اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140008305536317437

آموزش ساخت دستبند و گردنبند با مهره

کد: 140008305536317437

https://bit.ly/3nFXdy7

، تهران , (اخبار رسمی): استفاده از دستبند و گردنبند در کنار لباس اصلی، برای افزایش زیبایی و هماهنگی رنگ ها استفاده می شود. به جای گشتن به دنبال دستبند و گردنبند دلخواه و از دست دادن زمان، شما به راحتی می توانید آموزش ساخت دستبند و گردنبند را یاد بگیرید و از آن بهره مند شوید.

امروزه اکسسوری یا لوازم جانبی از پرطرفدارترین و پرفروش محصولات در دنیای مد و فشن به شمار می رود. یکی از انواع اکسسوری ها، دستبند و گردنبند می باشد. از دستبند و گردنبند در کنار لباس اصلی، برای افزایش زیبایی و هماهنگی رنگ ها استفاده می شود. بسیاری از افراد تمایل به ساخت دستبند و گردنبند مناسب لباس های خود دارند. علت این امر ایجاد یک طرح کاملا سلیقه ای و شخصی و همچنین کاملا منطبق بر خواسته ها و معیارهای فردی است. به جای گشتن به دنبال دستبند و گردنبند دلخواه و از دست دادن زمان، شما به راحتی می توانید آموزش ساخت دستبند و گردنبند را یاد بگیرید و از آن بهره مند شوید. ما در این مقاله از نیلو شاپ به آموزش ساخت دستبند و انواع آن می پردازیم با ما همراه باشید. >> دستبند ست عاشقانه مگنتی

آموزش کامل ساخت دستبند با چند روش مختلف

اولین گام برای آموزش ساخت دستبند اطلاع از انواع ابزار و لوازم زیورآلات موجود در بازار و سپس اقدام به خرید و تهیه آن مطابق با هزینه و سلیقه شماست. دستبندها می تواند متشکل از قطعاتی به نام مهره باشد که بر روی یک مفتول از جنس کش، نخ و یا کاموا قرار می گیرد. ما در ابتدا قبل از آموزش ساخت دستبند به صورت مرحله ای، انواع جنس های مختلف مهره در بازار و انواع سایز آن را شرح می دهیم.

آشنایی با جنس مهره ها

جنس مهره کریستال

مهره های کریستالی دو نوع متفاوت مات و براق دارند که نوع مات نخ رد شده را نشان نمی دهد و نوع براق و شفاف نخ را نمایان می کند. این نوع مهره جنسی مشابه به سنگ دارند ولی زیبایی سنگ ها رو دربر ندارند به دلیل اینکه از کانی تشکیل می شوند. مهره های کریستالی از مهره های سنگی قیمت پایینتری دارند.

جنس مهره سنگ

مهره سنگ طبیعی مانند فیروزه، عقیق و اونیکس در ساخت دستبند استفاده می شود. همچنین از سنگ های مصنوعی مانند فیروزه غیر اصل، لاوا، جید، اوپال و حدید نیز استفاده می گردد. تفاوت این دو دسته از سنگ ها در قیمت و زیبایی آن هاست. سنگ های حدید امروزه بسیار پرطرفدار هستند و از آن در ساخت دستبندهای گوناگون به عنوان بخشی از دیزاین به صورت ترکیبی با سایر مهره ها استفاده می شود این سنگ بیشتر در رنگ های نقره ای و طلایی تولید می شود.

جنس مهره پلاستیکی

مهره های پلاستیکی شامل انواع منجوق پلاستیکی، پولک، ملیله، رشته مهره پلاستیکی و مهره فیمو می باشد. این مدل به دلیل سبک بودن بسیار پرطرفدار می باشد.

جنس مهره مروارید

این دسته مهره شامل مروارید و صدف می باشد. مروارید های مصنوعی در انواع رنگ و سایز تولید می شوند. به دلیل براق بودن ظاهر این نوع مهره بسیار پرطرفدار می باشد.

