اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004315339416833

امروز در کدام بازار سرمایه گذاری کنیم؟ مزایای سرمایه گذاری در آرون گروپس

کد: 140004315339416833

https://bit.ly/2UAer4p

، تهران , (اخبار رسمی): بروکر آرون گروپس از جمله معتبر‌ترین بروکرهای بین المللی با پشتیبانی 24 ساعته فارسی زیان در حوزه معاملات آنلاین است. این بروکر پیشرو در معاملات آنلاین، مکان امنی برای سرمایه‌گذاری و ارائه نرخ‌های واقعی است و نماد‌های مختلف تومانی را برای اولین بار در بازار‌های بین المللی به ثبت رسانده است.

امروز در کدام بازار سرمایه گذاری کنیم؟ مزایای سرمایه گذاری در آرون گروپس
امروز در کدام بازار سرمایه گذاری کنیم؟ مزایای سرمایه گذاری در آرون گروپس

در بروکر آرون گروپس اُنس طلای جهانی را بدون کمیسیون، بدون سوآپ و با اسپِرِد نزدیک به صفر و همچنین نماد جهانی یورو به دلار را با کمترین اسپِرِد معامله کنید.

این سوال بسیاری از افراد در جامعه امروز ایران است. با توجه به شرایط تورمی موجود در جامعه افراد به دنبال سرمایه‌گذاری می‌روند تا ثروت خود را از گزند تورم حفظ کنند. افراد سعی بر این دارند تا بازاری را پیدا کنند که نرخ بازدهی بیش از تورم داشته باشد. یا به عبارتی بازاری با سپر تورمی را انتخاب می‌کنند.

بازار‌های موجود برای سرمایه‌گذاری مشخص و معروف هستند و افراد برای اعتبار این بازار‌ها تفاوت نظری ندارند اما مشکل زمانی آغاز می‌شود که بخواهیم این بازار‌ها را با هم مقایسه کنیم و به این نتیجه برسیم که کدام بازار نرخ سود بیشتری عاید سرمایه‌گذاران می‌کند.

بسیاری از بازار‌ها هم اکنون پس از یک رشد افزایشی دچار رکود شده اند و نمی توان بر روی آن‌ها در کوتاه مدت انتظار سود بالایی داشت.

مقایسه بازارها

یکی از روش‌هایی که می‌توان از آن برای بررسی بازار‌های مختلف استفاده کرد نرخ بازدهی این مارکت‌ها در 10 سال اخیر است.

بازار طلا و سکه همواره یکی از بازار های جذاب در زمینه سرمایه گذاری و سپر تورمی فعال بوده است و طرفداران بسیاری دارد. هنوز هم طلا به عنوان یک سرمایه گذاری مطمئن به افراد پیشنهاد می شود. نگاهی به تغییرات قیمتی طلا در 10 سال گذشته می تواند موید این حرف باشد. بازار طلا و سکه 1466 درصد سود را در این ده سال نصیب صاحبان خود کرده است. نرخ ارز در سال 88 بالغ بر 1000 تومان بوده است. در آبان 98 به 11 هزار و 350 تومان رسیده که رشدی برابر با 1035 درصدی را نشان می‌دهد. اما آیا می توان با مبلغ زیر 5 میلیون تومان در بازار طلا یرمایه گذاری کرد؟

سرمایه گذاری در بازار مسکن مشکلات خاص خود را دارد و نقد شوندگی ان نسبتا پایین است با این حال بازار مسکن در 10 سال اخیر 672 درصد رشد داشته است.

از سرمایه گذاری های دیگری که می توان به سرمایه گذاران پیشنهاد داد سپرده گذاری در بانک است. نرخ سود بانک که به صورت دستوری تعیین می شود قادر به کنترل تورم لجام گسیخته نبوده است. بازدهی بانک نیز برابر با تورم یعنی 500 درصد بوده است.

قیمت سکه در یک سال اخیر دو برابر شده است؛ و سود صد در صدی را نصیب سرمایه‌گذارانش کرده است.

بازار طلا نیز به همین منوال در طول این شش ماه 102 درصد رشد را تجربه کرده است. قیمت دلار در همین مدت 11 هزار و 900 تومان افزایش قیمت پیدا کرده است. این میزان در بازار مسکن 78 درصد بوده است.

با توجه به سرعت تورم افرادی که پول‌های خود را در سپرده‌های بانکی نگه داشته اند بخشی از سرمایه خود را به دلیل کمتر بودن سود بانکی از تورم از دست داده اند.

در ادامه به معرفی و توضیح مختصر هر کدام از بازار‌های اصلی سرمایه‌گذاری می‌پردازیم.

سپرده بانکی:

سپرده گذاری در بانک یکی از راهکار‌های با ریسک بسیار پایین است که بخشی از سرمایه ها را نیز به همین صورت جذب خود کرده است. این روش به این صورت است که مبلغی پول از طریق سرمایه‌گذار به بانگ سپرده می‌شود و بانک ماهانه درصدی از این پول را به عنوان سود به حساب سرمایه‌گذار واریز می‌کند. مهمترین ویژگی این سرمایه‌گذاری ریسک صفر آن است. اما به دلیل سرعت رشد نرخ تورم در غالبا مواقع این سرمایه‌گذاری سود ده نخواهد بود.

سرمایه‌گذاری در مسکن:

مسکن در کشور ما بعنوان کالایی سرمایه ای تلقی می‌شود. مسکن به عنوان یک کالای سرمایه ای می‌تواند باعث جلوگیری از اثرات تورمی روی سرمایه شما شود. اما مشکل اصلی در بخش مسکن نیازمندی این سرمایه‌گذاری به سرمایه‌های بسیار بالا است. یکی دیگر از مشکلات سرمایه‌گذاری در بخش مسکن نقدشوندگی پایین آن است. بحث دیگری که در بخش مسکن وجود دارد استهلاک ملک با بالا رفتن عمر آن است.

سرمایه‌گذاری در بازار ارز:

این بازار طرفداران خود را دارد و افراد بسیاری در آن به سرمایه‌گذاری می‌پردازند. البته این امر خالی از اشکال نیست اما در هر صورت نمی توان به آن به عنوان یک سرمایه‌گذاری پایدار نگاه کرد. یکی از مشکلات مهم این بازار سیاسی بودن آن است. بدین معنی که بر اثر اتفاقات و تصمیمات سیاسی ممکن است قیمت ان خارج از اصول اقتصادی بازار تغییر کند. .

اصولاً استفاده از ابزارهای تحلیلی نیز نمی‌تواند به صورت دقیق به سرمایه‌گذاران در این بخش کمک کند و پیش بینی نرخ ارز همواره با ابهام روبرو است. به طور کلی این روش سرمایه‌گذاری باید با دقت و وسواس انتخاب شود. همچنین مشکلات و محدودیت‌های قانونی موجود در این زمینه ممکن است مشکلاتی را برای سرمایه‌گذاران ایجاد کند.

سرمایه گذاری در بازارهای جهانی ( فارکس)

یکی از کارهایی که می توانید به عنوان سرمایه گذاری انجام دهید خرید و فروش در بازار های جهانی است. در بازار های جهانی معمولا فاکتور های اقتصادی تاثیر غالب را دارند و مانند بورس در کشور ما به صورت دستوری اداره نشده و رابطه عرضه و تقاضا و سایر عوامل اقتصادی در آن دخیل هستند از این رو بهتر می توان از این بازار بهره گرفت.

خوبی بازار های جهانی ارز در این است که در آنها هم از خرید و هم از فروش می توانید سود کسب کنید. برای متصل شدن به بازار های جهانی نیاز به پلتفرم هایی وجود دارد که از طریق بروکر می توانید به آنها دسترسی داشته باشید.

برای مثال نرخ جفت ارز پوند دلار در یک سال اخیر از 1.14 به 1.4 رسیده و دلار فرانک از 1.2 به 0.96 رسیده است. با گرفتن پوزیشن درست درباره همین دو ارز می توانستید سود زیادی به دست بیاورید.

بروکر چیست؟

یکی از مکانهایی که می‌توانید در آن فعالیت پرسودی داشته باشید، بازار‌های جهانی ارز و طلا است. این بازار‌ها به صورت روز افزون گسترده‌تر شده و با استفاده از تکنولوژی ارتباطات به راحتی می‌توان در این بازارها سرمایه‌گذاری کرد. از جمله این موارد بازار‌های فارکس و سهام‌های بین المللی است.

در واقع شما با ثبت نام و اتصال به یک بروکر یا کارگزاری می توانید امکانات ویژه آنلاین برای خرید و فروش داشته باشید و در انواع مختلف نماد‌ها و کالاها به صورت بین المللی سرمایه‌گذاری کنید. برای اتصال به این بازار‌های جهانی باید از طریق یک بروکر اقدام کنید باید در بروکر ثبت نام کرده و مشخصات ارائه دهید و در انتها با دریافت پلتفرم مناسب سرمایه‌گذاری به این کار بپردازید.

