اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008305536217437

انتخاب گردنبند مناسب

کد: 140008305536217437

https://bit.ly/30RmZa1

، تهران , (اخبار رسمی): گردنبند یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین زیورآلات مورد استفاده بانوان و نیز برخی از آقایان است. انتخاب گردنبند مناسب و ست کردن آن با سایر لباس ها موضوعی است روی استایل فرد تاثیر بسیاری دارد اما کمتر کسی به این نکته می اندیشد که گردنبندی که استفاده می‌کند چقدر با فرم صورت، بدن و قد او همخوانی دارد.

انتخاب گردنبند مناسب فرم صورت

فرم صورت در انتخاب گردنبند مناسب نقش مهمی دارد. یک انتخاب نادرست می‌تواند چهره شما را نامتناسب نشان دهد. بنابراین در ادامه با ما همراه باشید تا با گردنبند مناسب برای هر فرم صورتی آشنا شوید. >> گردنبند دوستت دارم به صد زبان دنیا

گردنبند مناسب صورت کشیده و گرد

کسانی که صورت کشیده‌ای دارند، باید گفت که جز افراد خوش شانس هستند زیرا هر نوع گردنبندی که دوست دارند را می‌توانند استفاده کنند. اما خانم‌هایی که صورت‌های گرد دارند، می‌توانند از گردنبندهای مدور، یعنی آنهایی که کامل به دور گردن می پیچند همراه با  پلاک‌‌های که آویز بلند دارند استفاده کنند. همچنین گردنبندهای Y شکل، به دور کردن تمرکز از صورت کمک می‌کند و باعث می‌شود کمی صورتتان کشیده‌تر به نظر برسد. بهتر است از گردنبندهای یقه‌دار یا چوکر اجتناب کنید زیرا به گردی صورت شما می‌افزاید.

گردنبند مناسب صورت مستطیل و مربع

هنگام انتخاب گردنبند مناسب، برای اینکه صورت مستطیلی خود را کوتاه‌تر کنید، گردنبندهای چوکر متناسب با یقه لباس خود بپوشید تا صورتتان گردتر به نظر برسد. از پوشیدن گردنبندهای Y شکل یا مهره‌های بزرگ در انتهای گردنبند خودداری کنید زیرا باعث می‌شود صورت شما بلندتر از حد معمول به نظر برسد. خانم‌های دارای صورت مربع‌ شکل نیز می‌توانند به دنبال گردنبند‌هایی که شکل U مانندی را تشکیل می‌دهند، بروند. همچنین برای نرم کردن لبه های تیز صورت، گردنبندهایی با منحنی و پیچ خوردگی مناسب‌تر خواهد بود.

گردنبند مناسب صورت قلبی

کسانی که صورت قلبی شکل دارند، باید به گردنبندهایی که به سمت منحنی می‌رود، توجه کنند. مهره‌های بزرگ به سمت انتها یا چوکرهای سه رشته‌ای از بهترین قطعات گردنبند هستند، به خصوص اگر گردن بلندی داشته باشید. با این حال، اگر فکر می‌کنید که گردن کوتاهی دارید، به سراغ آویز‌های پررنگ بروید.

انتخاب گردنبند مناسب قد

آن‌هایی که قد کوتاه‌تر یا بلندتری دارند، معمولاً سخت‌ترین انتخاب را در یافتن شکل گردنبند مناسب خود دارند. خانم‌های کوتاه ‌قد اغلب متوجه می‌شوند که گردنبندهای بلند خیلی بلند هستند و خانم‌های قد بلندتر متوجه می‌شوند که گردنبندی که قرار است بلندتر باشد، خیلی کوتاه روی نیم تنه می‌نشیند. به همین منظور ما در ادامه شما را با گردنبندهای متناسب قد افراد آشنا می‌کنیم.

گردنبند مناسب قد کوتاه

اگر قد کوتاهی دارید، پس به دنبال گردنبندهایی باشید که به بلندتر شدن قد شما کمک می‌کنند اما به صورت کشیده هم آویزان نمی‌شوند. اگر به دنبال گردنبند کوتاه‌تری هستید، طول 16 تا 18 اینچ را امتحان کنید، زیرا باید متناسب با قد شما باشد. همچنین چنانچه به گردنبندهای بلندتر نگاه می‌کنید، بین 20-24 اینچ را امتحان کنید.

