی، همکاری، سرعت و دقت در این ورزش بسیار مهم است. از این موارد که بگذریم در ادامه برای افرادی که به دنبال بهترین سالن بسکتبال تهران هستند لیستی تهیه کرده ایم. بهترین سالن بسکتبال تهران عبارت است از :

• بهترین سالن بسکتبال تهران – سالن فدک
شماره تماس : ۰۲۱۵۵۰۵۵۸۳۰
آدرس سالن : تهران، میدان بهمن، فرهنگسرای بهمن، سالن فدک

• سالن بسکتبال بانوان تهران – باشگاه بسکتبال دخترانه سرو
شماره تماس : ۰۹۱۲۷۰۷۶۰۹۸
آدرس سالن : تهران، منطقه ۳، گروه بهداشت جمشید

• سالن بسکتبال – مجموعه ورزشی زیتون سبز
شماره تماس : ۰۲۱۲۲۰۶۵۴۹۶
آدرس سالن : تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، انتهای خیابان پارک، بعد از مسجد ابولفضل

• بهترین سالن بسکتبال – سالن توحید
شماره تماس : ۰۲۱۴۴۲۴۳۹۰۱
آدرس سالن : برق آلستوم، خیابان صحرایی، خیابان دستبند غربی، مجموعه ورزشی توحید

• سالن های بسکتبال – مجموعه ورزشی خوش
شماره تماس : ۰۲۱۶۶۸۷۲۰۸۷
آدرس سالن : خیابان آذربایجان غربی، تقاطع خوش، کوچه امین الهی

ادامه مطلب بهترین سالن های بسکتبال را در وبلاگ ورزشی سایت آسان اسپرت مطالعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسان اسپرت

گروه تخصصی "آسان اسپرت" در سال ۱۳۹۵ با هدف فعالیت در زمینه ارائه کلیه خدمات و محصولات ورزشی از طریق فضای مجازی شروع به فعالیت نمود. ما نیز همانند بسیاری از شما مراجعه کنندگان به فضای مجازی و مشتریان سنتی که به دنبال سریعترین، ساده ترین و ارزانترین راه دریافت خدمات و محصولات ورزشی بودید، همواره دچار سختی ها و پیچیدگی های مراحل خرید یا فروش در شکل سنتی و مجازی بوده ایم و به خوبی می دانیم که یافتن بهترین گزینه ی ممکن برای خرید و فروش خدمات و محصولات ورزشی در بازار شلوغ کنونی، کاری بس پر دغدغه، زمان بر، و گیج کننده است. از این رو گروه آسان اسپرت به عنوان جامعه متخصصین ورزش کشور و مسلط به مقوله ورزش و تحولات گوناگون این صنعت بر آن شد که ضمن بررسی علمی و دقیق نیاز ها، محدودیت ها، فرصت ها و تهدیدهای موجود بازار فعلی ورزش کشور ، به ایجاد و راه اندازی پایگاهی مجازی بپردازد. اگرچه نهایت سعی خود را نموده ایم که حداکثر سادگی را در فرآیند ارائه خدمات و محصولات داشته باشیم، لیکن همواره مشتاق دریافت نظرات و پیشنهادات سازنده شما برای هرچه بهتر و کارآمدتر کردن این فرآیند هستیم. در صورتی که علاقمند به در میان گذاشتن نظرات خود با ما هستید، آنها را به آدرس[email protected] ارسال نمائید. آسان اسپرت با ساده سازی و روشن سازی فرآیند خرید و فروش انواع خدمات و محصولات ورزشی، شما را یاری می کند تا با کمترین دردسر و در کمترین زمان "بیابید" یا "بسپارید".

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | مکان‌های ورزشی