بروکر آرون گروپس

بروکر آرون گروپس از جمله معتبر‌ترین بروکرهای بین المللی با پشتیبانی 24 ساعته فارسی زیان در حوزه معاملات آنلاین است که حضور بین‌المللی خود را توسعه داده؛ و برای این کار از تمام امکانات خود بهره می‌برد. این بروکر پیشرو در معاملات آنلاین، مکان امنی برای سرمایه‌گذاری و ارائه نرخ‌های واقعی است و نماد‌های مختلف تومانی را برای اولین بار در بازار‌های بین المللی به ثبت رسانده است.

بخش دیگری از خدمات آرون گروپس دوره‌های آموزشی آن است که بسیار مدون و برنامه ریزی شده ارائه می‌شود و نیاز سرمایه‌گذاران به دانش معاملات را برآورده می‌کند.

آرون گروپس اولین کارگزار معاملاتی آنلاین است که علاوه بر نمادهای جهانی، نماد طلای آبشده (AronGold. IR)، سکه (AronCoin. IR) و دلار/تومان (USDIRT) را ارائه می‌دهد.

نماد طلای آبشده (AronGold. IR) در دسته فلزات گران‌بها از ابزارهای مالی بروکر آرون گروپس، بر حسب گرم و عیار ۱۸ (خلوص ۷۵۰) ارائه می‌شود.

نماد سکه آرون (AronCoin. IR) سکه طلای امامی ۱۳۸۶ ایران، با عیار ۹۰۰ در 1000 و وزن ۸٫۱۳۳ گرم است که توسط بانک مرکزی ایران تولید می‌شود.

نماد دلار/تومان (USDIRT) در بخش ابزارهای معاملاتی فارکس، جفت ارز دلار به تومان USDIRT است که برای نخستین بار در بازارهای جهانی به مشتریان خود ارائه می‌دهیم.

با عضویت در آرون گروپس می‌توانید محبوب‌ترین پلتفرم تحلیلی- معاملاتی جهان، متاتریدر 5 (MT5) را با نسخه‌های دسکتاپ و موبایل در اختیار داشته باشید.

افرادی که به معامله دربازارهای جهانی علاقه مندند می‌توانند با عضو شدن در بروکر آرون گروپس و باز کردن حساب های آزمایشی و اصل بیش از 400نماد ، بین المللی و تومانی، صد نوع ارز دیجیتال, و مهمترین ابرسهام های جهانی را دو طرفه بخرند و بفروشند.

نکته: در صورت باز کردن حساب معاملاتی می‌توانید همه نماد‌های ارائه شده را به صورت همزمان معامله کنید؛ بنابراین نیاز ندارید در اتاق‌های معاملاتی مختلف عضو شوید. .

خدمات منحصر بفرد آرون گروپس

  • ارائه نمادهای تومانی و بین‌المللی
  • بروزترین پلتفرم معاملاتی MT5))
  • حساب‌های معاملاتی متنوع
  • حساب‌های سرمایه‌گذاری
  • معامله‌‌ی اُنس طلای جهانی بدون کمیسیون، بدون سوآپ و با کمترین اسپِرِد
  • معامله با حساب نانو بدون کمیسیون، بدون سوآپ و با حجم‌های ۰.۰۱
  • آکادمی آموزشی
  • امکان انجام معاملات هج
  • بونوس بدون واریز (No deposit bonus)
  • خرید و فروش سهام کمپانی های مطرح از جمله تسلا، مایکروسافت، اپل و ...
  • محافظت از حساب در برابر بالانس منفی
  • صندوق های سرمایه گذاری ( PAMM)
  • امکان Expert advisor برای تمام حساب ها
  • واریز و برداشت آسان و بدون کارمزد
  • سود روزشمار حساب‌های معاملاتی
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته فارسی زیان

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمپانی آرون گروپس

بروکر بین المللی آرون گروپس پس از ۲ سال تجربه موفق در بازار معاملات آنلاین، با اطمینان از رضایت خاطر بیش از ۱۰ هزار معامله گر، اکنون با ارائه بیش از ۴۰۰ نماد معاملاتی اعم از جفت‌ارزها، کریپتوکارنسی‌ها، ابرسهام، انرژی‌ها و شاخص‌ها فرصت تجربه معاملات آنلاین با کمترین اسپرد و کمیسیون را در بازارهای جهانی، برای همه افراد فراهم کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه