اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010429630657620

پنج هدیه فوق العاده جذاب برای روز پزشک! بخوانید!

کد: 14010429630657620

https://bit.ly/3Ok8L3Z

، تهران , (اخبار رسمی): روز اول شهریور روز پزشک است. پزشکان نقش مهمی در زندگی ما و خانواده ما داشته اند. وقتی به اطراف خود نگاه می کنیم داستان های بسیاری در خصوص نقش و تلاش آنها در زنده نگه داشتن و رفع بلا از خود و عزیزترین‌های زندگی خود می‌یابیم. شرکت هور هدیه پیشنهادات جذابی برای تقدیر از پزشکان به شما معرفی می کند:

پنج هدیه فوق العاده جذاب برای روز پزشک! بخوانید!
پنج هدیه فوق العاده جذاب برای روز پزشک! بخوانید!

در تمامی محصولات معرفی شده جای مناسبی برای حک لوگو و برندینگ پیش‌بینی شده که به همین دلیل شرکت‌ها می‌توانند از ایده‌های فوق جهت هدایای تبلیغاتی خود استفاده نمایند

ایده شماره یک: نگهدارنده کتاب( غشگیر کتاب) انسان پرتوان

از آنجا که تمامی پزشکان بدون استثنا! به کتاب و کتابخوانی علاقمند هستند! و البته کتاب های فروانی هم دارند لذا نگهدارنده کتاب می تواند ایده بسیار جذابی برای هدیه به یک پزشک باشد. مخصوصا اگر این نگهدارنده کتاب از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار باشد و از لحاظ زیبایی های بصری هم جلوه‌گر باشد. جنس این هدیه زیبا استیل ضد زنگ بوده و ظرافت در طراحی و استفاده از نماد انسان برای نگهداری کتاب آن را به یک هدیه فوق جذاب بدل کرده است. گویی بدون وجود انسان اهل تفکر، دانش تکیه گاهی ندارند و به راحتی غش می‌کند.

قطعا یک پزشک نمی‌تواند آن را نادیده بگیرد و آن را در جای مناسبی در مطب یا اتاق مطالعه منزل نگهداری خواهد کرد.

ایده شماره دو: مجسمه ( جاقلمی) تعظیم شوالیه

برای آن دسته از کسانی که به هدایای هنری و مفهومی علاقه دارند این هدیه نیز در نوع خود بی نظیر است. زیرا تعظیم شوالیه به اهل قلم برتری علم و دانش را بر نیروی زور و بازو نمایش می دهد.

در ضمن طراحی این محصول خلاقانه متعلق به شرکت ThinkGeek  می‌باشد که در حوزه نرم افزار و آی تی فعالیت دارد. این شرکت همچنین برای بزرگسالان وسایل سرگرم کننده و متفاوب جذابی تولید می‌کند تا پلی بین بزرگسالی و کودک درون آن‌ها باشد.

این هدیه حتی برای شرکت های دارویی و سازمان‌های مرتبط با پزشکان نیز که از هدایای تبلیغاتی استفاده می‌کنند نیز می‌تواند مفید باشد.

 ایده شماره سه: خودکار طرح بورلی پرل لسنت

هماهنطور که مستحضر هستید خودکارها عصای دست پزشکان هستند. یک پزشک در طول روز اوراق بسیاری را امضاء می‌کند، نسخه می‌نویسد و …. خوب در این وضعیت یک خودکار لوکس با کیفیت می‌تواند بهترین همراه یک پزشک باشد. خودکاری که ظاهری دلنشین و زیبا داشته باشد و از طرفی نرم و روان درهنگام نوشتن باشد.

کمپانی خودکارهای کراس حدود 175 است که مشغول به فعالیت می باشد و همواره در زمینه نوشت افزار پیشتاز بوده و طراحی های خاص آن باعث شد حتی در بالاترین سطوح دولتی در کشورهای جهان از آن برای نوشتن و یا هدیه دادن  استفاده شود. طراحی خودکار حاضر الهام گرفته شده از خودکار بورلی کراس پرل لسنت بوده و با تمام توان تلاش شده به اصل اثر وفادار باشد. قیمت مناسب این خودکار در مقایسه با برند اصلی، باعث شده کیفیت بالا با قیمتی مناسب در درسترس علاقمندان به این خودکار خاص قرار بگیرد.

ایده شماره چهار: جامایع رومیزی سنسور دار اتوماتیک، بدون دخالت دست پمپ اتوماتیک مایع دستشویی

پزشکان به دلیل نوع فعالیتی که دارند همواره نیازمند ضدعفونی کردن و پاکیزه نمودن دست های خود هستند. پمپ اتوماتیک مایع دستشویی با طراحی ظریف و زیبای خود می تواند هدیه بسیار کاربردی و خلاقانه برای پزشکان باشد. حمل و نقل آسان جامایع رومیزی سنسودارSX300   شرکت هور آن را به یک هدیه کاملا بی‌جایگزین تبدیل کرده است.

برای تولید فوم صابون نیاز نیست که حتما صابون فوم را خریداری نمایید. کافی است مقداری آب تمییز را به صابون مایع اضافه کنید و هم بزنید. فوم صابون توسط دستگاه تولید می شود.

هدیه ای تبلیغاتی جدید ، خاص و کاربردی مناسب برای کلیه شرکت ها و افراد

ایده شماره پنج: ساعت رومیزی تاشوی لوکس برناردو

پیدا کردن یک ساعت رومیزی زیبا و باکیفیت خود یک چالش بزرگ است. ساعت رومیزی برناردو یک ساعت زیبای زنگدار است. پزشکان می‌توانند از این ساعت زیبا در محل کار خود استفاده نمایند و محیط کار خود را جذاب‌تر نمایند.

جنس ساعت رومیزی برنادو استیل زد زنگ می‌باشد. استفاده از لولاهای فلزی ظریف علاوه بر اینکه طراحی ساعت را مدرن و به روز نموده است. این قابلیت را برای ساعت ایجاد کرده است تا در مسافرت جای بسیار کمی را اشغال نماید. این ساعت رومیزی لوکس می‌تواند یک همراه بسیار لوکس برای کلیه پزشکان باشد. در ضمن روی ساعت یک پلاک فلزی قرار دارد که می‌توان با حک لوگو یا نام شرکت آن را به یک هدیه تبلیغاتی خاص و نفیس تبدیل کرد.

البته تقدیر از پزشکان تنها مختص به بیماران و مراجعین آنها نمی شود. شرکت‌های دارویی و سازمان‌های مرتبط با کار پزشکی نیز در روز پزشک از پزشکان قدرانی می‌کنند.

در تمامی محصولات معرفی شده جای مناسبی برای حک لوگو و برندینگ پیش‌بینی شده که به همین دلیل شرکت‌ها می‌توانند از ایده‌های فوق جهت هدایای تبلیغاتی خود استفاده نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت هور ( هدایای تبلیغاتی )

شرکت هور واردکننده و عرضه کننده و مشاور دهنده در خصوص هدایای تبلیغاتی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]