اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105196346817283

میکروفون گیشه چیست؟

سیستم صوتی گیشه چیست و چه کاربردی دارد؟

کد: 140105196346817283

https://bit.ly/3p9q51t

، (اخبار رسمی): ظاهر این محصول بسیار به سیستم میکروفون کنفرانس نزدیک است و بسیاری از افراد در نگاه اول سیستم صوتی گیشه را با سیستم میکروفون کنفرانس یکسان فرض می کنند؛ در حالیکه سیستم صوتی گیشه صرفا به منظور مکالمه بین فقط و فقط دو نفر (گیشه دار و ارباب رجوع) طراحی و ساخته شده است.

سیستم صوتی گیشه چیست و چه کاربردی دارد ؟
سیستم صوتی گیشه چیست و چه کاربردی دارد؟

بیشتر افراد با خم شدن و نزدیک کردن سر خود به حفره پایینی مخصوص تبادل اسناد و مدارک، تلاش می کنند صدای خود را به گوش گیشه دار برسانند یا صحبت های او را واضح تر بشنوند.

سیستم صوتی گیشه

قطعا همه ما هنگام مراجعه به سازمان‌هاو ادارات دولتی و خصوصی مانند بیمارستان ها، بانک ها، صرافی ها، مراکز تعویض پلاک خودرو و … هنگام مکالمه با کارشناسان پاسخگویی مستقر در گیشه های پذیرش در آن سازمان یا اداره با مشکل شنیدن صدای فرد گیشه دار و یا تفهیم کلام خود به او با مشکلاتی مواجه بوده ایم. این تجربه ی ناخوشایند نشنیدن صدای فرد مقابل و یا اجبار به بلند صحبت کردن، سال هاست که در سازمان‌هاو ادارات ما در ایران بوده و هست.

بیشتر افراد با خم شدن و نزدیک کردن سر خود به حفره پایینی مخصوص تبادل اسناد و مدارک، تلاش می کنند صدای خود را به گوش گیشه دار برسانند و یا صحبت های او را واضح تر بشنوند. قطعا چنین شرایطی برازنده ی ارباب رجوع یک سازمان نیست و با سیاست های کلی سازمان‌ها تحت عنوان  «تکریم ارباب رجوع» در تضاد شدید است.

این وضعیت برای کارشناسان مستقر در گیشه‌های یک سازمان به مراتب آزار دهنده تر است. چرا که ایشان تمام مدت ساعات کاری خود را با این معضل دست و پنجه نرم می کنند. سیستم صوتی گیشه یا میکروفون گیشه که برای اولین بار از حدود چهار سال پیش توسط شکوفا اندیشه به بازار داخلی ایران معرفی شد بهترین راه حل مشکل مکالمه بین ارباب رجوع و گیشه دار در گیشه های پذیرش و یا اطلاع رسانی یک سازمان است.

هدف نهایی کاربرد سیستم صوتی گیشه

ظاهر این محصول بسیار به سیستم میکروفون کنفرانس نزدیک است و بسیاری از افراد در نگاه اول سیستم صوتی گیشه را با سیستم میکروفون کنفرانس یکسان فرض می کنند، در حالیکه سیستم صوتی گیشه صرفا به منظور مکالمه بین فقط و فقط دو نفر (گیشه دار و ارباب رجوع) طراحی و ساخته شده است. هدف نهایی کاربرد سیستم صوتی گیشه آن است که در عین حفظ حریم خصوصی افراد و اطلاعات احیانا محرمانه ایشان، مکالمه با کارشناس پاسخگویی مستقر در گیشه به یک معضل تبدیل نشود.

در گیشه ها و اماکنی که بنا به دلایل امنیتی – حفاظتی بین محل استقرار گیشه دار و ارباب رجوع، یک صفحه شیشه‌ای آکوستیک وجود دارد، معمولا برقراری ارتباط کلامی بین گیشه دار و ارباب رجوع، به راحتی امکان پذیر نیست. در چنین شرایطی، سیستم صوتی گیشه، به طرفین کمک می کند تا به راحتی با یکدیگر ارتباط کلامی برقرار نمایند. شکوفا اندیشه به عنوان اولین و تنها ارائه دهنده ی سیستم صوتی گیشه در ایران از سال ۱۳۹۲ اقدام به معرفی این محصول به کاربران نمود.

در ابتدا با توجه به عدم آشنایی و شناخت کم مسئولین نسبت به وجود چنین راه حلی برای تسهیل ارتباط کلامی بین گیشه دار (متصدی پاسخگویی به ارباب رجوع) و مراجعین، استفاده از این محصول با سرعت کمی گسترش می یافت اما بعد از تجهیز گیشه های چند مرکز خصوصی و دولتی به سیستم صوتی گیشه ارائه شده توسط شکوفا اندیشه، موج درخواست ها برای استفاده از این محصول در ایران به راه افتاد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | موسیقی