اطلاعات تماس
  • 031910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107066546719386
در دسترس نیست

لامپ اس ام دی چیست؟ عوامل موثر بر روی قیمت لامپ اس ام دی

کد: 140107066546719386

، (اخبار رسمی): پیش از آن که به قیمت لامپ اس ام دی بپردازیم، می بایست اطلاعات کاملی راجع به این محصول مفید و پر کاربرد داشته باشیم. لامپ های کم مصرف حبابی، دارای یک مدار سرشار از دیود های نور دهنده یا همان لامپ های ال ای دی می باشند.

لامپ اس ام دی چیست؟ عوامل موثر بر روی قیمت لامپ اس ام دی
لامپ اس ام دی چیست؟ عوامل موثر بر روی قیمت لامپ اس ام دی

 دیود های نور دهنده درون لامپ های کم مصرف، نیاز به ولتاژ بسیار پایینی دارند و قادر به تولید روشنایی بسیارزیادی هستند. دیود های نور دهنده ای که بر روی لامپ های کم مصرف قرار دارند، دارای انواع متعددی می باشند. یکی از انواع ال ای دی های موجود بر روی مدار لامپ های حبابی، دیود های نور دهنده اس ام دی می باشد. این نوع دیود ها دارای مصرف برق بسیار کمتر و روشنایی بیشتر نسبت به دیگر انواع دیود های ال ای دی می باشند.

عوامل موثر بر روی قیمت لامپ اس ام دی
همانطور که در بخش قبل به آن اشاره شد، دیود های اس ام دی نور دهنده که درون لامپ های حبابی کم مصرف قرار دارند، دارای انواع متفاوتی هستند. لامپ های اس ام دی دارای سایز های مختلفی هستند که هر چقدر سایز آن ها بزرگتر باشد، نور لامپ نیز بیشتر می شود. به همین دلیل، یکی از عوامل موثر بر روی قیمت لامپ های اس ام دی اندازه دیود های نور دهنده می باشد.

یکی دیگر از عواملی که بر روی قیمت لامپ اس ام دی تاثیر بسزایی دارد، شار نوری می باشد. طبیعتا هر چقدر که شار نوری لامپ های اس ام دی کمتر باشد، توان مصرفی و نور آن افزایش و در نتیجه قیمت لامپ گران تر خواهد شد. همانطور که دربخش های قبل به آن اشاره شد، لامپ های اس ام دی از مزایای فراوانی برخوردار هستند. پیشنهاد می شود برای استعلام قیمت لامپ اس ام دی به فروشگاه یا وبسایت های معتبر مراجعه نمایید.

SMD را می توانیم مخفف عبارت لاتین  Surface Mount Devices معرفی کنیم که این عبارت به معنای “قطعات نصب سطحی” می باشند؛ البته قطعاتی که از تکنولوژی SMT نیز برخوردار هستند. تکنولوژی ساخت تراشه های SMD، یک تکنولوژی بود که توسط دانشمندان بر روی لامپ های ال ای دی، پیاده سازی شد و زمینه را برای تولید لامپ های بسیار کارآمدتر، با تنوع رنگ بیشتر، وضوح بالاتر، حجم بسیار کمتر و زاویه دید گسترده تر مهیا نمود. 

اما مهم ترین ویژگی که در این لامپ ها لحاظ شده بود، موضوع صرفه جویی در مصرف انرژی بود. در واقع این لامپ ها از آن دسته لامپ هایی هستند که شما می توانید به عنوان یک لامپ مقرون به صرفه از آن ها استفاده نمایید. نام گذاری چیپ های اس ام دی معمولاً به صورت اعداد دو رقمی انجام می شود که این اعداد، نشان دهنده سایز چیپ ال ای دی می باشند. نام هایی مانند 2835, 3528, 3020, 3030, 3535, 3014, 4014, 5050, 5060, 5730، از رایج ترین نام هایی هستند که برای نام این لامپ ها انتخاب می شوند. در ادامه درباره این محصولات بیشتر برای تان توضیح خواهیم داد.

قیمت لامپ اس ام دی چقدر است؟
عوامل مختلفی هستند که می توانند بر روی قیمت لامپ اس ام دی SMD تاثیر بگذارند که از مهم ترین این عوامل می توانیم به مواردی همچون شار نوری و توان مصرفی اشاره نماییم. هر چقدر مقدار این دو کمیت در ساختار لامپ بالاتر در نظر گرفته شده باشد، قیمت لامپ های اس ام دی SMD نیز به همان ترتیب بالاتر خواهد بود. اما تنها این دو عامل نیستند که می توانند بر روی قیمت نهایی یک محصول تاثیر بگذارند. 

مورد تاثیر گذار دیگر را می توانیم، مواد اولیه ای که لامپ از آن ساخته شده است، تعریف کنیم. هر چقدر کیفیت مواد اولیه ای که لامپ های اس ام دی از آن ها ساخته شده اند بالاتر باشد، قیمت لامپ نیز به همان نسبت بالاتر خواهد شد. به طور کلی قیمت لامپ اس ام دی SMD، در رنج قیمت های تقریباً بالا در نظر گرفته می شود اما نکته جالب درباره این قیمت بالا این است که با توجه به کم مصرف بودن این لامپ ها، اکثر هزینه هایی که بابت خرید آن ها پرداخت شده، دوباره به شما بازگشت خواهد خورد. برای شرکت در جشنواره و اطلاع از قیمت ها به سایت هدایت گستر مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 031910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان