اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140103306144718018

تخفیف 15 درصد درصدی بگ فیلتر و غبارگیر صنعتی از ابتدای تیرماه 1401

کد: 140103306144718018

https://bit.ly/3zNXiGp

، اصفهان , (اخبار رسمی):  جشنوراه فروش تابستان 1401 به مناسبت شروع تیرماه 1401 از ابتدای تیرماه 1401 آغاز وتا پایان شهریور 1401 ادامه دارد.

تخفیف‌15 درصد درصدی بگ فیلتر و غبارگیر صنعتی از ابتدای تیرماه 1401
بگ فیلتر پویا صنعت

به گزارش روابط عمومی پویا صنعت اصفهان، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره جشنوراه فروش تابستان 1401 به مناسبت شروع تیرماه 1401 و در دوره زمانی 3 ماه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند بگ فیلتر، غبارگیر صنعتی، هواکش صنعتی، فن سانتریفیوژ را در  اصفهان، تهران، یزد و سایر استان های کشور و با 15 درصد تخفیف تهیه کنند.

مهندس جعفری مدیرعامل شرکت پویا صنعت اصفهان مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: در حوزه عایق بندی محصولات بسیاری وجود دارند که هرکدام به منظوری به کار می‌روند و استفاده خاص خود را دارند. در بین تمامی این محصولات، بگ فیلتر به عنوان یک محصول کاربردی شناخته می‎شود که به عنوان یکی از پرطرفدارترین انواع سیستم‌های غبارگیری به کار می‌رود.

این محصول با نشان قدرت بالای خود در جذب گرد و غبار توانسته است تا قابلیت‌های بسیاری از خود را در عرصه صنایع مختلف به نمایش بگذارد. از همین رو بسیاری از صنایع، از این محصول به عنوان یکی از اجزای اصلی خود استفاده می‌کنند. ویژگی‌ها و مزایای این محصول سبب شده است تا کاربردهای بگ فیلتر روزبه‌روز در حال گسترش و افزایش باشد. از این سبک از سیستم فیلتراسیون در صنایع مختلفی این روزها استفاده می‌شود.

انواع بگ فیلتر موجود در بازار

بگ‌های فیلتر در انواع و اقسام مختلفی در بازار وجود دارند که هرکدام مزایا و ویژگی‌های خاص خود را به بازار عرضه می‌کنند. در بین تمامی انواع بگ‌ فیلتر موجود در بازار، می‌توان براساس نوع فیلتراسیون آن‌ها را به چهار دسته اصلی تقسیم کرد. این چهار دسته از بگ‌های فیلتر هرکدام با استفاده از یک مسیر و راهکار برای فیلتر کردن و جدا کردن کرد و غبار و ذرات اصلی از دیگر مواد، کاربرد بگ فیلتر را بر روی صنعت مورد نظر پیاده‌سازی می‌کنند.

مشاوره و خرید 

جهت مشاوره رایگان و سفارش این هواکش با ما تماس بگیرید
۰۹۱۳۲۰۶۰۱۷۰ و ۰۹۹۱۹۶۲۰۱۷۰

https://pooyasanaat.ir/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حراج و تخفیف