اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106216419718018

تعمیر یخچال و فریزر در اصفهان

کد: 140106216419718018

https://bit.ly/3QCnkBk

، اصفهان , (اخبار رسمی): مراقبت از یخچال و فریزر و جلوگیری از خرابی اولین و مهم ترین بخش کار است؛ چرا که اگر همیشه مراقب یخچال و فریزر باشیم و از رفتارهایی که ممکن است به آن آسیب برساند دوری کنیم، هیچ وقت به تعمیرکار و نکات هنگام تعمیر احتیاج نخواهیم داشت.

مجموعه ساید بای ساید در اصفهان، خدمات تعمیر یخچال و فریزر در اصفهان را برای انواع یخچال فریزر وایت هاوس، جنرال الکتریک، پروفایل، مابه، ال جی، سامسونگ و ....  انجام می‌دهد.

نکات مراقبتی و تعمیر یخچال و فریزر در اصفهان

امروزه یکی از ضروری ترین لوازم خانگی که وجود آنها از هر چیز دیگری پر اهمیت تر است، یخچال و فریزر هستند. پس می توان گفت مراقبت از آنها مسئله ای بسیار جدی است چرا که ممکن است به سلامت مواد غذایی موجود در آن، و همچنین به خود یخچال و فریزر خسارت های غیر قابل جبران وارد شود. بنابراین، مراقبت از یخچال و فریزر و جلوگیری از خرابی آن در اولویت قرار میگیرد. 

مجموعه ساید بای ساید در اصفهان، ضمن ارائه بهترین و باکیفیت ترین خدمات تعمیر یخچال و فریزر در اصفهان، خدمات خود را در سریع ترین حالت ممکن و با بهترین کیفیت برای انواع یخچال فریزر وایت هاوس، جنرال الکتریک، پروفایل، مابه ، ال جی ، سامسونگ و ....  انجام میدهد. این مجموعه با بهره مندی از تیم مجرب و متخصص در تعمیرات لوازم خانگی هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات به شهروندان اصفهانی می باشد.
سایدبای‌ساید سرویس با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات انواع یخچال فریزر و سای بای ساید، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در اصفهان، در کنار شماست تا با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت خدمات تعمیرات لوازم خانگی را به شما ارائه دهد.

مراقبت از یخچال و فریزر و جلوگیری از خرابی اولین و مهم ترین بخش کار است. چرا که اگر همیشه مراقب یخچال و فریزر باشیم و از رفتار هایی که ممکن است به آن آسیب برساند دوری کنیم، هیچ وقت به تعمیرکار و نکات هنگام تعمیر احتیاج نخواهیم داشت. 

جابجایی یخچال باید درست و اصولی انجام شود

ممکن است برای اسباب کشی و یا یک جابجایی خیلی ساده در خانه نیاز به حمل یخچال و فریزر داشته باشیم، برای این کار باید تا جای ممکن سعی کنید فشاری به یک نقطه از یخچال وارد نکنید. خم شدن لوله های پشت یخچال و یا آسیب رسیدن به آنها در برخورد با دیوار و ... ممکن است آسیب غیر قابل جبرانی برای یخچال به بار آورد. بهتر است برای هر جابجایی، از کمک افراد متخصص بهره بگیرید.

محل قرار گرفتن یخچال

محل قرار گیری یخچال نیز، یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در طول عمر آن است. یخچال و فریزر باید در محلی در آشپز خانه بدور از نور آفتاب و با فاصله از اجاق گاز و فر گاز باشد. همچنین باید به شکلی قرار بگیرد که با دیوار پشت خود فاصله ای حدود 10 سانتی متری داشته باشد. بعلاوه باید به شکلی روی زمین قرار بگیرد که به صورت کامل تراز شده باشد تا هیچ گونه حرکت و لرزش در هنگام کار کردن در آن احساس نشود.

باز و بسته کردن در یخچال

همه ما میدانیم که باز شدن و بسته شدن درب سخچال فریزر و باز ماندن زیاد آن به یخچال آسیب میرساند. اما علت چیست؟ علت این است که موتور یخچال های امروزی مدتی با بالاترین توان خود برای خنک شدن هوای داخل یخچال کار میکند و همچنین فن های موجود داخل اتاقک یخچال نیز هوای موجود در آن را تخلیه میکند. با باز شدن و بسته شدن درب یخچال همه کارها یک دور ریست می شود. موتور یخچال باید دوباره محیط را خنک کند و فن ها هم هوا را از یخچال بیرون کنند. 

قرار دادن چیزهای گرم در یخچال

درست است ... ما دوست داریم بلافاصله غذای باقی مانده را در یخچال بگذاریم ... اما این اشتباه است. نباید تا زمانی که مواد غذایی یا هر چیز دیگری هنوز گرم است و از خود گرما به محیط میدهد را در یخچال بگذاریم، همچنین یک باور غلط که به ما انتقال داده شده است این است که اگر آب داغ در فریزر بگذاری، زودتر یخ میزند. اما این کار بجز اینکه به فریزر آسیب میرساند هیچ نتیجه ای برای ما نخواهد داشت.

مناسب ترین درجه فریزر

هم یخچال و هم فریزر در هر فصل یک دمای مناسب و بهینه به شما پیشنهاد میکند. بهتر است این دما را در یخچال و فریزر خود تنظیم کنید و مقدار آن را بالا تر نبرید. توجه داشته باشید که این دما در هر فصل متناسب با دمای هوای خانه در آن فصل متفاوت است ... پس در ابتدای فصل سرما و گرما، با یک تحقیق ساده بهترین دما را پیدا کنید و در یخچال و فریزر تنظیم کنید.

انبار کردن مواد غذایی در یخچال

یخچال و فریزر برای انبار کردن مواد غذایی نیست. کافیست درب فریزر خانه پدربزرگ و مادر بزرگ خود را باز کنید تا با انبار عظیمی از نان و مواد غذایی روبرو شوید. اما آیا این کار باعث رسیدن آسیب به یخچال و یا فریزر می شود؟ بله ... این وسیله برای انبار کردن مواد غذایی برای فصل زمستان نیست. 

تعمیر یخچال و فریزر در اصفهان

با این حال ممکن است خرابی برای هر وسیله الکتریکی پیش آید. در هنگام خرابی یخچال و فریزر مهم ترین مورد سرعت و کیفیت در تعمیر است. بهترین سرویس کار یخچال و فریزر کسی است که در کوتاه ترین زمان در محل حاضر شود و ایرادات یخچال و فریزر را تا قبل از خراب شدن مواد غذایی داخل آن شناسایی و با بهترین کیفیت برای رفع این عیب اقدام کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]