منجوق

منجوق ها در مدل های مختلف تلا، میوکی و چینی تولید می شوند که انواع جنس های پلاستیکی، کریستالی و ژله ای دارند. متناسب با سلیقه و نیاز تهیه می شوند.

سایر مهره ها

از دیگر انواع مهره ها می توان به مهره های چوبی، مهره های سرامیکی، شیشه ای، پلاک دار، نگینی اشاره کرد.

آشنایی با سایز مهره ها

مهره ها در ۵ سایز مختلف تولید می شوند:

  1. سایز 2 میلی متر
  2. سایز 4 میلی متر
  3. سایز 6 میلی متر
  4. سایز 8 میلی متر
  5. سایز 10 میلی متر

برای آموزش ساخت دستبند از مهره سایز 6 یا 8 استفاده می کنیم. >> خرید دستبند مردانه

آموزش ساخت دستبند با کاموا و مهره

ابتدا چند متر کاموا ضخیم با رنگ دلخواه و چندین مهره تهیه کنید. مراحل زیر را به منظور آموزش ساخت دستبند انجام دهید.

دو نخ کاموا را در ابعاد زیاد بردارید و آن ها را دولا کنید. سپس دو نخ کاموا را به هم گره بزنید.

دو نخ کاموا وسطی را دست نزنید و یک کاموا کناری را از زیر و سپس کاموا کناری دوم را از روی همان دو نخ کاموا وسط عبور بدید تا حالت بافت ایجاد شود.

به اندازه مچ خود حداقل 8 بار اینکار را تکرار نمایید.

بعد از آن مهره ها را یکی یکی وارد دو کاموای وسطی کنید و هربار بعد از هر مهره یکبار ببافید.

بعد از اتمام وارد کردن مهره ها در سایز دلخواه دستبند متناسب با مچ، حال انتهای کاموا را نیز به همان تعداد بافتی که اول ‌کار زدید در انتهای کاموا ببافید تا دو طرف مهره ها یکسان بافته شود.

ابتدا کار و انتهای کار را به هم گره بزنید آموزش ساخت دستبند دلخواه شما با کاموا و مهره اجرایی شد.

آموزش ساخت دستبند کشی با مهره

ابتدا چند سانتی متر کش مناسب که نازک نباشد و برای جواهرسازی استفاده می شود را به همراه مهره و چسب تهیه نمایید. مراحل زیر را دنبال کنید.

با توجه به سایز دور مچ، حداقل 20 سانتی متر کش داشته باشید. سپس کش را بکشید تا یکدست شود و بین مهره‌ها فاصله نیفتد.

مهره ها را به ترتیب دلخواه وارد کش نمایید.

انتها و ابتدای کش را یکسان تنظیم کنید و دو سر کش را گره بزنید بدین صورت که ابتدا کش دست راست روی کش دست چپ، سپس کش دست چپ را روی کش دست راست بگذارید. برای محکم بودن گره روی آن چسب مخصوص بریزید. دستبند شما آماده است.

آموزش ساخت دستبند با مروارید و نخ

ابتدا نخ را به قلاب قفلدار متصل کنید سپس مروارید ها را وارد نخ کنید.

پس از اتمام، بافت کشویی میزنیم. بدین صورت که دو انتهای نخ رو روی هم قرار میدیم و یک نخ مجزا میبریم، و سپس زیر این دو نخ میگذاریم و گره میزنیم. نخ سمت راست را از زیر دونخ رد کنید و بگذارید به سمت چپ، و نخ سمت چپ را زیر نخ جدید و از داخل نخ جدید روی ۲ نخ رد میکنیم و میبریم سمت راست. گره را محکم میکنیم به همین ترتیب تا انتها گره میزنیم. دستبند شما آماده است. >> خرید دستبند زنانه

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیلو شاپ

نیلو شاپ؛ مرجع تخصصی خرید بدلیجات شیک و خاص و جدید، شامل زیورآلات زنانه و مردانه، فعال به صورت آنلاین، و دارای مطالب مفید آموزشی در حوزه مد و فشن در مجله آنلاین نیلو مگ.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مد و لباس | سرگرمی و تفریح