گردنبند مناسب قد بلند

با قد بلند، معمولاً می‌توانید هر نوع گردنبندی را بپوشید، اما مدل‌های بلندتر در جلوه ظاهر شما بهتر عمل می‌کنند زیرا قدتان را برجسته تر می‌کنند. در ادامه نیز اگر به مدل‌های کوتاه‌تر نگاه می‌کنید، قبل از خرید مطمئن شوید که اندازه گردنبند با فرم صورت شما تکمیل می‌شود.

گردنبند مناسب قد متوسط

خوشبختانه آن‌هایی که قد متوسط و یا معمولی دارند نیز می‌توانند هر نوع گردنبندی را استفاده کنند اما به یاد داشته باشید که قبل از خرید، شکل صورت و نوع بدن خود را در نظر بگیرید.

انتخاب گردنبند مناسب اندام بدن

یکی از عواملی که هنگام انتخاب گردنبند مناسب نمی‌توان از آن غافل شد، نوع اندام بدن و اندازه گردن است. برای خانم‌ها، اندازه لباس یا اندازه سینه شما می‌تواند تعیین کند که گردنبند چگونه روی بدن قرار می‌گیرد. خانم‌هایی که سینه‌های بزرگ‌تری دارند معمولاً باید گردنبندهای کوتاه‌تری انتخاب کنند و از گردنبندهایی که از 24 اینچ بلندتر هستند، اجتناب کنند زیرا راحت بر روی بدن نمی‌نشیند.

اگر نیم تنه کوچک تری دارید، گردنبندهای بلندتر و چند لایه برای شما عالی به نظر می رسند. همین امر در مورد سایز گردن شما نیز صدق می‌کند، اگر گردن ضخیم تری دارید، از گردنبندهای خفتی و یقه ای اجتناب کنید زیرا این امر باعث می‌شود گردن شما کوتاه تر به نظر برسد. اگر گردن بلند و نازکی دارید، چوکر می‌تواند به تناسب یقه و صورت شما کمک کند. اکنون در زیر گردنبند مناسب هر نوع اندام بدنی را بررسی می کنیم:

اندام گلابی شکل

از آنجایی که بدن شما در قسمت بالا کوچکتر از پایین است، به دنبال گردنبندهایی باشید که به پهن کردن شانه های شما کمک می‌کند. گردنبندهایی که 18-24 اینچ هستند، انتخاب مناسبی خواهند بود. زیرا درست بالای سینه شما می‌نشینند و توجه را به سمت بالاتنه جلب می‌کنند.

اندام ورزشی

آنهایی که فرم ورزشی دارند معمولاً می‌توانند هر نوع گردنبندی را بپوشند. اگرچه گردنبندهای بلندتر می‌توانند به کشیده شدن بیشتر بدن شما نیز کمک کنند.

اندام ساعت شنی

برای اندام های به شکل ساعت شنی، گردنبندی را امتحان کنید که فقط روی دکلته شما بنشیند تا انحنای شما را برجسته کند.

مثلث معکوس

اگر شانه های پهنی نسبت به کمر خود دارید، گردنبندهای با طول بلندتر را امتحان کنید زیرا کوچکترین قسمت بدن شما را برجسته می‌کند.

انتخاب گردنبند مناسب یقه لباس

هنگام انتخاب گردنبند، باید حواستان به یقه لباسی که می‌خواهید با آن ست کنید، باشد. چرا که برخی از گردنبندها مکمل خوبی برای برخی یقه‌ها نیستند. همچنین شکل آویز و طول و عرض گردنبند نیز می تواند توجه افراد را به شما جلب کند. در اینجا آنچه باید در مورد ست کردن گردنبند با یقه بدانید آورده شده است.

یقه هفت

انتخاب گردنبند مناسب برای یقه های V شکل، توجه افراد را به قفسه سینه جلب می‌کند. بنابراین آویز گردنبند نیز باید زاویه‌دار بوده و با شکل V مطابقت داشته باشد. انتخاب یک گردنبند گرد با یقه هفت باعث می‌شود ظاهر شما نامتجانس به نظر برسد. همچنین از گردنبندهای خیلی بلند با این نوع یقه دوری کنید.

یقه بدون بند

چوکرها با یقه‌های بدون بند به بهترین شکل جفت می‌شوند. گردنبندهای چوکر توجه را به گردن شما جلب می‌کنند و موجب جلوه ظاهر شما می شوند.

یقه هالتر

در این مورد بهتر است آویزهای کوتاه‌تر و باریک‌تر با انتهای تیز را برای تاپ هالتر انتخاب کنید.

یقه‌های مربع

آویزهای زاویه‌دار به بهترین وجه با یقه‌های مربعی مطابقت دارند. انتخاب یک آویز به شکل مربع، ممکن است یقه شما را بیش از حد شبیه یک”جعبه” جلوه دهد. طول گردنبند شما نیز بستگی به این دارد که یقه شما به کجا ختم می شود. همچنین اگر طول گردنبند شما فراتر از یقه باشد، باعث می‌شود نامتناسب به نظر برسید و ممکن است شما را کوتاه‌تر نشان دهد و توجه را از بالاتنه‌تان دور کند.

یقه ‌شل

هنگام انتخاب گردنبند مناسب با یقه شل، به خوبی با گردنبندهای متوسط ​​تا بلند هماهنگ می‌شوند. زنجیرهای اپرا به ویژه با یقه‌های ‌شل خوب هستند. یقه‌های ‌شل توجه را از گردن شما دور می‌کنند. با خیال راحت می‌توانید یک آویز بزرگ‌تر را به عنوان یک قطعه بیان انتخاب کنید.

یقه اسکوپ

یقه‌های اسکوپی فضای باز زیادی را به جا می‌گذارند. هدف گردنبند شما باید پر کردن آن فضا باشد. با این حال، شایعه‌ای در دنیای مد وجود دارد که می‌گوید می‌توانید گردنبند با هر قدی را با یقه اسکوپ بپوشید. اما پیشنهاد ما این است که گردنبندهایی با مهره‌های بزرگ یا آویز انتخاب کنید. به سراغ آویزهایی با زوایای نرم‌تر بروید. برای مثال یک گردنبند مرواریدی ساده می تواند برای یک یقه درشت معجزه کند.

یقه‌های دکمه‌دار/یقه‌دار

یقه‌های دکمه‌دار یا یقه‌دار فضای زیادی برای کار باقی نمی‌گذارند. اگر گردن بلندتری دارید، چوکر بپوشید. برای گردن‌های کوتاه‌تر، گردن‌بند با آویزی که بالای آخرین دکمه باز قرار می‌گیرد، انتخاب کنید. گردنبندهایی با تکه‌های مهره به خوبی با پیراهن‌های یقه‌دار ست می شوند.

سخن آخر

انتخاب گردنبند مناسب برای قد، فرم صورت و اندام شما به خصوص برای افرادی که به تیپ خود حساس هستند، بسیار مهم است. توصیه می‌شود هنگام انتخاب گردنبند به فرم صورت خود که گرد، کشیده، مربع و یا مستطیل است، توجه نمایید. برای فرم بدن شنی، مربع، مستطیل، گلابی، نیز انواع گوناگونی از گردنبند طراحی شده است. افرادی که دارای قد بلند و یا کوتاه و یا متوسط هستند نیز باید در انتخاب گردنبند مناسب دقت نمایند تا قدشان کوتاه و یا خیلی بلند به نظر نرسد. همچنین همانطور که گفتیم، یقه لباس نیز نقش بسیار مهمی را در انتخاب گردنبند دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیلو شاپ

نیلو شاپ؛ مرجع تخصصی خرید بدلیجات شیک و خاص و جدید، شامل زیورآلات زنانه و مردانه، فعال به صورت آنلاین، و دارای مطالب مفید آموزشی در حوزه مد و فشن در مجله آنلاین نیلو مگ.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | مد و لباس